Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze zoon wordt vandaag geopereerd

+71
Lonely Goatherd
M-G
Aimee
munk
Monnie
Happinaz
Coco
Supertalentje
Sofie
Liadan
Stitch
Flip Fluitketel
tweeling
boekenwurm83
smooch
lente
CCC
Ella
studiebol
Weegschaal
Dikkie Dik
Silver
PapillonRose
Lejow
Creabea_28
Limburg85
Jade
Mom-Of-3
vlinder-19
Anousch91
Suus
mauwmauw
Happydobby
Aggi
LDJ
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
NoName88
Sea of Trees
liesje
Parisienne
sanne-84
slaatje
Shy
Printje
Jasmine
Floor
bolus26
red rose
Vancity_girl
Catwoman79
Puggle
kwebbeltje
Zonnetje
diddie
Maudy
_Lana_
Viva
Purpleflower
SarahKey
Amber-
maiadebij
Jezzie
Muppetje
Annemie
Linda
Highway
Paper Crown
SleepingBeauty
Snoes
75 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 6:05

Hij mag uiteindelijk dus niet naar huis. Hij liet daarstraks eerst al een halve fles staan, de fles daarna heeft hij gelukkig wel op. Wel maakt hij nog steeds koorts, daar willen ze nu de oorzaak van achterhalen. Ze hebben bloed genomen en zijn infectiewaarden zijn flink verhoogd. Zijn rode bloedcellen staan dan weer te laag. Ook hebben ze staaltje urine afgenomen (dat wordt momenteel nog onderzocht) en ze hebben ook een staaltje uit zijn neus genomen, waaruit al is gebleken dat het geen griep oid is. Nu is het nog wachten op de resultaten van het urine, voor een eventuele blaasontsteking of urineweginfectie (omdat hij o.a. in dat gebied geopereerd is).

Ik blijf sowieso nog bij hem in het ziekenhuis zolang hij hier moet blijven.

PinkCoelho, ik waardeer je posts enorm (ook in eerdere topics, erg lief!) maar mijn zoontje gaat nu gewoon echt voor. Ik ben doodop, maar ik wil er nu voor mijn zoontje zijn..

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Aardbei di 5 feb 2013 - 20:45

Hoe gaat het nu Snoes? Is de koorts al wat gezakt? En heb jij een beetje kunnen slapen vannacht?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 20:46

Dat wil ik ook graag weten.
En natuurlijk wil je er nu voor jullie kleine mannetje zijn, maar zorg straks wel voor een vangnet, want dit gaat zeker niet in je koude kleren zitten.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  nillis di 5 feb 2013 - 20:51

Veel sterkte
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 21:16

Ik hoop dat je zoontje inmiddels een beetje opknapt Snoes! En dat de pijn onder controle is! Arm jochie!
En ik snap wat je zegt hoor, je kindje gaat nu even voor, hoe gesloopt je ook bent. Maar probeer toch óók voor jezelf lief te zijn deze dagen want daar heeft jouw zoontje uiteindelijk ook meer aan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  tweeling di 5 feb 2013 - 21:50

Pompoen schreef:Ik hoop dat je zoontje inmiddels een beetje opknapt Snoes! En dat de pijn onder controle is! Arm jochie!
En ik snap wat je zegt hoor, je kindje gaat nu even voor, hoe gesloopt je ook bent. Maar probeer toch óók voor jezelf lief te zijn deze dagen want daar heeft jouw zoontje uiteindelijk ook meer aan!

+1 hug
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 21:55

Ik snap jullie wel hoor en ik weet ook dat de reacties echt goedbedoeld zijn, maar het arme mannetje heeft al zoveel pijn gehad en al zoveel meegemaakt. Zijn korte leventje is totnogtoe niet rooskleurig geweest en ik wil er nu gewoon voor hem zijn. Als hij pijn heeft, wil ik hem trootsen. Als hij nood heeft aan geborgenheid, wil ik hem die kunnen geven.

Wat de nacht betreft, die is niet zo goed gegaan. Hij was ontzettend onrustig, werd heel erg veel wakker en ik heb dus amper tot niet geslapen. Ik heb hem vannacht 2 keer een fles gegeven, maar dat was blijkbaar niet het probleem. De ene fles moest hij niet hebben, de tweede wel (maar toen was het dan ook al 6 uur geleden dat hij nog gegeten had). Er zal toch iets dwars gezeten hebben waardoor hij zo onrustig was. Ze komen hem zo dadelijk wegen en zijn temperatuur meten, maar volgens mij is die wel gezakt, want hij voelt niet meer zo warm aan als de afgelopen dagen. Hopelijk is alles nu goed en mogen we vandaag naar huis.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Happydobby di 5 feb 2013 - 21:56

Hopelijk kunnen jullie zo naar huis Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 699888

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 21:59

Snap je ook dat niemand zegt dat jij dat niet mag/moet doen?
Natuurlijk troost je je kindje, dat zou eruitzien als dat niet mocht. Wat ikzelf in ieder geval bedoelde is, dat juist omdat je mannetje zo'n rotstart heeft gehad, voor jou straks best behoorlijk moeilijke momenten kunnen komen, en dat ik hoop dat er dan mensen zijn die je erin kunnen opvangen/begeleiden.

Op dit moment gaat hij voor. Hij is ziek, hij voelt zich niet goed, heeft steeds pijn (gehad) en dan doe je wat een moeder doet, je zorgt, je troost, je bent er en je doet wat je kunt.
En ik hoop dat hij snel opknapt, straks geen koorts meer heeft, mee naar huis mag en dat jullie als gezinnetje een ritme kunnen gaan opbouwen.
Ik hoop dat met een aantal weken hij zich steeds beter gaat voelen, het eten beter zal gaan en er meer rust in jullie leven komt. Maar ik hoop ook dat als dat moment er is, jij dan weet dat JIJ ook ergens terecht kunt, voor alle emoties en dingen die nu niet aan bod kunnen komen.
Ik bedoel in ieder geval absoluut niet dat jij het niet goed doet, in tegendeel, ik heb ontzettend veel bewondering voor hoe jij dit allemaal doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes wo 6 feb 2013 - 0:19

Wat een lieve post PinkCoelho. Ik heb sowieso wel mensen om me heen waar ik bij terechtkan, sowieso mijn vriend en mijn ouders al, dus dat zit wel goed. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen omdat ik weet dat je wel eens gelijk kan hebben..


In ieder geval, wij mogen straks naar huis. De wondes zien er goed uit en zijn koorts is gelukkig gezakt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Nana wo 6 feb 2013 - 0:54

Wat fijn dat jullie straks naar huis mogen. Hopelijk sterkt hij daar gauw aan. Sterkte en beterschap!!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  NoName88 wo 6 feb 2013 - 1:19

Snoes, wat fijn dat jullie naar huis mogen!

Ik hoop écht dat jullie nu eens mogen gaan genieten en dat R op mag gaan groeien naar een heerlijke, gezonde vent!
Verder hoop ik, net als de rest, dat jij ook op de been zult blijven! Heel veel sterkte en beterschap voor R!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  nillis wo 6 feb 2013 - 1:23

NoName88 schreef:Snoes, wat fijn dat jullie naar huis mogen!

Ik hoop écht dat jullie nu eens mogen gaan genieten en dat R op mag gaan groeien naar een heerlijke, gezonde vent!
Verder hoop ik, net als de rest, dat jij ook op de been zult blijven! Heel veel sterkte en beterschap voor R!

Hier sluit ik me helemaal bij aan
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  M-G wo 6 feb 2013 - 2:24

Fijn dat jullie naar huis mogen vandaag en dat de waardes er goed uit zien. Beterschap voor de kleine. Sterkte maar ik wil jullie ook heel veel geluk toe wensen! Dat je vanaf nu mag genieten van je kleine vent en de moeilijke start achter je kunt laten.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Aardbei wo 6 feb 2013 - 21:05

Is alles nog goed gegaan Snoes? Zijn jullie gisteren lekker naar huis gegaan? En is hij de nacht goed doorgekomen?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:03

Wij zijn woensdagmiddag inderdaad lekker naar huis gegaan. Hij is volledig uit zijn ritme, slaapt heel erg slecht en weent ontzettend veel. Ik weet niet of hij daar nou pijn heeft of dat hij met een andere reden weent, zo zielig Sad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Viva vr 8 feb 2013 - 4:18

Wat zielig Snoes! Drinkt hij wel weer goed en houdt hij alles weer binnen? Lijkt dat beter te gaan dan voor de operatie?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 4:28

Ah gos wat zielig, zo gehoopt dat het na de operatie over zou zijn. Krijg hij pijnstilling? Wanneer moet hij terug voor controle? Gaat het drinken wel weer goed?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:37

Het drinken gaat wel goed. Hij drinkt nog steeds niet veel (90 ml) maar drinkt zijn flesjes wel leeg. Meer geven lukt niet, dan laat hij het staan of hij gaat weer meer spugen. Voor de operatie ging het met het spugen ook al een heel stuk beter (omdat hij sinds nu 3 weken Zantac krijgt).

Hij krijgt geen pijnstilling omdat ze in het ziekenhuis zeiden dat de pijn na zo'n operaties meestal heel goed meevalt. En in het ziekenhuis weende hij ook niet zoveel (maar toen kreeg hij dus wel standaard om de 6u een koortswerend (en pijnstillend) middel waardoor hij sowieso heel suf was) waardoor ik dacht dat hij geen pjin had. Maar hier krijst hij echt, had ook gehoopt dat het minder zou zijn. Hij is gewoon ontroostbaar dan, ben er ook bijna constant mee bezig.

Over 6 weken moeten we bij de chirurg op controle en over 2 weken bij de kinderarts. En over een week bij de huisarts voor zijn draadjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 4:39

Heb je nog contract gehad over het vele huilen? Ik zou even bellen voor als die zoveel pijn heeft.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  sanne-84 vr 8 feb 2013 - 5:13

Limburg85 schreef:Heb je nog contract gehad over het vele huilen? Ik zou even bellen voor als die zoveel pijn heeft.
+1, bellen kan altijd
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Aardbei zo 10 feb 2013 - 0:18

Gaat het alweer wat beter Snoes? En heb je nog gebeld?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze zoon wordt vandaag geopereerd - Pagina 5 Empty Re: Onze zoon wordt vandaag geopereerd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum