Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

heb ik hier goed aangedaan?

+10
Filoria
Teddyaapje
Darius
Floor
Pien
liesje
SarahKey
Charles
xxjojootjexx
mauwmauw
14 plaatsers

Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  mauwmauw wo 6 feb 2013 - 22:10

De vader van V en ik zijn sinds een paar weken uit elkaar.Het zit er ook niet in dat het weer goed komt.V zat bij mijn oude adres op de psz.Dit is zo'n 20 minuten fietsen vanwaar ik nu woon.Dit was allemaal wel redelijk te doen,maar niet ideaal.Zoals vandaag is het bij ons spekglad,ik was onderweg maar ben terug gegaan.Dus V zit niet op school nu.Nu heb ik een psz hier in de buurt gevonden,waar hij per 11 maart eventueel terecht kan.Ik heb hem gister in geschreven,en de andere psz gemaild met de situatie,V word daar per 15 april uitgeschreven.Nu ben ik dus erg aan twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan om hem daar van school af te halen.Qua halen en brengen is het een stuk dichter bij(5 minuten)Ik twijfel zo nu.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  xxjojootjexx wo 6 feb 2013 - 22:14

Waarom twijfel je?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  mauwmauw wo 6 feb 2013 - 22:16

Of het wel de goede beslissing is geweest om hem op zijn oude psz weg te halen,waar het nu goed gaat en een beetje los aan het komen is.Weer weg uit een vertrouwde omgeving.Weer anders.Er is de laatste weken al zoveel voor hem veranderd.daar twijfel ik dus over.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Charles wo 6 feb 2013 - 22:16

Nouja ten eerste vind ik een psz wat anders dan een school. Gaat ie toch minder vaak heen en qua vriendjes en vriendinnetjes is dat allemaal nog wat minder serieus. Dus ja, ik vind dat je er goed aan hebt gedaan. Waarom niet?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  xxjojootjexx wo 6 feb 2013 - 22:19

Hij is nog jong. hij komt nu op een psz in de buurt, wanneer hij over ruim 1,5 jaar naar de bs school gaat, zal hij hoogstwaarschijnlijk bij kindjes komen die hij dan al van de psz kent.
Ik denk dat het wat dat betreft een goede keuze is. Misschien nu een paar keer even lastig, maar hij zal zo gewend zijn. Zijn jullie al samen wezen kijken op de nieuwe psz? Wat vond hij ervan?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  mauwmauw wo 6 feb 2013 - 22:27

oja dat had ik er niet bij gezet.wij wonen nu tijdelijk bij mijn moeder in.Ben druk op zoek naar een eigen huisje,maar waar dat zal zijn weet ik niet.
Ja we zijn gister wezen kijken,hij ging wel gelijk spelen.Dus dat vond ik wel positief.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  SarahKey wo 6 feb 2013 - 23:21

Ik had hem er op laten zitten. Omdat je nog niet weet waar je straks een huisje vind. Tot die tijd had ik die 20 minuten gefietst. Het word steeds mooier weer en straks is de gladheid weer weg.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 23:23

Nou ja, heel slim vind ik het niet aangezien je niet weet waar je gaat wonen, dus voor hetzelfde geld moet je straks wéér iets anders zoeken. Maar op zich is het niet erg, een wisseling is geen drama. Maar het was handiger geweest als je gewacht had tot je wist waar je uiteindelijke adres was.

En is het voor de vader net zo makkelijk te fietsen? Of is het andere adres dichter bij zijn huis? En was hij het ermee eens en heb je het netjes overlegd? Dat ben je namelijk wel gewoon verplicht, je kunt niet eenzijdig beslissen dat je kind naar een andere psz gaat, je bent samen ouders, gescheiden of niet, dit soort dingen overleg je voordat je het beslist. Anders zadel je hem op met een extra reistijd om je eigen reistijd te verkorten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Charles wo 6 feb 2013 - 23:33

Ow ja idd, ik wist niet dat je ergens tijdelijk woonde. Ander verhaal dus.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  liesje wo 6 feb 2013 - 23:39

ik denk dat ik dan ervoor had gekozen hem op de psz latten zitten waar hij nu op zit
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Pien do 7 feb 2013 - 0:08

Ik zou zelf niet nu wisselen, er is al ontzettend veel voor V veranderd en nu word hij ook nog van zijn vertrouwde psz weg gehaald. Daarnaast is de kans aanwezig dat als jij straks een eigen woning hebt hij weer moet veranderen, vind het erg veel allemaal voor zo'n klein mannetje.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Floor do 7 feb 2013 - 0:11

Eens met Pien.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Darius do 7 feb 2013 - 0:32

Eucalypta schreef:Nou ja, heel slim vind ik het niet aangezien je niet weet waar je gaat wonen, dus voor hetzelfde geld moet je straks wéér iets anders zoeken. Maar op zich is het niet erg, een wisseling is geen drama. Maar het was handiger geweest als je gewacht had tot je wist waar je uiteindelijke adres was.

En is het voor de vader net zo makkelijk te fietsen? Of is het andere adres dichter bij zijn huis? En was hij het ermee eens en heb je het netjes overlegd? Dat ben je namelijk wel gewoon verplicht, je kunt niet eenzijdig beslissen dat je kind naar een andere psz gaat, je bent samen ouders, gescheiden of niet, dit soort dingen overleg je voordat je het beslist. Anders zadel je hem op met een extra reistijd om je eigen reistijd te verkorten.



Eens.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Teddyaapje do 7 feb 2013 - 1:11

Ik zou er zelf niet voor kiezen aangezien je niet zeker weet of V. uiteindelijk op het kdv kan blijven waar je nu voor hebt gekozen. Nog eens moeten wisselen omdat je toch ergens anders gaat wonen lijkt me niet leuk voor hem. Al snap ik dat het op dit moment handiger zou zijn. Voordeel is wel dat het tegen die tijd weer wat mooier weer wordt en het fietsen misschien minder erg is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Filoria do 7 feb 2013 - 1:37

Even offtopic, maar het was inderdaad spekglad in H vanmorgen! Heb op de bosdrift een hele stoet fietsende kinderen als dominostenen onderuit zien gaan...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Wennes do 7 feb 2013 - 1:47

SarahKey schreef:Ik had hem er op laten zitten. Omdat je nog niet weet waar je straks een huisje vind. Tot die tijd had ik die 20 minuten gefietst. Het word steeds mooier weer en straks is de gladheid weer weg.

+1
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Jasmine do 7 feb 2013 - 2:23

Ik snap je overweging, maar als je niet weet waar je straks gaat wonen, had ik hem nog even op zijn oude psz gelaten. Zeker gezien zijn VVE (die had hij toch ook?). Er verandert al zoveel. Papa niet meer zo vaak om zich heen, opeens bij opa en oma wonen, mama die waarschijnlijk wat minder in haar vel zit gezien de situatie en dan ook nog een andere psz. Dat is wel heel veel voor een peuter. Het lijkt mij niet bevorderlijk dat hij over een paar maanden misschien wéér ergens anders opnieuw moet beginnen. Dat hij dan misschien, zoals vandaag, een keertje niet kan komen, omdat het weer echt te slecht is, dat is dan even niet anders.

Daarom had ik het dus niet gedaan, maar nogmaals, ik kan er wel inkomen dat je ervoor gekozen hebt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Sea of Trees do 7 feb 2013 - 3:05

Ik had het niet gedaan. Ik ze eigenlijk geen redenen waarom het goed zou zijn, behalve dan de 20 minuten fietsen. Ik doe dat nu ook, geen ramp lijkt mij.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  mauwmauw do 7 feb 2013 - 23:14

Eucalypta schreef:Nou ja, heel slim vind ik het niet aangezien je niet weet waar je gaat wonen, dus voor hetzelfde geld moet je straks wéér iets anders zoeken. Maar op zich is het niet erg, een wisseling is geen drama. Maar het was handiger geweest als je gewacht had tot je wist waar je uiteindelijke adres was.

En is het voor de vader net zo makkelijk te fietsen? Of is het andere adres dichter bij zijn huis? En was hij het ermee eens en heb je het netjes overlegd? Dat ben je namelijk wel gewoon verplicht, je kunt niet eenzijdig beslissen dat je kind naar een andere psz gaat, je bent samen ouders, gescheiden of niet, dit soort dingen overleg je voordat je het beslist. Anders zadel je hem op met een extra reistijd om je eigen reistijd te verkorten.
V zijn vader en ik,kunnen nog gewoon met elkaar praten.Ik heb ook nergens gezegd dat,dat niet zo is.Ik heb nergens gezegd dat ik het niet heb overlegd.Dus ik vind je laatste stukje onzinnig en pure interpretatie van je zelf.

Ik heb er nog eens goed over nagedacht,en ook met V zijn vader er nog eens over gehad.En toch besloten om hem voorlopig nog op zijn oude psz te laten.Gelukkig kon ik zijn plekje terug krijgen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  mauwmauw do 7 feb 2013 - 23:16

Filoria schreef:Even offtopic, maar het was inderdaad spekglad in H vanmorgen! Heb op de bosdrift een hele stoet fietsende kinderen als dominostenen onderuit zien gaan...
ja echt he,ik reed op de larenseweg en de 1 naar de andere ging onderuit.Sta ik V zijn psz te bellen dat hij niet komt,komt er een scooter voorbij glijden.Ben echt zo blij dat ik terug was gegaan,hoorde dat het in zuid ook over glad was.Heb zoveel mama's en papa's met kinderen zien vallen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Jasmine do 7 feb 2013 - 23:16

Dat lijkt me een verstandige beslissing mauwmauw.

Hoe is het verder met jullie? Gaat V. al vooruit qua praten? En hoe is het met jou?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Parisienne do 7 feb 2013 - 23:18

mauwmauw schreef:
Eucalypta schreef:Nou ja, heel slim vind ik het niet aangezien je niet weet waar je gaat wonen, dus voor hetzelfde geld moet je straks wéér iets anders zoeken. Maar op zich is het niet erg, een wisseling is geen drama. Maar het was handiger geweest als je gewacht had tot je wist waar je uiteindelijke adres was.

En is het voor de vader net zo makkelijk te fietsen? Of is het andere adres dichter bij zijn huis? En was hij het ermee eens en heb je het netjes overlegd? Dat ben je namelijk wel gewoon verplicht, je kunt niet eenzijdig beslissen dat je kind naar een andere psz gaat, je bent samen ouders, gescheiden of niet, dit soort dingen overleg je voordat je het beslist. Anders zadel je hem op met een extra reistijd om je eigen reistijd te verkorten.
V zijn vader en ik,kunnen nog gewoon met elkaar praten.Ik heb ook nergens gezegd dat,dat niet zo is.Ik heb nergens gezegd dat ik het niet heb overlegd.Dus ik vind je laatste stukje onzinnig en pure interpretatie van je zelf.

Ik heb er nog eens goed over nagedacht,en ook met V zijn vader er nog eens over gehad.En toch besloten om hem voorlopig nog op zijn oude psz te laten.Gelukkig kon ik zijn plekje terug krijgen.
Ik denk dat Euc in haar laatste stuk ook geen conclusies trekt, ze stelt wat vragen en geeft wat uitleg erbij. Ik denk niet dat je het als een kritische opmerking moet zien. Daarnaast vind ik dat je de goede keuze hebt gemaakt. Ook ik had hem denk ik toch op zijn oude peuterspeelzaal laten zitten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb ik hier goed aangedaan? Empty Re: heb ik hier goed aangedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum