Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nederlandse liedjes voor Poolse collega's

+2
Atelier Madame
Bazinga
6 plaatsers

Ga naar beneden

Nederlandse liedjes voor Poolse collega's Empty Nederlandse liedjes voor Poolse collega's

Bericht  Bazinga zo 3 feb 2013 - 7:45

Die zoek ik! Wink Ik werk met een paar Poolse dames, waarvan één goed Nederlands spreekt, één heel weinig en één praktisch.. Niet... Ik help ze beetje met hun Nederlands, leg dingen uit als ze hun lessen niet snappen en leer ze waar ze dingetjes in de stad kunnen vinden enz.

Nu kwam ik erachter, dat ze veel Nederlandse muziek luisteren, maar eigenlijk alleen Marco Borsato en Jan Smit, omdat ze de rest niet kennen :P Ik bood aan CD's voor ze te branden, maar eigenlijk ken ik helemaal niet zoveel Nederlandstalige muziek :/ 't Moeten beetje rustige nummers zijn, zodat ze goed de uitspraak en klanken kunnen horen.

Iemand nog suggesties?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse liedjes voor Poolse collega's Empty Re: Nederlandse liedjes voor Poolse collega's

Bericht  Atelier Madame zo 3 feb 2013 - 7:48

Guus meeuwis. Doe maar, blof etc?
Mss kinderen voor kinderen das lekker vrolijk en ook goede uitspraak!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Nederlandse liedjes voor Poolse collega's Empty Re: Nederlandse liedjes voor Poolse collega's

Bericht  Fayebella zo 3 feb 2013 - 8:23

Ik zou ook gelijk Guus Meeuwis zeggen of Nick en Simon? En inderdaad wat simpele kinderliedjes, die zijn goed te verstaan.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dora zo 3 feb 2013 - 11:07

Met het doel wat je wilt (of zij) zou ik zeggen; kinderliedjes. Misschien dat je via Google nog iets kunt vinden? Corry Konings ofzo? BZN?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Rovine zo 3 feb 2013 - 18:54

Niet echt liedjes, maar New Kids deed het vrij goed bij de jongens hier.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tiana zo 3 feb 2013 - 19:17

Ik luister zelf niet echt Nederlandse muziek, maar Nick&Simon, Blof en Jeroen van der Boom.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: