Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand al toe aan bevallen? :p

+11
Snoes
sanne-84
Pompoen
bolus26
Ella
Twellie
Smaragdje
Caroow
Dikkie Dik
Highway
slaatje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand al toe aan bevallen? :p - Pagina 2 Empty Re: Iemand al toe aan bevallen? :p

Bericht  Annie24 zo 3 feb 2013 - 10:36

@Snoes; dat zijn van die dingen die je voor altijd bijblijven. Waarschijnlijk weet je nog precies waar je stond en wie er aanwezig waren, althans, dat heb ik wel. Kan me dat moment nog herinneren alsof het gister was.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al toe aan bevallen? :p - Pagina 2 Empty Re: Iemand al toe aan bevallen? :p

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 10:39

Annie, klopt inderdaad! Ik weet ook nog exact wie wat zei. De reacties op mijn smsje dat ik diezelfde nacht om 1u was bevallen van onze zoon waren dan ook in de trant van: "Ofwel is het gewoon ontzettend snel gegaan ofwel heb je ons hier even voor de gek gehouden". Dat laatste was waar, al had ik mezelf ook voor de gek gehouden dat ik écht écht nog niet ging bevallen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown zo 3 feb 2013 - 11:01

Dit wilde ik zelf ook ECHT niet horen toen ik de 40 weken aantikte en kreeg wurgneigingen als iemand zei: 'Nou, geniet nog maar even van je rust hoor, want straks is het ploeteren..' en nu zeg ik: Lady's... please, PAK ALLE RUST! Geniet van de stilte, geniet van je niets doen, want straks kán het niet. Hoe lief je baby ook is, je bent gerust 24 uur per dag met je baby bezig. Het is heel leuk, maar als je in je 'lekkere slaap' bent en opeens is het tijd voor zijn voeding, echt.. ik kíjk Julian groot hoor om 03:00 's nachts na amper 1,5u slaap haha.

Mijn bevalling begon met het losbreken van een Tsunami 2.0 maar letterlijk 1 min daarvoor waggelde ik naar mijn bed terug na een toiletbezoek en was er niets gaande los van een rare kramp die ik echt niet weg zou zetten als een beginnende bevalling.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  slaatje zo 3 feb 2013 - 20:55

Pluto schreef:Ik geniet echt wel van het geschop in mijn buik. En die heerlijke 2 uur durende middagslaap. Ik vermaak me elke dag prima, en accepteer dat ik momenteel minder kan. Ik zit geestelijk ook lekker in mijn vel.

Maar verder vind ik mijn buik nu echt in de weg zitten. Ik rol mijn bed in en uit, moet 3x per nacht naar de wc, ik moet me vast houden aan het bed om me te kunnen draaien, mijn bekken doen veel pijn, mijn lijf is totaal niet meer flexibel, ik heb zin in wijn, wil mijn eigen kleding weer aan, ik wil weer normaal kunnen seksen, hardlopen etc. Ik verlang daar echt weer naar. Neemt niet weg dat het geschop in mijn buik leuk is. Ik vermaak me verder prima elke dag. En zit verder wel goed in mijn vel. Maar vind het altijd stom als mensen zeggen dat ik er maar van moet genieten etc. Ik zit niet deprie in een hoekje te janken dat ik het zwanger zijn zo zat ben, maar verlang gewoon echt weer naar mijn eigen fitte lijf.

Dit omschrijft mijn gedachten precies. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje zo 3 feb 2013 - 21:00

Jasmine schreef:Ik ben ook al wel toe aan bevallen, maar moet toch echt nog minstens 23 weken geduld hebben.

Heb het alleen nu al gehad met zwanger zijn, vind er geen zak aan. Blijf bang, ongerust en onzeker. Ben afgelopen anderhalf/ twee jaar in totaal al 50 weken zwanger geweest, ben er onderhand echt klaar mee. Hoop echt dat ik het de komende weken leuker ga vinden, anders gaan het 6 lange maanden worden Sad

Voor degenen die al wel bijna zo ver zijn: succes met de laatste loodjes, voor jullie kan het nooit lang meer duren.

Wat rot dat je je zo voelt. Hoop dat je de komende weken er toch wat van kan gaan genieten en je onzekerheid wat minder word! hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: