What is your mood today?
+40
Reeza
Kikou
PeperMunt
Jeanette
Printje
Lady Starstruck
Manderijn
Chocolate Cookie
Lien
Nyx
Sea of Trees
Atelier Madame
sterremaan
love
Fortissimo
Flippin' Bitch
rapa nui
Kowalski
Monte
Roxi3
Arwyn
Rouxxxe
Burn
Merai
Exogenesis
Aziraphale
Bazinga
Happinaz
girli
Summerlovin
VeryCherry
Pitufo
nina
Pruim
Roza
Caroow
Ibbeltje
loura
Dikkie Dik
Sarah1985
44 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: What is your mood today?
Spannend Love!
Ik heb mijn maandagmiddagmood. Wat inhoud dat ik continu denk 'he gat, morgen weer werken'. Wat nergens op slaat want ik vind m'n werk leuk, maar het is zo'n einde weekend gevoel zeg maar.
Ik heb mijn maandagmiddagmood. Wat inhoud dat ik continu denk 'he gat, morgen weer werken'. Wat nergens op slaat want ik vind m'n werk leuk, maar het is zo'n einde weekend gevoel zeg maar.
Gast- Gast
Vandaag ben ik een beetje moe... Maar vrolijk als altijd
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn humeur heeft besloten om nog een dagje chagrijnig te blijven!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Chagrijnig, moe, lamlendig
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
vrolijk, heppie de peppie Goeie zin!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb vandaag een extreem goede dag. I'm very happy!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb vandaag een lekkere dag op werk gehad, een nieuwe broek gekocht voor €25, net thuis lekker aan het werk geweest met maken van planners en toetsen, nu nog even stofzuigen en de vaat doen....I feel good:D
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
@Stofzuiger,
Heb aan je gedacht, ben benieuwd hoe het deze middag gegaan is...
Gast- Gast
Wel goed. Ben inderdaad niet al te enthousiast. Ben een beetje brak vandaag.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief!PinkCoelho schreef:@Stofzuiger,
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 11 feb 2013 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dapper, Stofzuiger, heel dapper...
Weet je voor hoe lang, of hangt dat af van hoe het loopt?
Weet je voor hoe lang, of hangt dat af van hoe het loopt?
Gast- Gast
Eens met PinkCoelho, heel erg dapper van je Stof! Sta je er zelf enigszins achter? Hoop zo dat je je snel beter zal gaan voelen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
.
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 11 feb 2013 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat je wat rust hebt nu je het besluit hebt genomen en knap dat je in ziet dat het nu 'het beste' is. En of het vervelende gevoel weer terugkomt, dat weet je niet en dat kan je ook niet voorspellen, dus probeer er maar zo min mogelijk bij stil te staan!
Ik begrijp je schuldgevoel, maar geloof me, dat is echt niet nodig! Je gaat inderdaad even 'weg' en anderen zullen het misschien wat drukker krijgen, maar alleen maar omdat jij aan jezelf wilt werken en dat is het beste wat je nu kan doen, zowel voor je zelf als voor ieder ander! Probeer je niet schuldig te voelen meid, dit besluit getuigd al van een enorme kracht!
Ik begrijp je schuldgevoel, maar geloof me, dat is echt niet nodig! Je gaat inderdaad even 'weg' en anderen zullen het misschien wat drukker krijgen, maar alleen maar omdat jij aan jezelf wilt werken en dat is het beste wat je nu kan doen, zowel voor je zelf als voor ieder ander! Probeer je niet schuldig te voelen meid, dit besluit getuigd al van een enorme kracht!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Heb hierin overigens ook heel veel te danken aan mijn lieve forumvriendinnen!!
Gast- Gast
Knappe beslissing hoor Stofzuiger, respect voor jou!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik weet niet wat er uit je gesprek is gekomen stofzuiger want ik ben te laat met lezen maar ik wil je wel al het goede wensen. Ik denk dat elke stap de goede is, als dat in het kader van je eigen gezondheid is! Be Proud!
Ik heb een rotdag. Mijn zoontje is met z'n voortanden op het schoolplein gevallen en zijn rechter voortandje moest getrokken worden. Hij heeft zo zitten tegenspartelen(DUH) dat ik er helemaal spierpijn in mijn benen en armen van heb. Ik heb hem gedwongen vast moeten houden voor de behandeling.
Ik denk dat ik vannacht nog wel een paar keer wakker zal worden van zijn geschreeuw in mijn hoofd. Zo, zo zielig
Ik heb een rotdag. Mijn zoontje is met z'n voortanden op het schoolplein gevallen en zijn rechter voortandje moest getrokken worden. Hij heeft zo zitten tegenspartelen(DUH) dat ik er helemaal spierpijn in mijn benen en armen van heb. Ik heb hem gedwongen vast moeten houden voor de behandeling.
Ik denk dat ik vannacht nog wel een paar keer wakker zal worden van zijn geschreeuw in mijn hoofd. Zo, zo zielig
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Happinaz wat klinkt dat naar! Zo erg gevallen dan? Hoe oud is hij? Och, het gaat mij haast aan mijn hart als ik me bedenk hoe hij zich moet hebben gevoeld!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ja naar he? Hij is 4,5 en zijn rechter voortand was verticaal helemaal doormidden tot aan zijn wortel. Zijn linker voortandje zit los maar die groeit waarschijnlijk wel weer vast.
Wedstrijdje rennen met z'n broer op het schoolplein waar hij bij ten val is gekomen. :-(
Wedstrijdje rennen met z'n broer op het schoolplein waar hij bij ten val is gekomen. :-(
Happinaz- Kletskop
Ja naar he? Hij is 4,5 en zijn rechter voortand was verticaal helemaal doormidden tot aan zijn wortel. Zijn linker voortandje zit los maar die groeit waarschijnlijk wel weer vast.
Happinaz- Kletskop
Oh wat een pijnlijk verhaal! De ziel!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik heb zin om te smijten. Omdat mijn hoesten niet overgaat en erger word als ik lig.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik voel me mmwah. Die stomme sneeuw doet mijn humeur niet goed, ik voel me aan de ene kant gezegend met twee gezonde lieve leuke kids maar aan de andere kant ben ik jaloers op mijn man die iedere dag kan gaan werken en ik die maar thuis moet zitten.
Ik vermaak me wel hoor maar tel mijn verlofweken af. Ook al snapt niemand dat, als ik nog ge lang thuis zit ben ik serieus bang voor een depressie ofzo..
Niet quoten aub
Ik vermaak me wel hoor maar tel mijn verlofweken af. Ook al snapt niemand dat, als ik nog ge lang thuis zit ben ik serieus bang voor een depressie ofzo..
Niet quoten aub
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
@Stof, moeilijke maar wel goede beslissing.... Ik ben nu al een tijd in op.name als je nog tips wilt over wat mee te nemen ofzo? (niet quoten)
@Happinaz, ow wat sneu....... Kan me voorstellen dat je dat niet uit je hoofd krijgt. Wat zielig zeg...
@Printje, ik vind het heel begrijpelijk hoor, dat je je zo voelt...
@Happinaz, ow wat sneu....... Kan me voorstellen dat je dat niet uit je hoofd krijgt. Wat zielig zeg...
@Printje, ik vind het heel begrijpelijk hoor, dat je je zo voelt...
Gast- Gast
PinkCoeho, dank je aan de ene kant denk ik heerlijk dat getut de hele dag maar aan de andere kant word ik er, vooral ook door het weer, knetter knettergek van.
Mijn man kwam vandaag zeurend thuis over zijn werk, ik heb geluisterd maar het enigste wt ik kon denken was, ik wilde dat ik weer mocht werken.
Mijn man kwam vandaag zeurend thuis over zijn werk, ik heb geluisterd maar het enigste wt ik kon denken was, ik wilde dat ik weer mocht werken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: