Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer sliep jouw baby door?

+39
Shy
Knof
Tamagotchi
loesje
Snoes
Sanne
Lonely Goatherd
Paper Crown
Printje
maiadebij
Pink!
PiP
teletascha
M-G
Parisienne
Happydobby
Annie24
bolus26
Tania
LDJ
Urban Naked
Flow
Annemie
SarahKey
Tiara
Muppetje
Floor
Shopaholic
Coco
Luce
Fiwen
Bruintje Beer
Sun88
PapillonRose
tweeling
Twellie
Liadan
Linda
Kruidkoek
43 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 23:37

Misschien een tip pc, wij doen haar ook heel vaak pas om ongeveer 22.30 uur in bad. We geven vooraf de helft van het flesje, dan dus in bed en dan de rest van het flesje. Ze is dan zo slaperig dat we hopen dat ze lekker langer slaapt.

Ik probeer hier altijd gapen=slapen en dan breng ik haar naar boven, mevrouw slaapt alleen veel beter in de herrie van haar broer...Boven huilt ze soms nog wat en beneden slaapt ze gelijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Snoes wo 13 feb 2013 - 5:25

Onze zoon sliep voor het eerst door toen hij 5 weken oud was. Toen sliep hij zo'n 6 uur achter elkaar. Sinds hij 6 weken oud is, slaapt hij 8 uur aan een stuk (dan maak ik hem wakker omdat ik hem nog niet langer dan 8 uur aan één stuk wil laten slapen ivm zijn lage gewicht). Muv een paar nachten na zijn operatie, doet hij dat nu nog steeds. Alhoewel hij wel heel veel wakker is 's nachts en 's morgens ook. Heel vaak als ik hem uit zijn bedje ga halen, ligt hij gewoon wakker rond te kijken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Kruidkoek wo 13 feb 2013 - 11:03

Jemig wat een hoop (verschillende) reacties al, leuk!
Ik vind het ook niet erg dat ik er elke 3 uur uit moet, maar wel vervelend dat ik ruim een uur bezig ben.
Zoon krijgt namelijk heel erg krampjes na voeding (borst of fles, maakt geen verschil) waardoor hij vanaf ongeveer 10 minuten na voeding begint met krijsen/huilen wat een uur duurt voordat hij weer rustig is.
Helaas ookal paar keer gehad dat hij krampen blijft hebben en dus huilerig blijft tot de volgende voeding. In die 3 uur tijd weet ik me bijna geen raad meer. Hij heeft overduidelijk pijn en we kunnen geen houding ontdekken waardoor hij eerder/sneller van krampjes af is en hij dus snel lekker doorslaapt.
Infacol hebben we al maar werkt niet (genoeg) helaas.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  teletascha wo 13 feb 2013 - 17:49

Kruidkoek schreef:Jemig wat een hoop (verschillende) reacties al, leuk!
Ik vind het ook niet erg dat ik er elke 3 uur uit moet, maar wel vervelend dat ik ruim een uur bezig ben.
Zoon krijgt namelijk heel erg krampjes na voeding (borst of fles, maakt geen verschil) waardoor hij vanaf ongeveer 10 minuten na voeding begint met krijsen/huilen wat een uur duurt voordat hij weer rustig is.
Helaas ookal paar keer gehad dat hij krampen blijft hebben en dus huilerig blijft tot de volgende voeding. In die 3 uur tijd weet ik me bijna geen raad meer. Hij heeft overduidelijk pijn en we kunnen geen houding ontdekken waardoor hij eerder/sneller van krampjes af is en hij dus snel lekker doorslaapt.
Infacol hebben we al maar werkt niet (genoeg) helaas.
Het schijnt dat sab simplex beter werkt dan infacol, wellicht het proberen waard.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  loesje wo 13 feb 2013 - 20:45

a slaapt door sinds hij 3 maanden oud is en F slaapt nog niet door ja af en toe wel.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Tamagotchi wo 13 feb 2013 - 21:32

teletascha schreef:
Het schijnt dat sab simplex beter werkt dan infacol, wellicht het proberen waard.

Sab simplex en infacol hebben dezelfde ingrediënten/bestanddelen, Sab simplex is alleen veel meer geconcentreerd. Een hogere dosis infacol komt in principe overeen.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Knof wo 13 feb 2013 - 22:06

Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Paper Crown schreef:
Printje schreef:R sliep met ongeveer 10 weken door, maar wordt nu geregeld s'nachts wakker.

N slaapt helaas nog niet door, al mogen we niet klagen want ze slaapt gemiddeld van 23.30 tot ongeveer 4 uur.

Maar.. Dat is toch heel knap voor een baby van 4 weken! Haha!
\\

Dat is het ook maar in de tussentijd komt broerlief vaak dus nog, Mamaaaaaa het is knuffeltijd!! Nee lieve schat het is 2 uur snachts..

Ze doet het ook erg knap, daarom zei ik ook we mogen niet klagen maar ze wisselen elkaar soms gezellig af.

Och ja dat is waar ook! Jij hebt er 2, diep respect trouwens voor vrouwen met 2 of meer kiddies! Ik moet er echt niet aan denken. Julian kliert van 16:00 tot 23:00, stel je voor ik had nog een kind..

Onze zoon is nu bijna 16 weken en heeft de eerste 8 weken ook van 17.00 - 23.00 uur gespookt. Krampjes, moeheid..?? Het gaat over! Sinds 8 weken is het veel minder geworden en had het hij het vaak nog of tussen 17.00-20.00 of tussen 20.00-23.00 uur. De laatste weken slaapt hij vanaf 20.30 uur! Het komt goed! Oh ja, de eerste weken dacht ik ook; ik kan me niet voorstellen dat mensen een tweede willen. Nu denk ik daar al anders over!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Shy wo 13 feb 2013 - 22:32

Op de 2 of 3 nachten na in de kraamweek gewoon doorgeslapen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Parel wo 13 feb 2013 - 23:09

Hier slaapt ze, afgezien van de krampjes, nagenoeg door. Natuurlijk kwam ze voor een voeding tot aan de 3/4 maanden, maar ze sliep gelijk weer in.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 3:22

De oudste sliep met 6 dagen al door. De jongste slaapt nog niet door, ze is bijna 3. Gemiddeld wordt ze 2 tot 3 keer per nacht wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Teddyaapje do 14 feb 2013 - 4:50

Kruidkoek schreef:Jemig wat een hoop (verschillende) reacties al, leuk!
Ik vind het ook niet erg dat ik er elke 3 uur uit moet, maar wel vervelend dat ik ruim een uur bezig ben.
Zoon krijgt namelijk heel erg krampjes na voeding (borst of fles, maakt geen verschil) waardoor hij vanaf ongeveer 10 minuten na voeding begint met krijsen/huilen wat een uur duurt voordat hij weer rustig is.
Helaas ookal paar keer gehad dat hij krampen blijft hebben en dus huilerig blijft tot de volgende voeding. In die 3 uur tijd weet ik me bijna geen raad meer. Hij heeft overduidelijk pijn en we kunnen geen houding ontdekken waardoor hij eerder/sneller van krampjes af is en hij dus snel lekker doorslaapt.
Infacol hebben we al maar werkt niet (genoeg) helaas.

Heeft hij dit alleen snachts of na elke voeding?Het zou misschien (verborgen) reflux kunnen zijn of voedselallergie (voor iets wat jij eet). Zou er eens naar laten kijken, klinkt niet als ietswat 'erbij hoort'.


Hier sliep de oudste door met 8 weken. Als ik t me goed herinner van 12 tot 7u ong. Vanaf 1,5 jaar is hij slechter gaan slapen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Sophiee do 14 feb 2013 - 7:53

Mijn dochter slaapt vanaf haar geboorte al 6 uur achter elkaar. Toen meestal van 23 tot 5 uur. Met 3 maanden sliep ze van 22 tot 8 uur. En met 5 maanden van 19 tot 8. Overdag slaapt ze trouwens bijna niet. Als we 2 keer 30 minuten halen, is het veel. Is altijd zo geweest!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Viva do 14 feb 2013 - 8:00

Ze sliepen beiden heel snel door, maar vanaf wanneer weet ik niet precies. Volgens mij al wel rond de 4/5 weken.
De jongste slaapt nu van half 10/10 uur tot 7/half 8, heerlijk. (dan sta ik op en wordt ze wakker omdat ik de lampen aandoe en mezelf ga opmaken/aankleden enzovoort)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer sliep jouw baby door? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer sliep jouw baby door?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum