Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SOS huidissues

+15
Susan
Silver
Toet
Dennenappel
Blondie
Lejow
PapillonRose
Schaapke
Beachgirl
Punk'd
Lenthe
Tazz
Ella
Rouge
Mamsie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

SOS huidissues  - Pagina 2 Empty Re: SOS huidissues

Bericht  Rush di 19 feb 2013 - 23:42

Dennenappel schreef:
Tazz schreef:Calendulan creme gebruiken ipv dag en nachtcreme werkt echt enorm goed.
Deze tip kreeg ik toevallig gister ook om er op te smeren. Alleen is dat spul toch gelig/beige of trekt het echt helemaal in de huid? Haal je dat bij de apotheek of ook bij een drogist?
Je kan het gewoon bij de drogist halen. SOS huidissues  - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Nala di 19 feb 2013 - 23:45

Dennenappel schreef:
Beachgirl schreef:
Dennenappel schreef:
Toet schreef:Ik zeg het in ieder topic weer maar zijn jullie (die echt last van acné hebben) al wel eens bij de huisarts geweest? Mijn huid ziet er echt zo veel beter uit na een antibioticakuur. Toevallig vandaag weer geweest omdat ik toch nog niet helemaal tevreden ben en ik heb nu een antibiotica zalfje meegekregen voor de laatste 6 weken.
Mijn huisarts lacht mij uit en zegt dat het niet door de vitamine B12 komt en dat ik er maar aan moet wennen... Bitch!

Gelukkig heb ik straks een andere huisarts!
Kan het serieus met B12 te maken hebben? Ik krijg ook B12 injecties sinds een jaar ongeveer, en sindsdien neemt de acne ook toe.

Op internet is te lezen dat er in Nederland vooral twee soorten B12 gegeven wordt en dat een deel van de mensen op het ene soort meer acne vorming krijgt. In hoeverre dit precies is bewezen weet ik niet, maar ik merk het echt bij mij. Twee a drie dagen na een injectie zit ik onder, tegen de tijd dat ik een nieuwe injectie moet is het bijna weg en dan komt het weer opnieuw..
Ik neem om de zoveel tijd oraal vit B12 en inderdaad, nog geen week later sta ik vol met pukkels.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Frappuccino wo 20 feb 2013 - 1:54

Dennenappel schreef:
Tazz schreef:Calendulan creme gebruiken ipv dag en nachtcreme werkt echt enorm goed.
Deze tip kreeg ik toevallig gister ook om er op te smeren. Alleen is dat spul toch gelig/beige of trekt het echt helemaal in de huid? Haal je dat bij de apotheek of ook bij een drogist?

Hmm, misschien dat dan een keer proberen! Dat heb ik tenminste wel gewoon in huis smile
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Beachgirl wo 20 feb 2013 - 7:33

Dennenappel schreef:
Beachgirl schreef:
Dennenappel schreef:
Toet schreef:Ik zeg het in ieder topic weer maar zijn jullie (die echt last van acné hebben) al wel eens bij de huisarts geweest? Mijn huid ziet er echt zo veel beter uit na een antibioticakuur. Toevallig vandaag weer geweest omdat ik toch nog niet helemaal tevreden ben en ik heb nu een antibiotica zalfje meegekregen voor de laatste 6 weken.
Mijn huisarts lacht mij uit en zegt dat het niet door de vitamine B12 komt en dat ik er maar aan moet wennen... Bitch!

Gelukkig heb ik straks een andere huisarts!
Kan het serieus met B12 te maken hebben? Ik krijg ook B12 injecties sinds een jaar ongeveer, en sindsdien neemt de acne ook toe.

Op internet is te lezen dat er in Nederland vooral twee soorten B12 gegeven wordt en dat een deel van de mensen op het ene soort meer acne vorming krijgt. In hoeverre dit precies is bewezen weet ik niet, maar ik merk het echt bij mij. Twee a drie dagen na een injectie zit ik onder, tegen de tijd dat ik een nieuwe injectie moet is het bijna weg en dan komt het weer opnieuw..
Weet je ook om welke soort het dan gaat? Ik krijg Hydrocobamine.
Ik ga het eens in de gaten houden. Mijn acne is nu bijna weg en moet idd over 1,5 week mijn injectie weer hebben.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dennenappel do 21 feb 2013 - 0:15

Nee, ik weet helaas niet welke het is.
Dacht dat de een in de koelkast bewaard moest worden en de ander niet. Ik heb de gene die niet in de koelkast hoeft.

Ik ga binnenkort dan even naar de drogist, ik hoop dat het helpt!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud