Babyboom 2013
+59
Bolleke
Caroow
vlinder-2011
Jezzie
Laurientje
ekjir@M
Snoopy
Bimbam
Linda
xxjojootjexx
Guusje
Aimee
Fortissimo
Happydobby
Stuiterbal
Puggle
Mrs. Jansen
Luce
Ibbeltje
Phileine
Manderijn
love
meisje
Dora
BlackPoint
Bluestar
Aagje!
Linnepinnie
Elodie
Arwyn
Dolphinne
Jits
Huppekee
Zenna
Marin
Filoria
Razz
_Mashimaro_
Shopaholic
LindaK
Lies
Teddyaapje
Katrien
Weegschaal
Sam
Ella
Tsjip
Lejow
Verde
Jade
Shy
Laced
Printje
Biancos
Highway
Flower_L
SarahKey
Niene
L!ND@
63 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Babyboom 2013
Ik verbaasde mij vooral over de moeder in de laatste aflevering. Dat zij een natuurlijke bevalling kiest boven de gezondheid van haar derde kind. Al snap ik haar redenatie wel, maar kom op zeg... je kind gezond op de wereld zetten staat toch altijd bovenaan.
Ik had precies hetzelfde ja. In mijn ogen is een bevalling een manier om je kindje op de wereld te zetten, niet een doel op zich.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik denk niet dat je het zo zwart wit moet zien, ze hoopte gewoon heel erg dat het toch mogelijk was, ze wilde dit gewoon heel graag ervaren en dat begrijp ik wel.
Ik zag het iig niet zo dat ze een natuurlijke bevalling verkoos boven de gezondheid van haar derde kind.
Ze zei later ook dat het het absoluut niet waard is om natuurlijk te bevallen als het teveel risico's met zich mee brengt.
Ik vond het een bijzonder paar, heel liefdevol en ook zo lekker makkelijk allemaal, ik vond het mooi om te zien.
En Alex en Marianne tja het blijft een bijzonder stel
Ik zag het iig niet zo dat ze een natuurlijke bevalling verkoos boven de gezondheid van haar derde kind.
Ze zei later ook dat het het absoluut niet waard is om natuurlijk te bevallen als het teveel risico's met zich mee brengt.
Ik vond het een bijzonder paar, heel liefdevol en ook zo lekker makkelijk allemaal, ik vond het mooi om te zien.
En Alex en Marianne tja het blijft een bijzonder stel
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Wat fijn dat W&W een positieve test hadden op het einde!!
Ik zat met tranen in mijn ogen
Ik zat met tranen in mijn ogen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jij heet toch ook zo Lejow? (Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?)
Ik las in een blogje van vrijdag dat ze nog steeds zwanger is! Ondanks dat ik het een beetje mutsen vind, wel echt superleuk voor ze. Volgens mij gaan ze heel lieve mama's zijn.
O en ik ben altijd wat kritisch hoor, maar ik vroeg me bij die alleenstaande moeder die ernstig ziek was geweest af hoe ze dat straks gaat doen, met een kindje. Als ik het goed begreep kan ze niet werken en kan ze ook niet zelf haar huishouden doen.
Ik weet wel dat er hier op het forum moeders zijn die chronisch ziek zijn, of door andere redenen niet kunnen werken, veel moe zijn etc. maar ik vraag me af of die ook bewust alleenstaand moeder zouden zijn geworden in die situatie?
Ik las in een blogje van vrijdag dat ze nog steeds zwanger is! Ondanks dat ik het een beetje mutsen vind, wel echt superleuk voor ze. Volgens mij gaan ze heel lieve mama's zijn.
O en ik ben altijd wat kritisch hoor, maar ik vroeg me bij die alleenstaande moeder die ernstig ziek was geweest af hoe ze dat straks gaat doen, met een kindje. Als ik het goed begreep kan ze niet werken en kan ze ook niet zelf haar huishouden doen.
Ik weet wel dat er hier op het forum moeders zijn die chronisch ziek zijn, of door andere redenen niet kunnen werken, veel moe zijn etc. maar ik vraag me af of die ook bewust alleenstaand moeder zouden zijn geworden in die situatie?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Jij heet toch ook zo Lejow? (Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?)
Dude.. mijn forumnaam komt van mijn voornaam af
Je hebt het echt heeeelll verkeerd onthouden hahaha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Is er afgelopen donderdag geen uitzending geweest?
Laurientje- Prater
Nee er was songfestival
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Aagje! schreef:Nee er was songfestival
Thnx!
Laurientje- Prater
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Oh Sam hoezo dan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
huh. zat er nu ineens een vent naast die 23 jarige meid wie een BAM wilde worden? bij die korte vraagjes tussrndoor...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mmmm das me niet echt opgevallen.
Ik dacht wel weer, toen dat ene meisje zo'n pijn had tijdens de bevalling, wat een ellende toch eigenlijk dat bevallen. hier viel het twee keer eigenlijk erg mee maar pfff ik kan leukere dingen bedenken.
Ik dacht wel weer, toen dat ene meisje zo'n pijn had tijdens de bevalling, wat een ellende toch eigenlijk dat bevallen. hier viel het twee keer eigenlijk erg mee maar pfff ik kan leukere dingen bedenken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Flower_L schreef:huh. zat er nu ineens een vent naast die 23 jarige meid wie een BAM wilde worden? bij die korte vraagjes tussrndoor...
Ja, dat viel mij ook op! Vreemd...
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie schreef:Flower_L schreef:huh. zat er nu ineens een vent naast die 23 jarige meid wie een BAM wilde worden? bij die korte vraagjes tussrndoor...
Ja, dat viel mij ook op! Vreemd...
Ik zat ook al te denken Viel mij dus ook op.Misschien is dat de donor.
Filoria schreef:Jij heet toch ook zo Lejow? (Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?)
Er is wel een andere forummer die in het echt Wendy heet, dus je zal ze wel door elkaar halen!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Idd, er zat een man naast haar. Op de website staat ze nog alleen..
Vond Andrea en hette erg interessant om te zien, zou bijna zelf donor voor hun worden, gun het hun heel erg. Andere stellen niet minder trouwens..
Vond Andrea en hette erg interessant om te zien, zou bijna zelf donor voor hun worden, gun het hun heel erg. Andere stellen niet minder trouwens..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Volgens mij is dat een ander stel. Jullie bedoelen Denise, die vrouw met veel katten die BAM wil worden, maar het stel wat je ziet met een man met lang haar en vrouw met donkerrood haar, dat is een ander stel. Heb het nog even teruggezocht in de uitzending, maar dan zie je wel dat het niet Denise is. Op de website kan je het andere stel vinden, dat zijn Angelique en Geert.
Het viel me in de uitzending van gisteren op dat het Fries van Andrea en Hette niet ondertiteld werd op dat moment in de gang na haar behandelingen. Ik kon het maar met moeite deels verstaan. Vond ik wel jammer.
Wel ook bijzonder om te horen dat de kwaliteit van zijn zaad bij eerdere tests niet goed of te weinig was en daar in een keer bovengemiddeld. Het kan natuurlijk.
Ik ben nou eenmaal behoorlijk voorzichtig en huiverig als het gaat om buitenlandse klinieken, alleen al de taalbarriere en het cultuur verschil.
Het viel me in de uitzending van gisteren op dat het Fries van Andrea en Hette niet ondertiteld werd op dat moment in de gang na haar behandelingen. Ik kon het maar met moeite deels verstaan. Vond ik wel jammer.
Wel ook bijzonder om te horen dat de kwaliteit van zijn zaad bij eerdere tests niet goed of te weinig was en daar in een keer bovengemiddeld. Het kan natuurlijk.
Ik ben nou eenmaal behoorlijk voorzichtig en huiverig als het gaat om buitenlandse klinieken, alleen al de taalbarriere en het cultuur verschil.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Printje schreef:Mmmm das me niet echt opgevallen.
Ik vond het juist meevallen, ik had voor mijn gevoel meer pijn Zat wel te huilen net (ik heb het net gekeken), het was op dezelfde dag als mijn bevalling en bij werd het ook een keizersnee.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond dat stel dat naar ht buitenland ging best raar. Volgens mij hadden ze een heel ander beel bij de kliniek in hun hoofd, lijkt me toch dat je dat allemaal na gaat. Welke behandelingen je moet ondergaan. Voor 6000 euro zou ik niet in een tipi tent gaan liggen met een "rustgevende stem".
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik vond het ook raar. En waarom hebben ze dat eerst geprobeerd en toen daarna pas een donatie eicel uit Nederland? Want dat wordt toch wel vergoed?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat 'resort' in Tsjechië. Vriend en ik zeiden tegen elkaar dat we meteen om zouden draaien. Vond het sowieso beetje louche klinken met die 'ondernemer' die alles regelde.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik had dat gevoel ook...Sam schreef:Dat 'resort' in Tsjechië. Vriend en ik zeiden tegen elkaar dat we meteen om zouden draaien. Vond het sowieso beetje louche klinken met die 'ondernemer' die alles regelde.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond was het alweer de laatste aflevering van dit seizoen...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:Vanavond was het alweer de laatste aflevering van dit seizoen...
Ja idd, ik vind het ook jammer.
Dat gezin met 6 kindjes.... ik vond ze wel een heel schattig en leuk gezin.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Babyboom
» Babyboom weer op NL1
» Huishoudbeurs 2013
» Waarom doet dat stel van babyboom....
» Festivals 2013!
» Babyboom weer op NL1