Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand al toe aan bevallen? :p

+11
Snoes
sanne-84
Pompoen
bolus26
Ella
Twellie
Smaragdje
Caroow
Dikkie Dik
Highway
slaatje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iemand al toe aan bevallen? :p Empty Iemand al toe aan bevallen? :p

Bericht  slaatje za 2 feb 2013 - 22:57

Na een babyboom is het hier zo rustig wb bevallingen? Al iemand uit het lijstje die iets aan voelt komen? Of moeten we gewoon nog even geduld hebben?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al toe aan bevallen? :p Empty Re: Iemand al toe aan bevallen? :p

Bericht  Highway za 2 feb 2013 - 23:03

Hier nog niks helaas smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik za 2 feb 2013 - 23:33

Alles rustig hier...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Caroow za 2 feb 2013 - 23:51

Ik hoop dat het nog even duurt! Maar aan alle pijn en alles te voelen is mijn buik wel klaar om te bevallen Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Smaragdje zo 3 feb 2013 - 0:16

Caroow schreef:Ik hoop dat het nog even duurt! Maar aan alle pijn en alles te voelen is mijn buik wel klaar om te bevallen Neutral

Is het weer meer aan het worden?

Laatst aangepast door Smaragdje op zo 3 feb 2013 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Twellie zo 3 feb 2013 - 0:17

Caroow: Denk je echt dat je nu al gaat bevallen? Is er iets aan de hand?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Caroow zo 3 feb 2013 - 0:25

Ik denk niet serieus dat ik nu als in vandaag nog ga bevallen. Maarr de hoop dat ik de 37 weken haal wordt wel steeds minder Neutral Ik heb steeds sneller pijnlijke harde buiken, eerst was het als ik veel deed of iets tilde, nu krijg ik er soms al 1 als ik me omdraai in bed. En naast de pijnlijke harde buiken heb ik ook steeds pijnlijke krampen.

De gyn is hier trouwens wel van op de hoogte, dinsdag wordt mijn baarmoederhals weer gemeten, maar wat de uitslag daar ook van is.. Remmen doen ze vanaf vandaag toch niet meer.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Ella zo 3 feb 2013 - 0:25

Highway schreef:Hier nog niks helaas Iemand al toe aan bevallen? :p 561177

He jammer, ik ben zelf met 39,1 bevallen dus zet het voort vandaag Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 zo 3 feb 2013 - 0:55

Caroow schreef:Ik denk niet serieus dat ik nu als in vandaag nog ga bevallen. Maarr de hoop dat ik de 37 weken haal wordt wel steeds minder Neutral Ik heb steeds sneller pijnlijke harde buiken, eerst was het als ik veel deed of iets tilde, nu krijg ik er soms al 1 als ik me omdraai in bed. En naast de pijnlijke harde buiken heb ik ook steeds pijnlijke krampen.

De gyn is hier trouwens wel van op de hoogte, dinsdag wordt mijn baarmoederhals weer gemeten, maar wat de uitslag daar ook van is.. Remmen doen ze vanaf vandaag toch niet meer.

Ik had dit ook canaf 32 weken plus hoge bloeddruk ,vericht rusten,maar ik heb de 37 weken net gehaald( er was zelfs festart met inleiden) om je een beetje moed te geven!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 1:02

T zou wel fijn zijn als jouw beebje nog even blijft zitten Caroow! Maar gelukkig ben je nu wel voor bij de 34 weken, dan word alles toch minder cruciaal.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Smaragdje zo 3 feb 2013 - 1:08

Ik vind het vanaf de 28 weken wel heel erg langzaam gaan. Vond ik vorige keer al en nu weer.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 1:34

Ik vind het nu ook langzamer gaan inderdaad!
Aan de ene kant mag het wel wat sneller van mij, aan de andere kant moet ik nog erg veel doen en moet mijn man ook nog flink opknappen dus wat dat betreft is het maar goed dat het nog even duurt (hopelijk)!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 zo 3 feb 2013 - 1:41

Dat dacht ik ook, maar nu denk ik ook weer,jeetje alweer bijna 32 weken.

Maar het mag hier wel opschieten, vind in de top 10 staan ook wel eens iets hebben:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  slaatje zo 3 feb 2013 - 1:54

Caroow, ik hoop uiteraard dat jouw kleine nog even blijft zitten. Wat balen dat je buiken en pijn weer toenemen :-( Gelukkig blijf je wel goed onder controle.

Ik hoop dat de dames die inmiddels over de 37 weken zijn wel snel zullen bevallen :-)

En ik vind het idd ook langer duren nu ik de 30 en 35 weken gepasseerd ben. Je probeert om er niet op te gaan wachten, maar toch merk ik dat ik steeds oplet op krampjes of het verlies van mijn slijmprop. Zucht, nog even volhouden dus...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 6:19

Hier ook nog alles rustig. En wat je zegt Slaatje, ik let ook echt overal op. Krampje hier, rugpijntje daar, niet fit voelen..
Maar toch denk ik dat ik er met 41 weken nog net zo rond bij loop. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 6:30

Ik had dat juist helemaal niet. Ik had helemaal nergens last van, geen tekenen dat mijn bevalling zou beginnen en ineens was het begonnen, terwijl ik toen zelf nog aan het ontkennen was haha.

Maar ik hoop dat de dames die de 40 weken naderen snel hun kleintje in hun armen mogen sluiten. Ik denk nu maar aan Pluto, Highway, Roos, Dikkie Dik, ...

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine zo 3 feb 2013 - 6:51

Ik ben ook al wel toe aan bevallen, maar moet toch echt nog minstens 23 weken geduld hebben.

Heb het alleen nu al gehad met zwanger zijn, vind er geen zak aan. Blijf bang, ongerust en onzeker. Ben afgelopen anderhalf/ twee jaar in totaal al 50 weken zwanger geweest, ben er onderhand echt klaar mee. Hoop echt dat ik het de komende weken leuker ga vinden, anders gaan het 6 lange maanden worden Sad

Voor degenen die al wel bijna zo ver zijn: succes met de laatste loodjes, voor jullie kan het nooit lang meer duren.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 7:34

Ah Jasmine, wat rot dat je je zo voelt. Ik hoop dat dat gevoel nog een positieve draai krijgt de komende weken, zodat je toch nog van je zwangerschap kan genieten. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 8:23

Snoes schreef:Ik had dat juist helemaal niet. Ik had helemaal nergens last van, geen tekenen dat mijn bevalling zou beginnen en ineens was het begonnen, terwijl ik toen zelf nog aan het ontkennen was haha.

Maar ik hoop dat de dames die de 40 weken naderen snel hun kleintje in hun armen mogen sluiten. Ik denk nu maar aan Pluto, Highway, Roos, Dikkie Dik, ...

Dat geeft me hoop dat het toch nog spontaan gaat beginnen! Hoe is jouw bevalling begonnen?

Yasmine, balen dat je je zo rot voelt! Dikke knuffel hug

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 3 feb 2013 - 8:31

Geniet er nou toch nog even van, die dikke buik, dat gerommel en getrappel, als je je kindje in je armen hebt mis je het. Ik zou het met alle liefde even van jullie overnemen, god wat mis ik dat.

Edit; Yasmine ik hoop van harte dat je over een maandje kan zeggen dat je nu wél geniet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 8:42

Ik geniet echt wel van het geschop in mijn buik. En die heerlijke 2 uur durende middagslaap. Ik vermaak me elke dag prima, en accepteer dat ik momenteel minder kan. Ik zit geestelijk ook lekker in mijn vel.

Maar verder vind ik mijn buik nu echt in de weg zitten. Ik rol mijn bed in en uit, moet 3x per nacht naar de wc, ik moet me vast houden aan het bed om me te kunnen draaien, mijn bekken doen veel pijn, mijn lijf is totaal niet meer flexibel, ik heb zin in wijn, wil mijn eigen kleding weer aan, ik wil weer normaal kunnen seksen, hardlopen etc. Ik verlang daar echt weer naar. Neemt niet weg dat het geschop in mijn buik leuk is. Ik vermaak me verder prima elke dag. En zit verder wel goed in mijn vel. Maar vind het altijd stom als mensen zeggen dat ik er maar van moet genieten etc. Ik zit niet deprie in een hoekje te janken dat ik het zwanger zijn zo zat ben, maar verlang gewoon echt weer naar mijn eigen fitte lijf. Mijn zwangere buik van de vorige zwangerschap heb ik ook nooit gemist.

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 3 feb 2013 - 8:47

Klopt Pluto, had ik ook, zal ook wel komen dat ik nu denk "geniet ervan" omdat ik zelf ook weer graag wil maar het kan nog niet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Annie24 zo 3 feb 2013 - 8:59

Snoes schreef:Ik had dat juist helemaal niet. Ik had helemaal nergens last van, geen tekenen dat mijn bevalling zou beginnen en ineens was het begonnen, terwijl ik toen zelf nog aan het ontkennen was haha.

+1

Ik zat om 11.55 uur nog te mailen met mijn collega dat ik dacht en hoop had 2 weken over tijd te gaan (was nog lang niet klaar met zwanger zijn) en 5 minuten later kwam ik in een weeenstorm vanuit het niets. Toen mijn vriend (naar mijn idee voor niets) de vk aan het bellen was schreeuwde ik nog door de woonkamer: 'De bevalling is nog NIET begonnen hoor!' Terwijl ik naar lucht stond te happen omdat ik geen minuut rust had door die weeenstorm laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 10:29

Pluto schreef:

Dat geeft me hoop dat het toch nog spontaan gaat beginnen! Hoe is jouw bevalling begonnen?

Yasmine, balen dat je je zo rot voelt! Dikke knuffel hug
'S morgens rond 5u verlies van vruchtwater, waarvan ik op dat moment dacht dat het gewoon slijmverlies was. Pijnlijke steken in mijn rug, weeën dus, waarvan ik dacht dat het gewoon lage rugpijn was omdat ik mezelf weer maar eens had overtroffen in het huishouden doen Wink. Ik had ze vanaf 9u 's morgens en pas om 15u besefte ik écht dat ik ging bevallen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 10:31

Annie24 schreef:

+1

Ik zat om 11.55 uur nog te mailen met mijn collega dat ik dacht en hoop had 2 weken over tijd te gaan (was nog lang niet klaar met zwanger zijn) en 5 minuten later kwam ik in een weeenstorm vanuit het niets. Toen mijn vriend (naar mijn idee voor niets) de vk aan het bellen was schreeuwde ik nog door de woonkamer: 'De bevalling is nog NIET begonnen hoor!' Terwijl ik naar lucht stond te happen omdat ik geen minuut rust had door die weeenstorm laughcry
Ik stond om 14u bij mijn collega's op mijn werk doodleuk te vertellen dat er nog helemaal niets aan de hand was en dat ik me nog prima voelde. Waarop ik van iedereen te horen kreeg dat ik er ook wel heel goed en gelukkig uitzag haha. Onbewust had ik toen denk ik wel door dat ik ging bevallen, want ik verzweeg dat ik heel veel last had van lage rugpijn en dat ik met momenten in elkaar zakte van de pijn. lol!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende