Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met titanium buggys?

2 plaatsers

Ga naar beneden

iemand ervaring met titanium buggys? Empty iemand ervaring met titanium buggys?

Bericht  duckie do 7 feb 2013 - 3:07

ik ben aan het kijken voor een 2e buggy voor bij oma maar nu kom ik de buggys van titanium tegen die lijken wel wat op de quinny buggys... maar heeft iemand een buggy van dit merk toevallig? zijn ze net zo laag als de quinny of zijn deze wat hoger... en hoe stabiel zijn ze want ik zie ze met gewoon 2 wielen aan de voorkant en ook met 1 dubbel wiel in het midden.
graag ervaringen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met titanium buggys? Empty Re: iemand ervaring met titanium buggys?

Bericht  Gast do 7 feb 2013 - 5:29

Wij hebben voor H. een paars roze van Titanium Baby maar dan gewoon met 4 dubbele wielen. Ben er zeer tevreden over. Absoluut niet laag en rijd makkelijk.

Gast
Gast

iemand ervaring met titanium buggys? Empty Re: iemand ervaring met titanium buggys?

Bericht  peach do 7 feb 2013 - 7:53

Hier een aantal x er mee gereden,zodra het kindje erin gaat veert die buggy naar achter,waardoor je dus lager word. Ik,zou die zelf echt nooit kopen,die driewieler iig. Rijd best lekker,maar is echt waardeloos dat die zo naar achter veert als er iemand in zit.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: