Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze zoon wordt vandaag geopereerd

+71
Lonely Goatherd
M-G
Aimee
munk
Monnie
Happinaz
Coco
Supertalentje
Sofie
Liadan
Stitch
Flip Fluitketel
tweeling
boekenwurm83
smooch
lente
CCC
Ella
studiebol
Weegschaal
Dikkie Dik
Silver
PapillonRose
Lejow
Creabea_28
Limburg85
Jade
Mom-Of-3
vlinder-19
Anousch91
Suus
mauwmauw
Happydobby
Aggi
LDJ
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
NoName88
Sea of Trees
liesje
Parisienne
sanne-84
slaatje
Shy
Printje
Jasmine
Floor
bolus26
red rose
Vancity_girl
Catwoman79
Puggle
kwebbeltje
Zonnetje
diddie
Maudy
_Lana_
Viva
Purpleflower
SarahKey
Amber-
maiadebij
Jezzie
Muppetje
Annemie
Linda
Highway
Paper Crown
SleepingBeauty
Snoes
75 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Liadan ma 4 feb 2013 - 6:09

Fijn dat de operatie goed is gegaan, hopelijk kan hij snel weer wat binnenhouden en sterkt hij snel weer aan. Sterkte en beterschap voor hem.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:10

Wat een dappere kleine vent toch.... Nu aansterken en op krachten komen. En dat geldt straks ook voor zijn papa, maar nog meer voor zijn mama, want volgens mij ben jij ondertussen ook een beetje door al je reserves heen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Sofie ma 4 feb 2013 - 6:25

Fijn dat de operatie goed is gegaan. Beterschap voor je kereltje. Hopelijk houdt hij snel weer iets binnen.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Puggle ma 4 feb 2013 - 6:54

Wat fijn dat het goed is gegaan, hopelijk knapt hij snel op.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 7:22

Hij houdt nog steeds niets binnen helaas, al zijn flesjes komen er weer terug uit. Hij maakt ook nog de hele tijd koorts, en hij ziet er gewoon ook echt niet goed/slapjes uit. Sad Zo dadelijk nog een keer zijn temperatuur meten en nog een keer een flesje aanbieden. Hopelijk houdt hij het nu wel binnen, is echt zielig om hem zo te zien. Hij heeft volgens mij ook ontzettend veel pijn. De verpleging denkt dat zijn lichaampje wellicht niet alles van de pijnmedicatie heeft opgenomen omdat hij dit weer heeft teruggegeven, maar ze kunnen dat moeilijk inschatten dus mogen hem maar om de 6u wat geven.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Jade ma 4 feb 2013 - 7:47

bah, wat naar Snoes!

Kunnen ze hem dan niet beter elke x aantal uur medicatie per infuus geven? Dan weten ze in ieder geval zeker dat hij het binnenkrijgt.

arme mannetje Cry

Ik hoop dat hij snel opknapt!



Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 699888Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Viva ma 4 feb 2013 - 8:01

Wat ontzettend zieig om te lezen Snoes, zo'n klein ventje met pijn. Ik duim zo voor je dat hij snel drinken binnen gaat houden.
Krijgt hij anders zondevoeding of helpt dat ook niet?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Jezzie ma 4 feb 2013 - 8:11

Fijn dat de operatie goed is gegaan.
Maar wat vervelend dat hij nog steeds niks binnen houdt. Hopelijk voelt hij zich snel wat beter.
hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Supertalentje ma 4 feb 2013 - 8:13

Ach Snoes, wat een doffe ellende allemaal. Gelukkig is de operatie goed gegaan en is hij in goede handen. Lijkt me zenuwslopend, petje af hoe jullie je hier doorheen slaan. Ik duim nog steeds, nu voor een klein mannetje dat zich gauw beter voelt! hug

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Aardbei ma 4 feb 2013 - 8:17

He bah Snoes, wat naar dat hij zich nog niet beter voelt. Veel sterkte de komende nacht! hug Ik hoop dat hij snel opknapt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Dikkie Dik ma 4 feb 2013 - 8:19

He bah Snoes, dat is niet zo mooi. Sterkte met je kleine manneke.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Coco ma 4 feb 2013 - 8:35

Sterkte en beterschap met jullie kleine mannetje. Zo zielig die kleintjes met zoveel pijn zonder dat ze het aan kunnen geven.
Hopelijk mag hij snel een blije, pijnvrije en tevreden baby zijn!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Happinaz ma 4 feb 2013 - 8:41

Sterkte en veel beterschap met je kleine mannetje. Wat moet dit naar voor jullie zijn Cry

Ik hoop dat het snel beter gaat! Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 699888
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Monnie ma 4 feb 2013 - 8:49

Fijn dat de operatie goed is verlopen, hopelijk sterkt hij snel weer aan!

Sterkte!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  L!ND@ ma 4 feb 2013 - 8:51

Wat naar om je mannetje zo te zien! Beterschap!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:56

Oh wat moet het moeilijk zijn om hem zo te zien... Ik hoop dat hij snel opknapt en dat jullie daarna echt kunnen gaan genieten met z'n drietjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  munk ma 4 feb 2013 - 10:34

Tjee snoes... Lees je berichtje nu pas!!! Wist helemaal niet dat hij een navel en liesbreukje breukje had. Zijn jullie daar later achter gekomen of heb ik niet op zitten letten. Ik had al even niets meer gehoord (ben ook op vakantie geweest). Maar had gehoopt dat het nu veel beter zou gaan met R. en zeker wat aangekomen zou zijn. Het teruggeven komt dat nu door de navelbreuk... of heeft hij nog steeds last van reflux? (krijgt hij er ondertussen medicijnen voor?). Sterkte... hopelijk knapt hij snel op. Denk aan jullie!
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Aimee ma 4 feb 2013 - 10:56

Jeetje, wat een ellende Sad Wat moet het moeilijk zijn om je iniemini baby zo te zien!
Beterschap hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  M-G ma 4 feb 2013 - 13:16

Jeetje meid, ik lees het nu pas. Wat moet dat een spannende dag voor jullie zijn geweest.
Fijn dat de operatie in ieder geval goed is gegaan en hopelijk is jullie vanaf nu veel geluk gegund! hug
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 20:50

Hoe is jullie mannetje de nacht doorgekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 20:54

munk schreef:Tjee snoes... Lees je berichtje nu pas!!! Wist helemaal niet dat hij een navel en liesbreukje breukje had. Zijn jullie daar later achter gekomen of heb ik niet op zitten letten. Ik had al even niets meer gehoord (ben ook op vakantie geweest). Maar had gehoopt dat het nu veel beter zou gaan met R. en zeker wat aangekomen zou zijn. Het teruggeven komt dat nu door de navelbreuk... of heeft hij nog steeds last van reflux? (krijgt hij er ondertussen medicijnen voor?). Sterkte... hopelijk knapt hij snel op. Denk aan jullie!
Ik ben je laatste mailtje ook helemaal uit het oog verloren, heb er neit meer op gereageerd. Toen we bij jou waren, had hij dat nog niet. Anderhalve week later hebben we dat ontdekt, maar het werd heel snel heel groot en hij had er volgens ons ook veel pijn aan. Met name de liesbreuk was zo groot geworden, dat de chirurg niet meer langer wilde/kon wachten met opereren en daar was ik wel blij om. Hij krijste het echt uit van de pijn met momenten, zo zielig.

Hij heeft nog steeds last van reflux, dat teruggeven heeft geen direct verband met zijn navelbreuk. Wellicht spant hij zijn maagje ook heel veel op (door de spierziekte) waardoor hij dus gemakkelijk teruggeeft of waardoor zijn voeding altijd wat opborrelt. Hij heeft eerst even Gaviscon voor baby's gehad voor de reflux, maar daar werd zijn stoelgang nog harder van, dus dat was geen succes. Nu gebruiken we sinds ruim 2 weken Zantac, daar lijkt het wel redelijk goed mee te gaan. Hij heeft nu soms nog wel terug, maar niet meer systematisch. Bijkomen gaat ook maar heel moeizaam, maar daarvoor heeft hij nu extra calorieën in elke fles, in de hoop dat hij daardoor wel beter aankomt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 20:57

PinkCoelho schreef:Hoe is jullie mannetje de nacht doorgekomen?
Hij heeft gisterenavond nog pijnstilling gekregen waardoor hij wel wat geslapen heeft. Hij was natuurlijk ook doodop, de hele dag werd hij zowat elke 5 minuten wakker van de pijn, hij heeft amper geslapen toen. Hij heeft in ieder geval een betere nacht gehad dan zijn mama, ik was zo bezorgd dat ik amper geslapen heb. Zijn fles van vanmorgen is er gelukkig gewoon ingebleven, al maakt hij nog wel steeds koorts, meer weer dan gisteren.

Zo dadelijk komt de verpleging denk ik nog wel mee helpen om hem te wassen, vind het maar eng om dat nu alleen te doen. Wil hem natuurlijk geen pijn doen. Straks komt de kinderarts en de chirurg nog even langs en ik hoop dat we naar huis mogen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 21:01

Maar als hij nog koorts heeft, mogen jullie dan naar huis? Ik snap absoluut dat jullie heel graag met hem naar huis willen, maar als hij nog niet echt is opgeknapt van zijn operatie, is het misschien beter dat hij nog eventjes blijft?

Probeer jij ondertussen wel jezelf een heel klein beetje in acht te nemen? Want als jullie mannetje over een aantal dagen echt wat is opgeknapt, is het natuurlijk niet 'de bedoeling' dat zijn mama compleet instort. En ik heb n beetje het gevoel dat jij op je laatste energie loopt nu. Heb je wel iemand om mee te praten? Trek je op tijd aan de bel?

Jij doet het goed he, deze hele situatie komt niet door jou of jouw kwaliteiten als moeder. Sommige dingen zijn, hoe oneerlijk en stom ook, gewoon 'pech' (en dat is een understatement)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  bolus26 ma 4 feb 2013 - 21:34

Fijn dat de fles van vanmorgen niet uit gespuugd is,hopelijk zakt de koorts snel!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Lonely Goatherd ma 4 feb 2013 - 21:36

Ik zie dit nu pas, wat een ellende zeg voor zo'n klein mannnetje.Sad Fijn dat de operatie goed gelukt is, ik hoop dat hij snel herstelt!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 4 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum