Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mubarak overleden?

+5
FashionItems
VeryCherry
Verde
Sarah1985
Cheesegirl
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mubarak overleden? - Pagina 2 Empty Re: Mubarak overleden?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:32

Tea-Leaf schreef:Dan ben ik dus niet de enige Very Happy . Ik ben echt wel betrokken bij wat er in de wereld gebeurd, maar als ik me alles aan moet trekken.. Ik ben nogal gevoelig en sluit me liever af voor sommige dingen, want alles wat ik in me opneem komt keihard binnen.

Je hoeft het je toch niet aan te trekken? Ik vind het wel nieuws ja als hij ineens overleden is maar niet omdat ik die man graag mag ofzo Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mubarak overleden? - Pagina 2 Empty Re: Mubarak overleden?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:36

Zusje van Bert schreef:
Tea-Leaf schreef:Dan ben ik dus niet de enige Very Happy . Ik ben echt wel betrokken bij wat er in de wereld gebeurd, maar als ik me alles aan moet trekken.. Ik ben nogal gevoelig en sluit me liever af voor sommige dingen, want alles wat ik in me opneem komt keihard binnen.

Je hoeft het je toch niet aan te trekken? Ik vind het wel nieuws ja als hij ineens overleden is maar niet omdat ik die man graag mag ofzo Wink.

Nee, dat hoeft ook niet. Maar vooral het gebeuren om hem heen de afgelopen tijd is het eigenlijk, ik kan gewoon niet tegen die beelden. Dan schuif ik dat en alles wat er mee samen hangt maar aan de kant, nadat ik het voor kennisgeving heb aangenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mubarak overleden? - Pagina 2 Empty Re: Mubarak overleden?

Bericht  Lejow do 17 feb 2011 - 7:37

'Oud-president Ben Ali in coma na herseninfarct'

donderdag 17 februari 2011 18:08

Volgens de Franse Tunesië-expert Nicolas Beau heeft de verdreven Tunesische president Zine el-Abidine Ben Ali een herseninfarct gehad en ligt hij nu in coma. Ook andere niet-officiële bronnen bevestigen dat Ben Ali in een ziekenhuis in Saudi-Arabië is opgenomen.
Dat melden diverse Franse media.

Coma
Ben Ali zou in kritieke toestand zijn en al twee dagen in coma liggen. Hij verblijft in een ziekenhuis in Djeddah in Saudi-Arabië. Er zouden buitenlandse artsen zijn aangetrokken om de oud-president te behandelen.

Ben Ali zou al langer lijden aan prostaatkanker. Volgens een WikiLeaks-document met uitgelekte informatie van de CIA is de gezondheid van Ben Ali al vijf jaar slecht.

Opsporingsbevel
De 74-jarige ex-president was 23 jaar aan de macht in Tunesië. Op 14 januari ontvluchtte hij het land voor de grote demonstraties waarin honderdduizenden Tunesiërs zijn aftreden eisten. Tunesië vaardigde een internationaal opsporingsbevel tegen hem uit.

De verdreven president van Egypte Hosni Mubarak, die aftrad na grote demonstraties in Egypte, zou ook al in coma liggen. Volgens andere geruchten is hij nog bij bewustzijn, maar is hij depressief en wil hij sterven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mubarak overleden? - Pagina 2 Empty Re: Mubarak overleden?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 7:51

Beauty Addict schreef:
Auxo schreef:Ik geloof het nog niet. Als het alleen maar op Twitter staat is dat voor mij niet heel betrouwbaar.
Net als Harry M. een paar maanden terug...

Dat Michael Jackson dood was, stond ook al op Twitter voordat het bekend werd.
Dus ik geloof het wel.

Maar we zullen afwachten.
Dat van die expresident uit Tunesië is ook apart.. allebei tegelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mubarak overleden? - Pagina 2 Empty Re: Mubarak overleden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum