Ja, ik wil!
+29
Mamasapje
Makamba
Flip Fluitketel
Merai
Happydobby
PiP
Jules
Bruintje Beer
Monnie
Mamsie
LindaK
MamaCa
Parisienne
smooch
Leah
Smaragdje
L!ND@
kletskousje
pitbullgup
Limburg85
Muppetje
Wennes
sheila123
Qiara
Monte
PapillonRose
JD
Fiebje
Tazz
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ja, ik wil!
Wow iedereen bedankt voor de felicitaties!
@Minneke wat een mooie foto's, zo wil ik dat ook graag doen, onze dochter dezelfde kleur jurk als die van mij en onze zoon hetzelfde pak als papa. We gaan het pak van mijn vriend in Macedonië laten maken, dan heb je een handgemaakt maatpak voor een betaalbare prijs dus datzelfde pak in het klein zal ook wel mogelijk zijn, hopelijk groeit hij er dan niet te snel uit. Ik hou zelf ook niet van in het middelpunt staan dus misschien mag mijn dochtertje wel voor mij lopen als ik naar het altaar toe loop zodat niet iedereen naar mij kijkt.
@mamasap, L.iyem zal ongeveer 1,5 zijn als we trouwen dus ik hoop dat hij samen met A.ylin naar voren kan lopen om de ringen te brengen misschien dat het halfbroertje (6jaar) en stiefzusje (8jaar) van mijn vriend daar ook iets in kunnen betekenen. Daar ben ik nog niet helemaal overuit.
@flemy ik had die filmpjes al eens gezien en hoop dat het bij ons ook zo ongeveer gaat, M. lijkt ook erg relaxt tijdens jullie bruiloft. Die koets vond ik trouwens helemaal te gek maar mijn vriend (of moet ik nou verloofde/ toekomstige man zeggen?!) wil dat niet, helaas.
@Minneke wat een mooie foto's, zo wil ik dat ook graag doen, onze dochter dezelfde kleur jurk als die van mij en onze zoon hetzelfde pak als papa. We gaan het pak van mijn vriend in Macedonië laten maken, dan heb je een handgemaakt maatpak voor een betaalbare prijs dus datzelfde pak in het klein zal ook wel mogelijk zijn, hopelijk groeit hij er dan niet te snel uit. Ik hou zelf ook niet van in het middelpunt staan dus misschien mag mijn dochtertje wel voor mij lopen als ik naar het altaar toe loop zodat niet iedereen naar mij kijkt.
@mamasap, L.iyem zal ongeveer 1,5 zijn als we trouwen dus ik hoop dat hij samen met A.ylin naar voren kan lopen om de ringen te brengen misschien dat het halfbroertje (6jaar) en stiefzusje (8jaar) van mijn vriend daar ook iets in kunnen betekenen. Daar ben ik nog niet helemaal overuit.
@flemy ik had die filmpjes al eens gezien en hoop dat het bij ons ook zo ongeveer gaat, M. lijkt ook erg relaxt tijdens jullie bruiloft. Die koets vond ik trouwens helemaal te gek maar mijn vriend (of moet ik nou verloofde/ toekomstige man zeggen?!) wil dat niet, helaas.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:L.iyem zal ongeveer 1,5 zijn als we trouwen dus ik hoop dat hij samen met A.ylin naar voren kan lopen om de ringen te brengen misschien dat het halfbroertje (6jaar) en stiefzusje (8jaar) van mijn vriend daar ook iets in kunnen betekenen. Daar ben ik nog niet helemaal overuit.
Op een van de foto's zie je dat Fenne net onze ringen is komen brengen. Ze zitten op het kussentje dat mijn man daar vast heeft. Toen ze ze aan ons kwam geven wilde ze ze niet meer los laten haha. Ze heeft echt een hele tijd aan die lintjes staan trekken voordat we de ringen te pakken kregen, tot hilariteit van iedereen. Zij was toen ook anderhalf, dus dat moet best kunnen met jullie kleine manneke!
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Dat is een leuk vooruitzicht! En heel leuk met je kinderen erbij. Veel plezier met de voorbereidingen!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben een datum op 4 juni 2012 willen we gaan trouwen, ik ben alleen een ontzettende leek hierin (logisch natuurlijk) dus geen idee hoelang je van te voren hiervoor moet reserveren, ik moet nog veel informatie over trouwen gaan opzoeken!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
gefeliciteerd!
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Gefeliciteerd!
En Minneke: Mooie foto's. Zo te zien ben je getrouwd in het stadhuis in DB? Mooie plek.
En Minneke: Mooie foto's. Zo te zien ben je getrouwd in het stadhuis in DB? Mooie plek.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coccinelle schreef:Gefeliciteerd!
Ja . Ik ben in DB geboren. En we hebben elkaar daar ontmoet vier jaar geleden. Daarom wilden we er graag trouwen, ook al wonen we er niet.
Gast- Gast
Dat zou ik ook wel willen, wij wonen er ook niet meer maar zijn er ook alletwee geboren. En dan met mijn kindjes erbij..of met een zwangere buik en mijn dochter *zwijmel* .
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: