Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

+8
Shopaholic
Snoes
diddie
Tania
Bluestar
Jezzie
Pien
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 2:49

Hoe weinig ons meisje eerst dronk nu drinkt ze wanneer ze het kan 90 cc leeg. Wanneer ze dat krijgt laat ze er dus zeker 4 uur tussen maar 'officieel' mag dat dus nog niet omdat ze nog geen 4 kilo weegt. Ook krijgt ze niet iedere keer 90 cc want dan komt ze boven het maximale cc uit, maar met 60 cc heeft ze dus weer veel eerder honger...

Wat zouden jullie hiermee doen? 90 cc geven en dan dus om de ongeveer 4 uur uitkomen, of 60 cc geven (wat haar eigenlijk niet helemaal tevreden stelt) en dan dus om de 2,5-3 uur uitkomen?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Pien zo 3 feb 2013 - 2:56

Ik zou 90cc geven. Ik heb haar liever tevreden dan na vele flessen onverzadigd!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Jezzie zo 3 feb 2013 - 3:09

Ik zou haar 90 cc geven als ze daarna wel tevreden is er er langere tijd tussen laat.
Blijkbaar heeft ze er dan wel behoefte aan. Als ze het teveel vind zal ze wel stoppen met drinken of weer wat teruggeven.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 3:11

Was ons idee eigenlijk ook al zitten we dan wel al om de vier uur, wat ik eigenlijk alleen maar handig vind maar wat dus eigenlijk niet mag van mijn cb vrienden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Bluestar zo 3 feb 2013 - 3:42

Ik zou ook naar de 90 om de 4 uur gaan. Het is erlangs vroeg maar als ze het zelf aan geeft lijkt het me prima
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Tania zo 3 feb 2013 - 3:48

Hoe zwaar is ze nu dan want 600 per dag is toch niet zo heel veel?

150 per kilo is niet de max hoor, dat is gemiddeld. Max is 180/200 cc per kilo (de ene arts zegt 180 de andere 200).

Ik zou haar laten drinken zoals ze zelf aangeeft dus als ze 90 drinkt en dan er vier uur tussen laat dan kan ze dat prima hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  diddie zo 3 feb 2013 - 4:22

Ik zou ook 90 cc geven en er 4 uur tussen laten. Ze geeft zelf aan dat ze aan 60 niet genoeg heeft.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 4:25

Hier hebben we er in het begin 3 uur tussen gelaten, maar sinds hij 2 weken oud is, laat hij vaak al 4 uur tussen elke voeding. Bij Kind&Gezin hier hebben ze daar nog nooit wat over gezegd, de kinderarts ook niet. Hij weegt nu nog steeds maar 3300 gram maar hij wil ook echt niet meer hebben.

Ik zou dus gewoon 90 cc om de 4u geven hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Shopaholic zo 3 feb 2013 - 4:44

Hier zat e vrij vlot op 90cc, cb hier vraagt er geen eens na hoeve ze nu drinkt. Als ik zie datbze meer wil krijgt ze dat dus ook.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Sun88 zo 3 feb 2013 - 5:04

Ik zou je dochter tevreden houden, die cb vrienden hoeven niet met een ontevreden baby te zitten toch
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Wennes zo 3 feb 2013 - 6:47

Meis, op je eigen gevoel afgaan, niet onzeker zijn.

Ik zou ook 90 cc geven en kijken hoe dat gaat. Ik zou wel max 4uur ertussen laten, niet langer.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Penélope zo 3 feb 2013 - 6:54

Ik zou gewoon 90 cc geven en er overdag max 4 uur tussen laten.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Maudy zo 3 feb 2013 - 13:28

Ik zou net als de rest 90 cc geven. L. Krijgt ook "te veel" eigenlijk maar bij het CB hier geven ze aan dat dat geen probleem is. Elk kind is anders en verdiend een eigen behandeling. Geeft ze het wel aan als ze vol is?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraag over voeding, tijd ertussen... Empty Re: Weer een vraag over voeding, tijd ertussen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum