What is your mood today?
+40
Reeza
Kikou
PeperMunt
Jeanette
Printje
Lady Starstruck
Manderijn
Chocolate Cookie
Lien
Nyx
Sea of Trees
Atelier Madame
sterremaan
love
Fortissimo
Flippin' Bitch
rapa nui
Kowalski
Monte
Roxi3
Arwyn
Rouxxxe
Burn
Merai
Exogenesis
Aziraphale
Bazinga
Happinaz
girli
Summerlovin
VeryCherry
Pitufo
nina
Pruim
Roza
Caroow
Ibbeltje
loura
Dikkie Dik
Sarah1985
44 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
What is your mood today?
Mijn ochtend is al meteen ruk begonnen. We hebben lekkage in de keuken waar man wat aan heeft proberen te doen met als gevolg dat er nu nog meer lekt (we kunnen de boiler niet meer gebruiken en door de eerste lekkage de vaatwasser niet meer aanzetten). Kom ik vanmorgen beneden heeft Mitzi een vaas bloemen omgegooid, over m'n laptop . Ik weet dat het geen zin heeft en niet goed is, maar ik ben toch even flink boos geworden op haar. Overal water en nu dus geen droge handdoek, theedoek of dweil meer in huis. Vervolgens kijk ik naar buiten en ja hoor... sneeuw... weer die witte bende overal, ben er zo klaar mee. On top of all that heb ik buikpijn en hoofdpijn, want het is de tijd van de maand (nouja, voor mij eens in de 3 a 4 maanden gelukkig).
Kortom, ik ben chagrijnig. Al trekt het langzaam bij. Wat is jouw stemming op het moment?
Kortom, ik ben chagrijnig. Al trekt het langzaam bij. Wat is jouw stemming op het moment?
Gast- Gast
Re: What is your mood today?
Oeh jij hebt wel een lekkere klote dag. Doet de laptop het nog?
Mjn ochtend begon werd wakker omdat mijn man op zijn kantoor hard de muziek aan heeft met koptelefoon op. Dus behoorlijk luid. Verder ben ik aan het nagenieten van gister avond. Zijn naar het theater geweest. Buddy Holly met Tim Akkerman. Was grappig veel oudjes.zat een vrouw helemaal te dansen.
Mjn ochtend begon werd wakker omdat mijn man op zijn kantoor hard de muziek aan heeft met koptelefoon op. Dus behoorlijk luid. Verder ben ik aan het nagenieten van gister avond. Zijn naar het theater geweest. Buddy Holly met Tim Akkerman. Was grappig veel oudjes.zat een vrouw helemaal te dansen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Te vroeg. En ben super misselijk. Heb vannacht ook al mijn eten eruit gegooid. En mijn buik ligt in de weg. Klaagmodus weer uit...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dat is echt balen Kenya . Hoe is je laptop er aan toe?
Ik ben echt net wakker dus ik ben nog vrij moodloos. Ik heb goed geslapen en mijn kat ligt gezellig naast me
Ik ben echt net wakker dus ik ben nog vrij moodloos. Ik heb goed geslapen en mijn kat ligt gezellig naast me
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn mood is goed! Heb weer zin in de dag Heb lekker hard gelopen en dat heb ik gemist. Merk dat mij dat goed doet dat lopen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, de laptop doet het nog gelukkig. Ben ook weer aardig bijgetrokken hoor, haha. Zo maar eens douchen en aankleden.
Gast- Gast
Ik heb heerlijk geslapen en ik vind het heel gezellig dat het sneeuwt. Ik ben in goed humeur
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Een prima mood, want er staat weer een dag carnaval te wachten
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben chagarijnig. Stomme sneeuw, overal zooi in huis doordat de babykamer nog niet af is, snotverkouden en alles vanaf mijn navel doet zeer door de zwangerschap. Bah!
Gast- Gast
Ik heb een geweldig goed humeur Mijn lamp wordt zo opgehangen en mijn haakopdrachten zijn goed aangekomen en de ontvangster is er heel blij mee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben vandaag stront chagerijnig en ik vind alles irritant. Misschien dat ik zo wat vrolijker word van de Carnavalsoptocht bij ons in het dorp.
Oh en mijn huis is stoffig en de vloer is vies. Ik wil een schoonmaakkabouter
Oh en mijn huis is stoffig en de vloer is vies. Ik wil een schoonmaakkabouter
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Goed!! Because it's my birthday!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteeeeeeeeerd
Dankjewel!!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Kenya bah wat een hoop vervelende dingen bij elkaar. Daar zou ik ook flink chagrijnig van worden.
Nina gefeliciteerd!!
Ik ben lui vandaag. Heb zin om op de bank te blijven hangen, maar we zouden wat gaan klussen vandaag...
Nina gefeliciteerd!!
Ik ben lui vandaag. Heb zin om op de bank te blijven hangen, maar we zouden wat gaan klussen vandaag...
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Vier je het ook vandaag en hoe oud ben je geworden?
Gefeliciteerd nina!
Ik ben ziek.. Zou een gezellige dag hebben bij mijn vriend maar ga straks naar huis..
Ik ben ziek.. Zou een gezellige dag hebben bij mijn vriend maar ga straks naar huis..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik ben chagrijnig, omdat ik kiespijn heb. Ik heb het al sinds woensdag en ik heb vrijdag de spoedtandarts gebeld, maar het was een zeer onprettig en raar gesprek, dus ik wacht wel tot mijn eigen tandarts maandag. Ik vind de tandarts al doodeng, moet het niet ook nog een rare vent zijn.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben echt POEP sagerijnig. Wij zijn aan het verbouwen en de beneden verdieping is 1 grote betonhoop en stuk geslagen muren bende. Ik leef al heel de week in mijn slaapkamer en ook al was het mijn eigen wens en wordt het uiteindelijk vast heel mooi heb ik er wel de balen van even. Ik HAAT sneeuw en dat was het eerste wat ik vanochtend zag. En ik heb een beetje onenigheid met mijn ouders. Ook niet tof.
Gewoonl BLEGH dus.
Gewoonl BLEGH dus.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik ben vrolijk Maar ik ben bijna altijd wel vrolijk en blij.
Vandaag ben ik blij, omdat de zon schijnt, ik nog vrij heb, vrienden heb Ik ben blij omdat Fritsie mijn lieve Fritsie is, m'n kamer is beetje opgeruimd (is echt heel wat voor mijn doen) ennnnn... Ik ben gewoon blij
Vandaag ben ik blij, omdat de zon schijnt, ik nog vrij heb, vrienden heb Ik ben blij omdat Fritsie mijn lieve Fritsie is, m'n kamer is beetje opgeruimd (is echt heel wat voor mijn doen) ennnnn... Ik ben gewoon blij
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik voel me weer redelijk oké, na een lange wandeling door het besneeuwde bos met m'n vriend. Ben moe van het nadenken de afgelopen week. M'n vriend z'n contract kon niet verlengd worden (moest vast zijn) en hij is nu op zoek naar iets nieuws. Waarschijnlijk wil hij weer gaan freelancen maar dat is nog zo onzeker hoe dat zal gaan, vind t zo spannend... Straks gaat m'n vriend stofzuigen en nog wat sollicitaties versturen en ik ga de was wegwerken en boven opruimen.
Vanavond lekker koken en film kijken, daar heb ik veel zin in.
Vanavond lekker koken en film kijken, daar heb ik veel zin in.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Ik ben verdrietig en gefrustreerd. Zit nu al drie weken ziek thuis en ik ben er echt klaar mee. Ik wil gewoon weer aan het werk en mijn dagelijkse leven oppakken. Nu ook nog carnaval, mijn favoriete feestje van het jaar, missen is even de druppel.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai,
Ik ben ook chagrijnig, heb weer last van een terugkerende weekenddip!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tegendraads en strijdlustig, maar best heel vrolijk!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Burn schreef:Merai,
Dankjewel!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: