Goedemorgen woensdag vandaag
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen woensdag vandaag
Goedemorgen allemaal!
Nog plannen vandaag?
Iedereen voorbereid voor morgen? (Valentijn )
Ik heb vandaag mijn laatste volledige dag hier, morgen rond het middaguur word ik overgeplaatst. Best emotioneel, ben toch een tijd hier geweest, steeds afscheid nemen nu van verschillende mensen.
Morgen zal ik wel helemaal op zijn van de spanning...
Iedereen een hele fijne dag,
Nog plannen vandaag?
Iedereen voorbereid voor morgen? (Valentijn )
Ik heb vandaag mijn laatste volledige dag hier, morgen rond het middaguur word ik overgeplaatst. Best emotioneel, ben toch een tijd hier geweest, steeds afscheid nemen nu van verschillende mensen.
Morgen zal ik wel helemaal op zijn van de spanning...
Iedereen een hele fijne dag,
Gast- Gast
Re: Goedemorgen woensdag vandaag
Goedemorgen,
Afscheid nemen is nooit leuk, sterkte ermee.
Ik heb vandaag ook een spannende dag, ik ben gisteren aangekomen in Engeland voor mijn stage en ik ga vandaag beginnen. Ik heb een b&b voor een week en heb gisteren al een aantal kamers bekeken. Nu zit ik dus aan het ontbijt en ben ik me zenuwachtig aan het maken voor mijn eerste dag.
Oja, Valentijnsdag is mijn verjaardag, ik hoop dat ze het niet weten op mijn stageplek. Anders is het gelijk zo awkward...
Fijne dag allemaal!
Afscheid nemen is nooit leuk, sterkte ermee.
Ik heb vandaag ook een spannende dag, ik ben gisteren aangekomen in Engeland voor mijn stage en ik ga vandaag beginnen. Ik heb een b&b voor een week en heb gisteren al een aantal kamers bekeken. Nu zit ik dus aan het ontbijt en ben ik me zenuwachtig aan het maken voor mijn eerste dag.
Oja, Valentijnsdag is mijn verjaardag, ik hoop dat ze het niet weten op mijn stageplek. Anders is het gelijk zo awkward...
Fijne dag allemaal!
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Wat spannend Nien!!!
Hoe lang duurt je stage daar? Waar zit je ongeveer?
Mocht ik het morgen vergeten: alvast gefeliciteerd!
Hoe lang duurt je stage daar? Waar zit je ongeveer?
Mocht ik het morgen vergeten: alvast gefeliciteerd!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben vandaag een dagje vrij. Vandaag aan de studie en naar het ziekenhuis met m'n moeder.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag een dagje vrij. Vandaag aan de studie en naar het ziekenhuis met m'n moeder.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik had zo'n zin in croissantjes, dus die heb ik net op. Eigenlijk was mijn vriend vrij vandaag maar hij heeft een of andere cursus, gelukkig hoeft hij pas om half 10 op het werk te zijn, hadden we dus mooi tijd om even naar de supermarkt te gaan.
Ik ga zo maar weer even lekker lang douchen en om half 12 naar de verloskundige, met mijn moeder, ik mocht niet alleen van mijn vriend en mijn ouders
Fijne dag allemaal!
Ik had zo'n zin in croissantjes, dus die heb ik net op. Eigenlijk was mijn vriend vrij vandaag maar hij heeft een of andere cursus, gelukkig hoeft hij pas om half 10 op het werk te zijn, hadden we dus mooi tijd om even naar de supermarkt te gaan.
Ik ga zo maar weer even lekker lang douchen en om half 12 naar de verloskundige, met mijn moeder, ik mocht niet alleen van mijn vriend en mijn ouders
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
PC: Succes vandaag met het afscheid nemen, dat is nooit leuk!
Nien: Succes op stage vandaag! En alvast gefeliciteerd
Ik heb een ochtendje vrij en heb bijzonder weinig plannen...
Heb al gestreken, dus dat is al van mijn lijstje.
Wil nog een verslag maken voor een cliënt en om 12u richting de praktijk!
Voor morgen vrij weinig voorbereid, haha.
Heb het abonnement van RunnersWorld voor mijn vriend verlengd en de sushi is ook al besteld.
Verder kruipen we lekker een avondje samen op de bank.
Fijne dag allemaal!!
PC: Succes vandaag met het afscheid nemen, dat is nooit leuk!
Nien: Succes op stage vandaag! En alvast gefeliciteerd
Ik heb een ochtendje vrij en heb bijzonder weinig plannen...
Heb al gestreken, dus dat is al van mijn lijstje.
Wil nog een verslag maken voor een cliënt en om 12u richting de praktijk!
Voor morgen vrij weinig voorbereid, haha.
Heb het abonnement van RunnersWorld voor mijn vriend verlengd en de sushi is ook al besteld.
Verder kruipen we lekker een avondje samen op de bank.
Fijne dag allemaal!!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Oe Liv, is er iets met je moeder?
Lukt het met je studie verder?
Lekker, croissantjes, Caroow!! Spannend zeker weer, een verloskundige bezoek? Je houdt het nog lang vol, deze zwangerschap, hopelijk haal je die 37 weken.
Snirp: is het thuisbrengsushi? Wat heb je al veel gedaan zeg! (ik al trots dat mijn was hier ergens in een machine zit, kom jij aan met je lijst). Werk ze deze middag!
Lekker, croissantjes, Caroow!! Spannend zeker weer, een verloskundige bezoek? Je houdt het nog lang vol, deze zwangerschap, hopelijk haal je die 37 weken.
Snirp: is het thuisbrengsushi? Wat heb je al veel gedaan zeg! (ik al trots dat mijn was hier ergens in een machine zit, kom jij aan met je lijst). Werk ze deze middag!
Gast- Gast
Mijn moeder wordt t/m 8 maart bestraald en vandaag moet ze op controle bij haar behandelende arts. Met de studie gaat het wel. Alleen even een dipje, maar daar kom ik wel weer uit.
Gast- Gast
Jeetje, wat heftig Liv...
Hoe gaat het met je moeder? Heeft ze veel bijwerkingen? Hoe ga jij ermee om?
Logisch dat je een dipje hebt....wat zul jij het zwaar hebben nu....
Hoe gaat het met je moeder? Heeft ze veel bijwerkingen? Hoe ga jij ermee om?
Logisch dat je een dipje hebt....wat zul jij het zwaar hebben nu....
Gast- Gast
Weg.
Laatst aangepast door _Liv op di 12 feb 2013 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door PinkCoelho op di 12 feb 2013 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weg.
Laatst aangepast door _Liv op di 12 feb 2013 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:Oe Liv, is er iets met je moeder?
Ja, ik hoop dat ik dit keer niet linea recta door moet naar het ziekenhuis En ik ben gewoon al bijna 36 weken! Dat hadden we niet gedacht toen ik in het ziekenhuis lag.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
*
Laatst aangepast door PinkCoelho op di 12 feb 2013 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caroow schreef:
Ja, ik hoop dat ik dit keer niet linea recta door moet naar het ziekenhuis En ik ben gewoon al bijna 36 weken! Dat hadden we niet gedacht toen ik in het ziekenhuis lag.
Goed Caroow! En elke dag is er eentje!!
Gast- Gast
Off course, wil je dat ik hier wat dingetjes weghaal uit dit topic?
Gast- Gast
Ik werd vanochtend wakker gebeld door mijn verantwoordelijke om te vragen om te komen werken (woensdag is mijn standaard vrije dag omdat Louise dan niet naar de creche kan gaan), want mijn collega is opgenomen in het ziekenhuis. Zij kan zelf niet gaan want ze is zelf ook ziek. Maar ja; zo om half 8 in de ochtend kon ik geen opvang vinden dus kan ik ten vroegste om half 2 de winkel gaan openen. Bye bye vrije dag.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag..
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag..