Wat wil jij nog weten van een forummer?
+9
Chocolate Cookie
Mamsie
Pien
mzcharlotte
Oasis
smooch
TGR
Roze Roos
VeryCherry
13 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat wil jij nog weten van een forummer?
Isabella schreef:En ik ben benieuwd naar jou Pien, gaat het een beetje met jouw gezondheid, en nu met het verlies van jouw lieve kat?
wat lief... nee, het gaat gewoon echt kut! lichamelijk trek ik het allemaal niet meer en geestelijk word het er ook niet beter op... morgen hebben we de 20weken echo en daar zijn we ook behoorlijke gespannen voor, zodra we die echo achter de rug hebben gaan we ons gewoon echt focussen op alles wat met de kleine te maken heeft...
mn kleine Benji zal ik vreselijk missen, nu ik dit typ stromen de tranen alweer over mn wangen! ik lig nu languit op de bank, fleece kleedje erbij en als Benji die zag nam hij altijd een sprintje en kwam hij op mn schoot liggen... zo zijn er zoveel herinneringen, we zullen ze koesteren!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
En dat is heel goed, die moet je ook zeker koesteren. En hij heeft een heerlijk leven bij jullie gehad, dat weet ik zeker. Zet maar een mooie foto van hem neer, zodat je hem herinnert. Spannend van morgen zeg! Ik denk nog steeds een jongetje. Rust vanavond lekker uit, zodat jullie morgen uitgerust naar de echo toe gaan. Geniet van het bekijken van jullie mooie kind, en richt je daarna lekker op je kind inderdaad! Lekker gaan shoppen op geslacht, als vrouw moet dat vást niet erg zijn om te doen Denk gewoon goed aan jezelf meis.
Gast- Gast
Haha okay, nou dat is toch een goed vooruitzicht Isabella. Ben je nu niet eens zo gigantisch veel geld kwijt!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha okay, nou dat is toch een goed vooruitzicht Isabella. Ben je nu niet eens zo gigantisch veel geld kwijt!
Inderdaad. Dit is iemand die in een garage werkt, en in de avonduren privé mag klussen daar, dus dat scheelt gewoon heel veel geld.
Gast- Gast
Klopt, dan tikken die man uren ook niet zo hard aan.. Mijn ex doet dat ook wel voor mij en m`n broer op zaterdag.. Voor een paar tientjes of een flesje drank..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Haha okay, nou dat is toch een goed vooruitzicht Isabella. Ben je nu niet eens zo gigantisch veel geld kwijt!
Inderdaad. Dit is iemand die in een garage werkt, en in de avonduren privé mag klussen daar, dus dat scheelt gewoon heel veel geld.
Gast- Gast
we weten zelf ook dat we hem een heel goed leven hebben gegeven, al is hij maar 2 geworden! we gaan idd een foto van hem af laten drukken op canvas, deze komt de eerste tijd in de woonkamer en daarna verplaatst hij waarschijnlijk naar het toilet... brengt ook een beetje kleur die foto, ik heb hem ook op mn hyves als profielfoto!
we hebben vannacht maar een paar uurtjes geslapen dus zullen komende nacht goed slapen denk ik! heb toevallig pas valdispert gekocht, een homeopatisch kalmeringstabletje, dus mochten we vanavond erg gespannen zijn of te druk in ons hoofd zijn, nemen we die in. al moet ik even nakijken of ik dat mag tijdens de zwangerschap!
dat shoppen komt morgen helemaal goed. we moeten om 10 uur al in het ziekenhuis zijn en gaan daarna de stad in! hebben in een apart potje voor morgen gespaard en daar zit meer als 400 euro in.. dat word smijten met geld!
hoe is het verder met jou? zag dat je weer een nieuwe baan hebt sinds een week geloof ik, gaat dat allemaal goed?
we hebben vannacht maar een paar uurtjes geslapen dus zullen komende nacht goed slapen denk ik! heb toevallig pas valdispert gekocht, een homeopatisch kalmeringstabletje, dus mochten we vanavond erg gespannen zijn of te druk in ons hoofd zijn, nemen we die in. al moet ik even nakijken of ik dat mag tijdens de zwangerschap!
dat shoppen komt morgen helemaal goed. we moeten om 10 uur al in het ziekenhuis zijn en gaan daarna de stad in! hebben in een apart potje voor morgen gespaard en daar zit meer als 400 euro in.. dat word smijten met geld!
hoe is het verder met jou? zag dat je weer een nieuwe baan hebt sinds een week geloof ik, gaat dat allemaal goed?
Pien- Ratel
Dat klinkt helemaal goed, geniet er morgen maar heel erg van & ga lekker los in de winkel! En wel even laten weten he
Ik heb nieuw werk inderdaad, maar ben nog niet begonnen. Ik heb nu een viertal aan trainingen gehad en heb nog een aantal systeem trainingen en dan begint, zoals het er nu naar uitziet, in de eerste week van maart het werk. Het is een nog op te zetten afdeling namelijk, dus vandaar dat het nog even tijd nodig heeft allemaal! Maar het bedrijf waarvoor ik aan de slag ga (via een ander bedrijf) is heel leuk! *
Ik heb nieuw werk inderdaad, maar ben nog niet begonnen. Ik heb nu een viertal aan trainingen gehad en heb nog een aantal systeem trainingen en dan begint, zoals het er nu naar uitziet, in de eerste week van maart het werk. Het is een nog op te zetten afdeling namelijk, dus vandaar dat het nog even tijd nodig heeft allemaal! Maar het bedrijf waarvoor ik aan de slag ga (via een ander bedrijf) is heel leuk! *
Laatst aangepast door Isabella op wo 16 feb 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah ik wist niet dat je een nieuwe baan hebt, Isabella! Wat fijn voor je! Ik wens je heel veel succes!
Gast- Gast
Marin schreef:Ah ik wist niet dat je een nieuwe baan hebt, Isabella! Wat fijn voor je! Ik wens je heel veel succes!
Heb het ook niet echt opvallend gezegd haha. Dankjewel! Het is niet de droom baan eigenlijk, maar ik kan wel lekker aan de slag iig.
Gast- Gast
leuk zeg isabella! helemaal leuk dat het een nieuwe afdeling is... dan kom je daar denk ik als groep helemaal nieuw of niet? wat voor soort afdeling is het?
of heb ik gewoon niet goed gelezen?
of heb ik gewoon niet goed gelezen?
Pien- Ratel
Ja iedereen van de groep is nieuw, dat vind ik wel fijn, ik kom er niet als vreemde eend in de bijt tussen. Het is de klantenservice. Maar het wordt een vrij brede afdeling met alles mbt tot de online winkel (die bijna gelanceerd gaat worden...)
Gast- Gast
leuk zeg... dat lijkt me dan best een leuke uitdaging!!
Pien- Ratel
Marin schreef:Ah ik wist niet dat je een nieuwe baan hebt, Isabella! Wat fijn voor je! Ik wens je heel veel succes!
Ik wist het ook niet. Nog gefeliciteerd, heerlijk voor je dat je weer aan de slag kan.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
@smooch, ik vraag me al heel lang af wie jij op het oude forum was!!
Pien- Ratel
Pien, nu vraag ik me af wie jij was.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Pien, nu vraag ik me af wie jij was.
ik begon als roozje18 daarna lieneke009 en daarna buppie....
Pien- Ratel
Pien schreef:Mamsie schreef:Pien, nu vraag ik me af wie jij was.
ik begon als roozje18 daarna lieneke009 en daarna buppie....
Je hebt al een hele namengeschiedenis
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
dat is vanaf uhm... 2003 denk ik..
Pien- Ratel
Pien schreef:@smooch, ik vraag me al heel lang af wie jij op het oude forum was!!
*
Laatst aangepast door smooch op wo 16 feb 2011 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Storm zich nog een beetje redt?
Gast- Gast
Purple schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Storm zich nog een beetje redt?
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Ik vraag me af hoe het nu met haar en haar vriend gaat
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Altijd al willen weten ....
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Altijd al willen weten ....
» wat wil jij nog weten?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: