Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

+9
Sterre
Caresses
Jeanette
SuzieQ
Gioia
Phileine
girli
Arwyn
Marin
13 plaatsers

Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 3:01

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Ik probeer 's ochtends EN 's avonds mijn gezicht altijd goed te reinigen en te verzorgen, dus een reinigingsgel, tonic, dag- of nachtcreme.

1 tot 2x in de week een lekkere scrub en 1x in de max 2 weken een lekker maskertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 3:08

Van Estee Lauder deze toner (en ook de milk variant) voor de normale tot gemengde huid. De toner gebruik ik 's ochtends en 's avonds.. De milk alleen 's avonds.

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  1NJY_311x311

En dag en nachtcreme van kruidvat voor de normale tot gemengde huid.

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Kruidvat-dagcr%C3%A8me


Maskers en scrubben doe ik eigenlijk nooit.. Misschien 2x per jaar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 3:13

's Ochtends bij het douchen:

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Garnier_pure_3_in_1_scrub_mask_and_wash177862

Garnier Facewash, maar nog liever die van Neutrogena, maar kan je niet in NL krijgen:

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  200


En dan :

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Clinique-moisture-surge

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Clinique-pore-refining-serum


En 's avonds:

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  VerfrissendeDoekjes
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 3:18

Ik heb nu alles van yves rocher, maar das bijna op, ik denk dat ik weer terug ga naar de Nivea lijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Arwyn vr 5 okt 2012 - 3:28

Ik gebruik 's ochtends onder de douche een reinigingsgel. Steeds ander merk, nu toevallig Essence. Dan oog- en gezichtscrème (nu van Balea en Nivea). 's Avonds eerst m'n oog make-up eraf met lotion van Bourjois, daarna topnic (ook Bourjois) over m'n hele gezicht en weer oog- en gezichtscrème (nu beide Balea).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  girli vr 5 okt 2012 - 5:18

Alleen water.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Phileine vr 5 okt 2012 - 5:30

Ik scrub mijn gezicht eens in de week, soms gebruik ik dagcreme (maar moet zeggen dat ik het meestal vergeet) en ik probeer mijn gezicht te reinigen met een lotion, maar dat schiet er meestal ook bij in. Te weinig dus Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gioia vr 5 okt 2012 - 5:32

Ik smeer 's ochtend mijn gezicht in met een dagcrème en 's avonds met een nachtcrème, beide van nivea.
Als ik dit niet doe, dan krijg ik last van droge plekjes in mijn gezicht.
Gioia
Gioia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 20
Registratiedatum : 24-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  SuzieQ vr 5 okt 2012 - 6:19

's Avonds make up remover pads van Kruidvat, washgel, tonic en nachtcreme van La Roche Posay.
's Morgens was ik met alleen water, dan de tonic en dagcreme van La Roche Posay. Als ik ontstekingen heb op mijn huid gebruik ik 2 a 3x per dag Rozex gel op die plekken (van de apotheek).

Ik ben nog op zoek naar een masker of peeling waar mijn huid tegen kan.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Jeanette vr 5 okt 2012 - 6:28

's Ochtends gebruik ik de dagcrème van Collistar

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Collistar-couperose-anti-wrinkle-repairing-treatment-50ml

Daaroverheen doe ik de Silk van Hannah

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Hannah_touch_of_silk_45ml

1x in de week scrub ik mijn gezicht met Dove

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  100188_1

In de avond reiniger ik mijn gezicht met spul van Collistar.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Caresses za 6 okt 2012 - 20:44

Ochtend: Wassen met washandje en warm water. Daarna parfumvrije dagcrème erop.
Avond: Ogen reinigen met reinigingscrème en hele gezicht met tonic en daarna washandje met warm water.
Wanneer ik foundation op heb gehad, gebruik ik reinigingscrème voor mijn hele gezicht en daarna de rest als hierboven.
Wanneer mijn gezicht droog aanvoelt doe ik in de avond ook dagcrème op.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Sterre za 6 okt 2012 - 21:16

's ochtends en 's avonds:

Deze cleansing gel:
Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  11_0051839008600000_pro_flt_frt_01_1108_1528_93625

Toner:

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  11_0051839008100000_pro_flt_frt_01_1108_1528_59362

Fluid:
Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Lancaster_aqua_milk_fluid

En dan nog af en toe een scrub van The Bodyshop en sinds kort soms dit masker:

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  099498

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:12

Ik gebruik het 3 stappenplan, een serum, oogcreme en een dagcreme (allemaal Clinique).

Ik probeer 1 keer per week mijn gezicht te scrubben en een masker op te doen (beide van Dalton), maar dat schiet er nog weleens bij in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Ella za 6 okt 2012 - 22:32

's ochtend en 's avonds reinig ik mijn gezicht met producten van Cetaphil, daarna een creme van hetzelfde merk. En 1x in de week een masker
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Highway zo 7 okt 2012 - 0:06

Reinigingstonic en dagcreme van plante system, erg tevreden over. Dit overigens pas sinds ik zwanger ben, heb veel vlekjes en puistjes gekregen. Nu zijn ze weg!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 23:53

's ochtends en 's avonds een reinigingsmilk en tonic van L'oreal voor de gevoelige huid en af en toe was ik mijn gezicht met Gamilla Secret en een scrub van de rituals.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Flippin' Bitch ma 8 okt 2012 - 1:42

Ogen met oog make up remover. Vervolgens doe ik reinigingsmelk op mijn gezicht en haal ik dat er weer af met een tonic. Dag-/nachtcrème op en als het nodig is oogcrème.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 5:26

Wat verzorgen jullie je zelf goed zeg!Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 7:39

Ik heb nivea reinigingsdoekjes, doe ik s'avonds en s'morgens mijn gezicht mee af.
Voor de rest doe ik elke ochtend BB Cream van Garnier op, maar dat is dan ook gelijk de start van m'n make up sessie.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?  Empty Re: Gezichtsverzorging; wat gebruik jij allemaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum