Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

+11
Paper Crown
Wennes
Pien
slaatje
Tania
Susan
Charles
MamaDaan
Parisienne
Flower_L
Caroow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe erg is het? (vroeggeboorte) - Pagina 2 Empty Re: Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 6:50

Ik heb vanmiddag even met mijn vk gebeld, om mezelf nou bedrust voor te schrijven terwijl dat niet is wat de gyn heeft gezegd vind ik ook zo iets.

Ze zegt, niet meer doen, maar plat liggen is echt niet nodig. Gewoon voor jezelf koffie zetten en als je een harde buik krijgt ga je even zitten. Het is niet de bedoeling dat de baby nu wordt geboren maar het zelf opwekken door het zetten van een kopje koffie is niet mogelijk.

Wat dat betreft nu wel een geruststelling, alleen het blijft natuurlijk afwachten wanneer de baby wordt geboren en wat de eventuele gevolgen zijn. Maar, ik ben natuurlijk al bijna 35 weken, de kans dat ik de 37 weken wel gewoon haal wordt steeds groter.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe erg is het? (vroeggeboorte) - Pagina 2 Empty Re: Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 7:22

Goed dat je even gebeld heb, en fijn dat je geen volledige rust nodig hebt. Hoop dat je beeb nog even lekker blijft zitten!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe erg is het? (vroeggeboorte) - Pagina 2 Empty Re: Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

Bericht  Parisienne vr 8 feb 2013 - 7:43

Mag ik vragen waardoor je een hogere kans hebt dat het kindje eerder geboren wordt? Heb je er al vaker over gehoord, maar de reden heb ik gemist volgens mij smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe erg is het? (vroeggeboorte) - Pagina 2 Empty Re: Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 7:48

Parisienne schreef:Mag ik vragen waardoor je een hogere kans hebt dat het kindje eerder geboren wordt? Heb je er al vaker over gehoord, maar de reden heb ik gemist volgens mij smile

Ja geen idee, ik kreeg opeens pijnlijke harde buiken en toen bleek mijn baarmoederhals korter te zijn geworden. Ik heb tot 2 weken terug nog gewoon gewerkt en waarschijnlijk is dat gewoon wat te veel geworden, ik sta mijn hele werkdag en til en buk veel, en dat zou een oorzaak kunnen zijn.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe erg is het? (vroeggeboorte) - Pagina 2 Empty Re: Hoe erg is het? (vroeggeboorte)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum