Goede morgen..
+12
Sweety
May
Roze Roos
Suus
Moezie
Chocolate Cookie
Zora
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Jordana
maiadebij
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goede morgen..
Goedemorgen,
Ik ga vandaag Zwoesj ontmoeten, werken, eten bij mijn ouders en mijn hoofd breken over wat mijn DigiD wachtwoord ook alweer is!
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag Zwoesj ontmoeten, werken, eten bij mijn ouders en mijn hoofd breken over wat mijn DigiD wachtwoord ook alweer is!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
vandaag nog even genieten van mijn laatste vrije dag
Vanmiddag waarschijnlijk even naar de Gamma en nog wat boodschappen doen bij de AH. Ik zoek Canei Forest Fruit (wijn) , maar heb het tot nu toe nog nergens gevonden. Nu kreeg ik een tip van iemand dat het bij een bepaalde AH te koop was.
Dan gaan we maar even kijken ....
Mocht iemand van hier weten waar je die wijn koopt dan hoor ik het graag :-)
Ik heb hem laatst bij vrienden van ons op, maar tot nu toe nog nergens terug kunnen vinden.
Vanavond komen mijn ouders bij ons eten, we halen chinees. We gaan ze dan vertellen dat mijn vriend me afgelopen weekend ten huwelijk heeft gevraagd.
Fijne dag allemaal!
Vanmiddag waarschijnlijk even naar de Gamma en nog wat boodschappen doen bij de AH. Ik zoek Canei Forest Fruit (wijn) , maar heb het tot nu toe nog nergens gevonden. Nu kreeg ik een tip van iemand dat het bij een bepaalde AH te koop was.
Ik heb hem laatst bij vrienden van ons op, maar tot nu toe nog nergens terug kunnen vinden.
Vanavond komen mijn ouders bij ons eten, we halen chinees. We gaan ze dan vertellen dat mijn vriend me afgelopen weekend ten huwelijk heeft gevraagd.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier alweer wat langer geslapen dan afgelopen nachten, maar voel me als ik de halve nacht wakker ben geweest.
Ik ga nu eerst maar eens wakker worden met een kopje thee.
Dan heb ik van 13 tot 15 een ingelaste teambespreking ivm veranderingen die staan te gebeuren op de groep. Nou is dat voor mij niet zo'n probleem omdat ik al met de zwaarste gevallen werk, maar ben wel benieuwd naar reacties van collega's.
Daarna in de auto naar mijn beste vriendin, daar ben ik zo rond etenstijd. Gezellig samen eten en een gezellige avond hebben.
En dan naar mijn ouders, blijf daar gezellig slapen, en morgen shoppen met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!
Hier alweer wat langer geslapen dan afgelopen nachten, maar voel me als ik de halve nacht wakker ben geweest.
Ik ga nu eerst maar eens wakker worden met een kopje thee.
Dan heb ik van 13 tot 15 een ingelaste teambespreking ivm veranderingen die staan te gebeuren op de groep. Nou is dat voor mij niet zo'n probleem omdat ik al met de zwaarste gevallen werk, maar ben wel benieuwd naar reacties van collega's.
Daarna in de auto naar mijn beste vriendin, daar ben ik zo rond etenstijd. Gezellig samen eten en een gezellige avond hebben.
En dan naar mijn ouders, blijf daar gezellig slapen, en morgen shoppen met mijn moeder.
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Elodie schreef:Als je bij 'n leuk kantoor zit, is dat wel een leuke baan:)Alex167 schreef:Elodie schreef:Even heel nieuwsgierig.. Wat voor werk doe jij?Alex167 schreef:Goeiemorgen! Ik zit weer op mijn werk. Weer een lange dag tot half 6.
Ik werk als secretaresse bij een makelaar.
Ik vind het een hele leuke baan. Het enige waar ik moeite mee heb is mijn werkgever, hopelijk komt dat nog wel goed.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Wat leuk, Birgit! Was het romantisch genoeg?
Geen poespas, gewoon de vraag. Stiekem had ik gehoopt dat hij er toch wat meer werk van gemaakt had
Gast- Gast
Birgit schreef:Alex167 schreef:Wat leuk, Birgit! Was het romantisch genoeg?
Geen poespas, gewoon de vraag. Stiekem had ik gehoopt dat hij er toch wat meer werk van gemaakt had
Is hij wel op 1 knie gegaan voor je? Of zelfs dat niet?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben weer op mijn werk. Vandaag ga ik wel wat eerder naar huis want mijn moeder is jarig.
Dus vanavond komt er visite. Ben voor nu even aan het spitten op internet wat je allemaal nodig heb voor een taart. Zoals marsepein enz.. Wil namelijk eens samen met mijn moeder een taart maken.
Jullie nog wat gehad voor Valentijn? Ik kreeg gister een roos en een lekkere avondmaaltijd. En we hebben samen film gekeken.
Ik ben weer op mijn werk. Vandaag ga ik wel wat eerder naar huis want mijn moeder is jarig.
Dus vanavond komt er visite. Ben voor nu even aan het spitten op internet wat je allemaal nodig heb voor een taart. Zoals marsepein enz.. Wil namelijk eens samen met mijn moeder een taart maken.
Jullie nog wat gehad voor Valentijn? Ik kreeg gister een roos en een lekkere avondmaaltijd. En we hebben samen film gekeken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, maar ik had zelf een tijdje geleden al gezegd dat dat niet hoefde als hij het zou vragen
Gast- Gast
Ik heb ook in die branche gewerkt. En het is leuk maar ook een apart wereldje soms..maar zou fijn zijn als dat goed komt natuurlijk. Het zal natuurlijk ook wel schelen welke functie je hebt. Al heb je als secretaresse denk ik, door alle contacten, ook wel 'n duidelijk beeld?Alex167 schreef:Elodie schreef:Als je bij 'n leuk kantoor zit, is dat wel een leuke baan:)Alex167 schreef:Elodie schreef:Even heel nieuwsgierig.. Wat voor werk doe jij?Alex167 schreef:Goeiemorgen! Ik zit weer op mijn werk. Weer een lange dag tot half 6.
Ik werk als secretaresse bij een makelaar.
Ik vind het een hele leuke baan. Het enige waar ik moeite mee heb is mijn werkgever, hopelijk komt dat nog wel goed.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ga straks even boodschappen doen.
Daarna even de stad in en daarna denk ik filmpje kijken.
Ga straks even boodschappen doen.
Daarna even de stad in en daarna denk ik filmpje kijken.
Gast- Gast
Birgit schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd!
Ik zit op m'n werk, maar heb last van werk ontwijkend gedrag, dus ik heb dit even voor je gegoogled:
Nieuw: Canei Forest Fruit
De ontwikkelingen bij een sprankelijk merk als Canei staan nooit stil. Sinds kort is er dan ook een nieuwe smaakvariant: Forest Fruit. Een nieuwe smaak op basis van een geslaagde combinatie van verse bosvruchten, blauwe bessen en bramen. Canei Forest Fruit is tintelend fris, puur natuur en bevat geen kunstmatige kleurstoffen.
Canei Forest Fruit is verkrijgbaar bij Dirk, Poiesz en Jan Linders.
De Canei Peach is exclusief verkrijgbaar bij C1000.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen en ik ga zo lekker ontbijten..
En ik ga straks weer lekker naar ons huis heen want mijn vriend komt vanavond weer thuis..hij zat gisteren én vandaag in het westen voor werkzaamheden en ik moet vanmiddag mijn bazin bellen dat ik volgende week weer aan het werk kan/wil..doodeng vind ik dat !
Fijne dag dames!
Ik heb heerlijk geslapen en ik ga zo lekker ontbijten..
En ik ga straks weer lekker naar ons huis heen want mijn vriend komt vanavond weer thuis..hij zat gisteren én vandaag in het westen voor werkzaamheden en ik moet vanmiddag mijn bazin bellen dat ik volgende week weer aan het werk kan/wil..
Fijne dag dames!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:Ik heb ook in die branche gewerkt. En het is leuk maar ook een apart wereldje soms..maar zou fijn zijn als dat goed komt natuurlijk. Het zal natuurlijk ook wel schelen welke functie je hebt. Al heb je als secretaresse denk ik, door alle contacten, ook wel 'n duidelijk beeld?
Hoe bedoel je, een duidelijk beeld?
Gast- Gast
Goedemorgen dames! Ik heb heerlijk geslapen, net al lekker ontbeten en nu nog even samen met mijn vriend in badjas rondrommelen in huis Vandaag moet ik nog voor school aan de slag en verder een nieuwe bikini kopen, die heeft de glijbanen in het tikibad gisteren niet overleefd en donderdag ga ik alweer baantjes trekken. Verder gaan we vanavond een huis bekijken wat heel erg leuk klinkt! Nog steeds geen nieuws over ons droomhuis maar hopelijk in ieder geval goed nieuws aan het eind van deze week! Iedereen een fijne dag!
Edit: Birgit, proficiat!
Edit: Birgit, proficiat!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Goedemorgen,
Smikkel, hoe komt het dat je niet geslapen hebt?
Ik heb wel lekker (uit)geslapen. Wakker geworden met keelpijn en voel me niet topfit, beetje jammer. Ben vandaag nog vrij, vanaf morgen weer zes dagen school en nachtdiensten.
Ik ga zo nog even een half uurtje ofzo wat doen voor mijn studie en daarna ga ik even de stad in met mijn zusje.
Vanavond heb ik een vrije avond.
Fijne dag all!
Smikkel, hoe komt het dat je niet geslapen hebt?
Ik heb wel lekker (uit)geslapen. Wakker geworden met keelpijn en voel me niet topfit, beetje jammer. Ben vandaag nog vrij, vanaf morgen weer zes dagen school en nachtdiensten.
Ik ga zo nog even een half uurtje ofzo wat doen voor mijn studie en daarna ga ik even de stad in met mijn zusje.
Vanavond heb ik een vrije avond.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Een duidelijk beeld van de makelaardij. Ach ik vind dat gewoon een apart wereldje (kan ook komen door het kantoor waar ik gewerkt heb natuurlijk) maar verder niks hoor!Alex167 schreef:Elodie schreef:Ik heb ook in die branche gewerkt. En het is leuk maar ook een apart wereldje soms..maar zou fijn zijn als dat goed komt natuurlijk. Het zal natuurlijk ook wel schelen welke functie je hebt. Al heb je als secretaresse denk ik, door alle contacten, ook wel 'n duidelijk beeld?
Hoe bedoel je, een duidelijk beeld?
Gast- Gast
Ooh ja dat heb ik sowieso, haha. Ik vind de makelaardij ook erg leuk, sommige makelaars zijn wat bijzonder
Gast- Gast
Elodie schreef:'Bijzonder' is ook een goede omschrijving
Ja, toch? Daar kun je alle kanten mee op
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: