Banaan/ei pannenkoekjes
+37
June
Minx
Linda
Summerlovin
SarahKey
Ibbeltje
Hoochie
Japie
Isabel_
Zora
Sushi
xxjojootjexx
sandra
sanne-84
Tiana
Charles
Sterre
Lot
VeryCherry
Cheesegirl
Pink!
silly-one
Fortissimo
Blond
Punk'd
Aziraphale
madam
SoGood
Kowalski
Esperanza
Bliss
Coco
Toet
Kiekeboe
Jerry
Leine
Poubelle
41 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Banaan/ei pannenkoekjes
Gewoon proberen, Lennox! Ik proef echt geen ei maar gewoon warme banaan en het is lekker voedzaam.
Ik kluts eerst twee eieren, prak de banaan op een snijplank en roer dit luchtig door het ei. Flinke snuf kaneel erbij en bakken in een klein pannetje met een beetje olie. Tussendoor de zijkanten steeds los steken en wat schudden, dan gaat het bovenste vloeibare deel wat baar de hoeken en zo kun je 'm prima omdraaien wanneer de bovenkant wat stevig wordt. Gaat prima zo! Net weer gemaakt voor m'n vriend en mezelf, heerlijk Wij doen er trouwens een dun laagje honing op voor we 'm opeten. En het liefst eet ik er blauwe bessen bij maar die heb ik nu niet in huis.
Ik kluts eerst twee eieren, prak de banaan op een snijplank en roer dit luchtig door het ei. Flinke snuf kaneel erbij en bakken in een klein pannetje met een beetje olie. Tussendoor de zijkanten steeds los steken en wat schudden, dan gaat het bovenste vloeibare deel wat baar de hoeken en zo kun je 'm prima omdraaien wanneer de bovenkant wat stevig wordt. Gaat prima zo! Net weer gemaakt voor m'n vriend en mezelf, heerlijk Wij doen er trouwens een dun laagje honing op voor we 'm opeten. En het liefst eet ik er blauwe bessen bij maar die heb ik nu niet in huis.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Potjandorie, je hebt gelijk denk ik Ik ga het morgenochtend maken! Vandaag gaat niet meer lukken vrees ik, dus morgenochtend heb ik vast een superlekker ontbijtje!Zora schreef:Sushi, wat hardere bananen kunnen toch ook? Ik had de mijne gewoon gisteren gekocht en meteen gebruikt. Moet je alleen iets harder prakken :p En gewoon op een heeeel laag vuurtje en geduldig afwachten, kan er niet zo veel mis gaan
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sushi schreef:Potjandorie, je hebt gelijk denk ik Ik ga het morgenochtend maken! Vandaag gaat niet meer lukken vrees ik, dus morgenochtend heb ik vast een superlekker ontbijtje!Zora schreef:Sushi, wat hardere bananen kunnen toch ook? Ik had de mijne gewoon gisteren gekocht en meteen gebruikt. Moet je alleen iets harder prakken :p En gewoon op een heeeel laag vuurtje en geduldig afwachten, kan er niet zo veel mis gaan
Haha nou veel plezier dan!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze ook en gemaakt en vind ze erg lekker!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze ook gemaakt en vond ze toch een beetje tegenvallen. Toch de ei die ik proef
Gast- Gast
Ik ga ze zo maken. Ben benieuwd
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik ga ze vandaag ook maken Ben zo benieuwd naar de smaak
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Ik ga ze vandaag ook maken Ben zo benieuwd naar de smaak
woow wat lekker!
Ik las hier in het topic dat sommige het 1 op 1 doen. 1 ei op 1 banaan. Misschien een idee?Lennox schreef:Ik heb ze ook gemaakt en vond ze toch een beetje tegenvallen. Toch de ei die ik proef
Ik ga het straks maken voor de kleine man. Wel zonder stevia.
SarahKey schreef:Ik las hier in het topic dat sommige het 1 op 1 doen. 1 ei op 1 banaan. Misschien een idee?Lennox schreef:Ik heb ze ook gemaakt en vond ze toch een beetje tegenvallen. Toch de ei die ik proef
ik had 2 eieren 1 banaan maar banaan overheerste hier. Heb er 4 kleine pannekoekjes van gemaakt, met kaneel.
Ik vind het niet echt vullend trouwens.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
SarahKey schreef:Ik las hier in het topic dat sommige het 1 op 1 doen. 1 ei op 1 banaan. Misschien een idee?Lennox schreef:Ik heb ze ook gemaakt en vond ze toch een beetje tegenvallen. Toch de ei die ik proef
Ik doe ook steeds 1:1
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ga volgende keer 1:1 doen. Nu had ik 2 eieren maar vond er te weinig banaansmaak aanzitten en wat meer kaneel volgende keer
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Banaan overheerste hier ook wel vond ik. Ik had wel 1 grote banaan erin gedaan.
S vond het heerlijk, had er zo 2 op. Mijn man vond het wel lekker en ik vond het niet zo
S vond het heerlijk, had er zo 2 op. Mijn man vond het wel lekker en ik vond het niet zo
Ik ga het morgen maken bij de lunch. Ik ben heel benieuwd!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik ga het voor dochter ook eens maken. Zelf hou ik niet zo van banaan door m'n eten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
je kan er ook nog mais door heen doen las ik in een boek.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb ze net geprobeerd. Ik hou normaal niet van warm fruit maar ik vond ze heel lekker! Ik had er kaneel doorheen gedaan. Volgende keer ga ik eerst een kleintje proeven zonder kaneel. Als dat niet bevalt doe ik er alsnog kaneel door.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb hem nu ook 1 op 1 gemaakt, alleen mijn banaan was echt nog niet rijp haha! Niet heel vies, maar wel minder lekker dan vorige keer.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Brrr, ik heb het vandaag gemaakt en ik vond het echt vies, ook met extra kaneel. Warme banaan is toch niks voor mij geloof ik!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nu zoiets bij Koffietijd
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Haha idd, alleen dan geen pannekoekje, maar brood
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
ik ga het van het weekend ook eens proberen! morgen even boodschappen doen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Zelfde geldt voor mij. Net gemaakt maar vond het niks. Heb de helft opgegeten maar de rest gooi ik weg. Ik vind alle ingrediënten lekker, maar warme banaan vind ik echt niks.June schreef:Brrr, ik heb het vandaag gemaakt en ik vond het echt vies, ook met extra kaneel. Warme banaan is toch niks voor mij geloof ik!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sushi schreef:Zelfde geldt voor mij. Net gemaakt maar vond het niks. Heb de helft opgegeten maar de rest gooi ik weg. Ik vind alle ingrediënten lekker, maar warme banaan vind ik echt niks.June schreef:Brrr, ik heb het vandaag gemaakt en ik vond het echt vies, ook met extra kaneel. Warme banaan is toch niks voor mij geloof ik!
Misschien zijn ze koud wel lekker?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: