Wat wil jij nog weten van een forummer?
+9
Chocolate Cookie
Mamsie
Pien
mzcharlotte
Oasis
smooch
TGR
Roze Roos
VeryCherry
13 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat wil jij nog weten van een forummer?
Oooh Pien, ik weet nu pas dat jij het bent!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mama_van2 schreef:Ik wil graag weten hoe het nu met Marin gaat ?
Zie mijn topic over de uitslag van het bloed onderzoek (waar niets uit kwam). Het gaat wel ok. ik ben echt vreselijk vermoeid steeds, eigenlijk meer dan vorige week, het komt er nu allemaal uit. Maar that's a good thing denk ik.
Gast- Gast
https://yescafe.actieforum.com/t3992p30-uitslag-bloedonderzoek-en-updateMama_van2 schreef:Ik wil graag weten hoe het nu met Marin gaat ?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Marin schreef:Mama_van2 schreef:Ik wil graag weten hoe het nu met Marin gaat ?
Zie mijn topic over de uitslag van het bloed onderzoek (waar niets uit kwam). Het gaat wel ok. ik ben echt vreselijk vermoeid steeds, eigenlijk meer dan vorige week, het komt er nu allemaal uit. Maar that's a good thing denk ik.
Jeeej volgens mij ben ik echt niet bij de les heb je topic helemaal niet gezien terwijl ik wel in de pijkler 'persoonlijk' ben geweest. Het is inderdaad goed dat het er nu allemaal uit gaat komen, geef er vooral aan toe en pak je rust.
Gast- Gast
Wie was jij eigenlijk op het vorige forum?Purple schreef:Omhoog! Ik ben nog steeds benieuwd.
Gast- Gast
Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Heb net een heel oud topic gevonden met foto's echt leuk om te zien! Krijg je er eindelijk een beeld bij..
Heb net een heel oud topic gevonden met foto's echt leuk om te zien! Krijg je er eindelijk een beeld bij..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Als je het er toch over heb, waarom heet jij Burn?
Gast- Gast
Zero schreef:Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Mijn echte naam is ****, en ze korten me op school vaak, af en dan zingen ze burn, baby burn.. Vandaar!
Laatst aangepast door Burn op do 3 maa 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Zero schreef:Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Mijn echte naam is , en ze korten me op school vaak, af en dan zingen ze burn, baby burn.. Vandaar!
Als je me quote, wil je dan mijn naam weghalen
Hoe bedoel je, als je me quote naam weghalen? Of stond hier net je echte naam?
Oh laat maar, had je nog gequote ook hahaha heb je echte naam weggehaald.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Burn schreef:Zero schreef:Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Mijn echte naam is , en ze korten me op school vaak, af en dan zingen ze burn, baby burn.. Vandaar!
Als je me quote, wil je dan mijn naam weghalen
Hoe bedoel je, als je me quote naam weghalen? Of stond hier net je echte naam?
Oh laat maar, had je nog gequote ook hahaha heb je echte naam weggehaald.
Je hebt het gedaan zoals ik bedoelde!
Burn- Lady Post-a-lot
Van dit forum neem ik aan? Van het oude Yesforum is toch alles verdwenen?Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Van dit forum neem ik aan? Van het oude Yesforum is toch alles verdwenen?Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Ja, van dit forum ja. Ergens op pagina 23 ofzo, haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Okeee... dacht al... Alles van de afgelopen jaren is toch weg?!
Gast- Gast
Burn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Ik drink regelmatig thee en vind dit wel leuk klinken. Doosje kan je op nog op andere manier bedoelen dus ja dat vond ik wel leuk Niks bijzonders dus.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Okeee... dacht al... Alles van de afgelopen jaren is toch weg?!
Kan best, op het oude forum was ik helemaal neit actief. Had wel een account volgens mij, maar deed er niets mee. Soms, als ik me alleen voelde ging ik daar dingen lezen..
Burn- Lady Post-a-lot
Had geen idee, ben toen gaan googlen op verschillende namen (plaatjes en tekst) en deze naam gaf zoveel hits, dat ik niet bang hoef te zijn dat als iemand googled, ze bij mijn account en/of forumverhalen komenBurn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Had geen idee, ben toen gaan googlen op verschillende namen (plaatjes en tekst) en deze naam gaf zoveel hits, dat ik niet bang hoef te zijn dat als iemand googled, ze bij mijn account en/of forumverhalen komenBurn schreef:Zo ben ik wel benieuwd hoe mensen aan hun forumnaam komen..
Slim!
Burn- Lady Post-a-lot
Oh jeetje, ik lees dit nu pas! Er wordt nooit iets aan mij gevraagd in dit soort topics, vandaar dat ik een beetje verbaasd benMama_van2 schreef:Purple schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Storm zich nog een beetje redt?
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Ik vraag me af hoe het nu met haar en haar vriend gaat
Het gaat nog steeds redelijk kut, daar bedoel ik mee in mijn dagelijks leven. Tussen mijn vriend en mij gaat 't wel goed, in zoverre dat we geen ruzie meer maken en beter communiceren.
Gast- Gast
Wat lief trouwens dat jullie ernaar vragen, ben er even stil van.
Gast- Gast
Nou ja bij mij is het wel logisch denk ik waarom ik deze naam gekozen heb
Maar moet toch maar eens nadenken over een andere.. aangezien ik het idee heb hier gevolgd te worden..
Maar moet toch maar eens nadenken over een andere.. aangezien ik het idee heb hier gevolgd te worden..
Gast- Gast
Anousch schreef:Nou ja bij mij is het wel logisch denk ik waarom ik deze naam gekozen heb
O dat is vervelend. Maar denk je dan ook aan je avatar Al is het wel jammer want hij is wel mooi
Gast- Gast
Wie heeft dit topic geopend en heeft zijn account laten verwijderen?!?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Altijd al willen weten ....
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Altijd al willen weten ....
» wat wil jij nog weten?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: