DIY woonaccessoires maken
+6
Parisienne
Sam
Guus
Toet
Theeleut
dr_oupy
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
DIY woonaccessoires maken
Wat maken jullie qua woonaccessoires allemaal zelf, of pimpen jullie op. Graag met foto's erbij!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Re: DIY woonaccessoires maken
Ja hoor, leuk zelfs! Ik heb laatst met kerst zelf sterren gemaakt met satéprikkers, en van bakpapier bloemen. Wijnflessen insmeren met lijm en deze ombinden met ruw touw. Wijnflessen en potjes voorzien van een gehaakt jasje. Gehaakte kussens. Mdf beplakken met behang en allerlei frunnikdingetjes voor bij mijn dochter op haar kamer. Zeepketting op de wc. Ik ben nu bezig een groot vloerkleed te haken. Kastjes oververven. Kastdeuren beplakken met behang. Enz enz.
Wij houden nogal van freubelen en opknappen. Mijn man maakt veel meubels zelf. Mijn dochter heeft een hele hoge kamer, daar heeft mijn man een vide in gemaakt incl. zelf gemaakte trap.
Ik heb geen foto's momenteel, maar als je een bepaald iets wil zien wil ik wel een foto voor je maken!
Wij houden nogal van freubelen en opknappen. Mijn man maakt veel meubels zelf. Mijn dochter heeft een hele hoge kamer, daar heeft mijn man een vide in gemaakt incl. zelf gemaakte trap.
Ik heb geen foto's momenteel, maar als je een bepaald iets wil zien wil ik wel een foto voor je maken!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Leuk theeleut, ik ben heel benieuwd naar de kamer van je dochter!
Ik vind het ook altijd wel leuk om zelf dingen te maken, alleen heb ik niet zo veel spullen of ruimte voor spullen. Ik heb alleen mijn bed geschilderd en voor mijn zus een oud kastje lime-groen gemaakt met donkergroene rozen erop (niet mijn smaak, wou ze graag;))
Ik vind het ook altijd wel leuk om zelf dingen te maken, alleen heb ik niet zo veel spullen of ruimte voor spullen. Ik heb alleen mijn bed geschilderd en voor mijn zus een oud kastje lime-groen gemaakt met donkergroene rozen erop (niet mijn smaak, wou ze graag;))
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Stukje vide in mijn dochters kamer. Beetje lastig op de foto te zetten, want ik an niet verder naar achteren:
Stukje boven:
Omdat ik toch al in haar kamer foto's aan het maken was meteen even foto's gemaakt van haar kast en de versierde mdf planken:
Stukje boven:
Omdat ik toch al in haar kamer foto's aan het maken was meteen even foto's gemaakt van haar kast en de versierde mdf planken:
Theeleut- Prater
Leuk kamertje theeleut! Wat voor lijm gebruik je voor die wijn flessen? En waar heb je dat touw gekocht? Ik wil zelf namelijk ook zulke dingen gaan maken, maar heb alleen nog niet het geschikte touw gevonden.
dr_oupy- Fluisteraar
oh leuk!
wij hebben de lamp boven de eettafel zelf gemaakt, de eettafel zelf zelf gemaakt (nou ja dat heeft mijn vriend vooral gedaan), bankje bij de tafel zelf gemaakt, kast en stoelen opgeknapt vanaf MP en ga zo maar door eigenlijk!
wij hebben de lamp boven de eettafel zelf gemaakt, de eettafel zelf zelf gemaakt (nou ja dat heeft mijn vriend vooral gedaan), bankje bij de tafel zelf gemaakt, kast en stoelen opgeknapt vanaf MP en ga zo maar door eigenlijk!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk zeg Theeleut! Haar bed staat dus op de vide?
Mooi Guus! Is dit jullie nieuwe huis?
Mooi Guus! Is dit jullie nieuwe huis?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wow Guus, jullie huis staat echt ín de duinen of niet?
Mooie inrichting!
Mooie inrichting!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Guus.. wat woon je mooi!
Theeleut.. wat leuk die kamer!
Theeleut.. wat leuk die kamer!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Yes! Ons nieuwe huis (maar de inrichting hadden we al) we hebben zelfs uitzicht op zee
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Guus schreef:Yes! Ons nieuwe huis (maar de inrichting hadden we al) we hebben zelfs uitzicht op zee
Wauw!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb gewoon een tube lijm bij de Action gekocht en het touw ook. Zal zo even een foto maken van die fles.dr_oupy schreef:Leuk kamertje theeleut! Wat voor lijm gebruik je voor die wijn flessen? En waar heb je dat touw gekocht? Ik wil zelf namelijk ook zulke dingen gaan maken, maar heb alleen nog niet het geschikte touw gevonden.
Theeleut- Prater
Theeleut- Prater
.
Laatst aangepast door Flower_L op di 5 feb 2013 - 0:40; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb pas mijn zwarte bloempotten bewerkt met grijze verf. Erop smeren en dan eraf vegen met een doek, effect is echt leuk.
Gast- Gast
Leuk!Theeleut schreef:
Ik heb zelf vijf flessen met touw in diverse kleuren naast elkaar staan. Om er zo een bloem in te doen staat ook wel erg leuk.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Heb je daar een foto van stofzuiger?
Erg leuk die wijnfles theeleut. Die ernaast staat heb je die ook met iets bewerkt?
Erg leuk die wijnfles theeleut. Die ernaast staat heb je die ook met iets bewerkt?
dr_oupy- Fluisteraar
Nee, die komt van de Ikea
Theeleut- Prater
Haha, nou die is ook leuk! Die hebben ze vast niet meer bij ikea.
dr_oupy- Fluisteraar
Ik heb hem al jaren. Heb net even online gekeken en zie hem niet staan. Misschien in de winkel zelf wel, ik weet niet of ze alles online hebben staan.
Theeleut- Prater
Binnenkort ga ik mat zwarte spuitverf kopen, en dan wat flessen spuiten. Denk ook dat ik wat met dat touw ga doen! Heb helemaal zin om dit allemaal te gaan maken. Ik ga binnenkort ook beginnen met naaien als mijn naaimachine bezorgd word.
Guus, wat een prachtig uitzicht heb jij zeg. En je meubelen zijn ook erg mooi, en die lamp, Super gaaf.
Iemand enig idee waar je jute kan kopen?
Guus, wat een prachtig uitzicht heb jij zeg. En je meubelen zijn ook erg mooi, en die lamp, Super gaaf.
Iemand enig idee waar je jute kan kopen?
dr_oupy- Fluisteraar
Wauw Guus! Prachtig! Echt een droomuitzicht ook, alsof je altijd op vakantie bent!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Woonaccessoires
» webshop woonaccessoires
» Thuisparty woonaccessoires?
» Okergele woonaccessoires
» woonaccessoires voor op piano
» webshop woonaccessoires
» Thuisparty woonaccessoires?