Ja, ik wil!
+29
Mamasapje
Makamba
Flip Fluitketel
Merai
Happydobby
PiP
Jules
Bruintje Beer
Monnie
Mamsie
LindaK
MamaCa
Parisienne
smooch
Leah
Smaragdje
L!ND@
kletskousje
pitbullgup
Limburg85
Muppetje
Wennes
sheila123
Qiara
Monte
PapillonRose
JD
Fiebje
Tazz
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ja, ik wil!
Mijn vriend kwam gisteren op valentijnsdag uit zijn werk en had een cadeautje voor me een heerlijk geurtje van Amor Amor. Hij ging op zijn knieën voor de bank zitten, waar ik zat en begon "we zijn nu al 4 jaar samen..." een heel lief verhaal en dat eindigde met "wil je met me trouwen?" Ik zag het totaal niet aankomen en werd helemaal emotioneel en was enorm blij we hadden er al een tijdje over maar de 'grote' vraag bleef uit, tot gisteren! We willen in 2012 gaan trouwen wanneer precies weten we nog niet.
Ik zie het al helemaal voor me dat onze kinderen ons de ringen komen brengen.
En dat wilde ik natuurlijk ook even met jullie delen!
Hebben jullie je kinderen (als je die toen had) actief betrokken bij je huwelijk en op welke manier?
Ik zie het al helemaal voor me dat onze kinderen ons de ringen komen brengen.
En dat wilde ik natuurlijk ook even met jullie delen!
Hebben jullie je kinderen (als je die toen had) actief betrokken bij je huwelijk en op welke manier?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ja, ik wil!
Gefeliciteerd! Lijkt mij zeker leuk als je kinderen de ringen brengen. Veel plezier met de voorbereidingen!
Wij hebben nog geen feest gegeven. Komt nog. Wij vinden dat het pas een bruiloftsfeest waard is als we na 5 jaar nog happy zijn samen (maar wij zijn ook heel snel getrouwd, handtekening zetten etc en klaar).
Dan wordt het wel een groot feest en zullen de kinderen ook actief betrokken worden, zijn er de laatste maanden over aan het denken hoe we dat precies willen doen, maar idd de ringen door de kinderen laten brengen, N in dezelfde jurk als mij en I hetzelfde pak als mijn man. We vinden dat hun dan ook bij ons moeten staan tijdens het ja-woord, we gaan dan -vinden wij- niet alleen een belofte tegenover elkaar aan, maar ook tegenover de kinderen. Dus niet dat zij op een bankje achter ons moeten zitten.Daarna iets symbolisch als gezin doen (denk aan duiven loslaten, ballonnen, dans) maar daar zijn we nog niet over uit.
Wij hebben nog geen feest gegeven. Komt nog. Wij vinden dat het pas een bruiloftsfeest waard is als we na 5 jaar nog happy zijn samen (maar wij zijn ook heel snel getrouwd, handtekening zetten etc en klaar).
Dan wordt het wel een groot feest en zullen de kinderen ook actief betrokken worden, zijn er de laatste maanden over aan het denken hoe we dat precies willen doen, maar idd de ringen door de kinderen laten brengen, N in dezelfde jurk als mij en I hetzelfde pak als mijn man. We vinden dat hun dan ook bij ons moeten staan tijdens het ja-woord, we gaan dan -vinden wij- niet alleen een belofte tegenover elkaar aan, maar ook tegenover de kinderen. Dus niet dat zij op een bankje achter ons moeten zitten.Daarna iets symbolisch als gezin doen (denk aan duiven loslaten, ballonnen, dans) maar daar zijn we nog niet over uit.
Gast- Gast
Leuk! Gefeliciteerd!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
ahhh wat superleuk voor jullie, gefeliciteerd!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Mocht ik ooit nog trouwen, dan wil ik mijn dochtertje ook actief betrekken bij het hele proces. Lijkt me zo bijzonder!
Mocht ik ooit nog trouwen, dan wil ik mijn dochtertje ook actief betrekken bij het hele proces. Lijkt me zo bijzonder!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gefeliciteerd.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ah, wat lief, gefeliciteerd!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Gefeliciteerd. Mijn man heeft mij 3 jaar geleden met valentijnsdag gevraagd.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wat leuk! Gefeliciteerd!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat leuk! Gefeliciteerd .
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Super leuk! Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd.
Als wij nu zouden trouwen, zou ik mijn dochtertje er wel bij willen betrekken.
Als wij nu zouden trouwen, zou ik mijn dochtertje er wel bij willen betrekken.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Gefeliciteerd! Lijkt me bijzonder als je kindjes erbij zijn. Bij ons ging het andersom en was ons kleine meisje ons grootste huwelijkscadeau
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Gefeliciteerd!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd!! Romantisch van hem hoor!
Ik denk dat wij J.aney niet bij echt bij het trouwgebeuren gaan betrekken. Maar zoals je weet trouwen wij ook niet op de ''standaard' manier. Anders had ik dat zeker wel gedaan! Lijkt me ook wel heel erg leuk om je eigen kindjes de ringen te laten brengen. Ik denk dat dat het toppunt van zo'n mooie dag zal zijn
Ik denk dat wij J.aney niet bij echt bij het trouwgebeuren gaan betrekken. Maar zoals je weet trouwen wij ook niet op de ''standaard' manier. Anders had ik dat zeker wel gedaan! Lijkt me ook wel heel erg leuk om je eigen kindjes de ringen te laten brengen. Ik denk dat dat het toppunt van zo'n mooie dag zal zijn
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: