Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lol, ik snap het ook niet Sannie. Maar fijn dat je zelf al iets hebt bedacht
Gast- Gast
Grrr, ik heb zooo'n zin om alles kapot te trappen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Lol, ik snap het ook niet Sannie. Maar fijn dat je zelf al iets hebt bedacht
tis ook vaag.
Directe omschrijving van de leertaak:
In deze deelopdracht gaat het er om dat je volledig en concreet kunt onderbouwen en verantwoorden hoe je in in een bepaalde complexe situatie hebt gehandeld. Het gaat hier om een dilemmabeslissing (zie paragraaf 7.3 van In de frontlinie.., blz 178 ev), waarin je een afweging én keuze hebt moeten maken tussen systeem(vereisten) en cliënt(context), tussen eigen normatieve opvattingen en die van cliënt, organisatie en/of samenleving.
snappen jullie het nu?
Heb de meldingen uitgeschakeld:)
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Grrr, ik heb zooo'n zin om alles kapot te trappen...
Waarom? Wat is er?
Gast- Gast
Echt waar.. waarom?
Laatst aangepast door Sannie89 op di 15 feb 2011 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga even douchen, aankleden, stukje cake eten & de vaatwasser doen, dan heb ik daarna nog de hele dag dat ik niks meer hoef!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik snap het lekker wel
Mijn zusje zal het vast ook wel snappen, die doet ook HBO-V.
Gast- Gast
Is het omdat je broek te strak zit?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dolores schreef:Ik snap het lekker wel
ik doe SPH, is dus heel anders:)
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Alex167 schreef:Dolores schreef:Ik snap het lekker wel
ik doe SPH, is dus heel anders:)
Maar Do snapt het en die heeft HBO-V.
Gast- Gast
Nou, ik heb dus schulden en nu moet ik weer worden aangemeld bij een of andere instantie en alles en iedereen werkt elkaar tegen en ik sta werkeloos toe te kijken. Ik wíl wel heel veel regelen, maar het kan dus niet, want ik weet niet waar ik aan toe ben. Mensen bellen niet terug en weet ik wat meer. Word er gewoon zo moedeloos van...
Zou het? Lijkt me niet lekker trappen..Dolores schreef:CherrieLola schreef:Grrr, ik heb zooo'n zin om alles kapot te trappen...
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Nou, ik heb dus schulden en nu moet ik weer worden aangemeld bij een of andere instantie en alles en iedereen werkt elkaar tegen en ik sta werkeloos toe te kijken. Ik wíl wel heel veel regelen, maar het kan dus niet, want ik weet niet waar ik aan toe ben. Mensen bellen niet terug en weet ik wat meer. Word er gewoon zo moedeloos van...
stelletje stomme bureaucraten!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zou het? Lijkt me niet lekker trappen..Dolores schreef:CherrieLola schreef:Grrr, ik heb zooo'n zin om alles kapot te trappen...
Nou nee dus, als dat mijn enige probleem was zou ik er hard om lachen
Storm schreef:Maar waarom kun je niet werken CL?
Omdat ik arbeidsongeschikt ben, heb wel inkomen hoor, ik krijg wajong.
Wat kut CL. Ik krijg uit je posts altijd het idee dat jij heel erg je best doet om iets aan je situatie te veranderen. Nu moeten alleen de instanties ook nog even gaan meewerken.. :S
Heel vervelend als je zelf zo graag wilt en het probleem dan buiten jouw macht ligt.
Heel vervelend als je zelf zo graag wilt en het probleem dan buiten jouw macht ligt.
Gast- Gast
Cherrie-Lola,
Haal eerst even rustig adem...
Jij hebt voor dit moment álles gedaan wat binnen jouw mogelijkheden ligt.....
Uberhaupt, wat jij allemaal doet en regelt, daar kunnen zoveel mensen een voorbeeld aannemen.
Ga dan naar de 'sociaal raadslieden' van je gemeente. Dat is GRATIS, en die kunnen je helpen met officiele brieven en gedoe, dan krijg je vaak eerder voeten in de aarde...
Haal eerst even rustig adem...
Jij hebt voor dit moment álles gedaan wat binnen jouw mogelijkheden ligt.....
Uberhaupt, wat jij allemaal doet en regelt, daar kunnen zoveel mensen een voorbeeld aannemen.
Ga dan naar de 'sociaal raadslieden' van je gemeente. Dat is GRATIS, en die kunnen je helpen met officiele brieven en gedoe, dan krijg je vaak eerder voeten in de aarde...
Gast- Gast
Tjongjonge zeg... Ik zit al vanaf uur of 8 klaar, okee..heb wel even de auto verplaatst, vang ik net zo'n knakker van het ventiliatiebedrijf die bezig zijn in het gebouw of hij weet hoelaat ze komen (voor de duidelijkheid, ik woon beneden, bij de centrale voordeur en stond in mn deuropening). Zegt hij: ja nou ja, eigenlijk hebben we al een keer aangebeld.. Dus ik reageer verbaasd en zeg nog dat ik de hele tijd thuis ben geweest (wel mn haar gefohnt). Zegt hij: nou we zullen kijken of we nog een keer langs je huis komen, misschien heb je geluk..
WTF...
WTF...
Gast- Gast
Het is gewoon zo frustrerend allemaal, ik zit gewoon tegen het plafond nu. En het zijn allemaal van die kleine dingen die ik wel kán regelen, maar waarvan ik niet weet of het überhaupt mag om zeg maar de rest van wat er nu allemaal gaat gebeuren niet in gevaar te brengen.
En het komt mijn relatie ook niet ten goede, en dat vind ik nog het ergste.
En het komt mijn relatie ook niet ten goede, en dat vind ik nog het ergste.
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: