Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen?

+14
Burgemeester Esmee
Spring
Bazinga
Fortissimo
SoGood
Just me
Alex
Roodkapje
Elliot
TukTuk
Jerry
Sam
Minx
Pompoen
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 Empty Re: Heeft hier iemand een leuke kater met ballen?

Bericht  Just me za 2 feb 2013 - 21:34

Jerry schreef:
Sam schreef:Waarom zou je dat in hemelsnaam willen?
Er is al zo'n overschot aan bastaardkatten.
+1 Rolling Eyes

+ 1
Just me
Just me
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 Empty Re: Heeft hier iemand een leuke kater met ballen?

Bericht  Sam zo 3 feb 2013 - 0:05

De asiels zitten overvol, laat ze daar een kat gaan halen.
En als je er al aan begint, zet er dan een stamboomkat op..
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  SoGood zo 3 feb 2013 - 0:22

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat er ook nogal makkelijk wordt gedacht hierover. Even je poes laten dekken omdat kittens zo leuk zijn en omdat mensen zo'n poes willen. Er zitten nog genoeg (jonge) poezen in het asiel die wachten op een huis. En uit ervaring weet ik helaas dat een bevalling voor zowel voor de kitten als voor de moeder niet perse zorgeloos hoeft verlopen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 0:26

SoGood schreef:Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat er ook nogal makkelijk wordt gedacht hierover. Even je poes laten dekken omdat kittens zo leuk zijn en omdat mensen zo'n poes willen. Er zitten nog genoeg (jonge) poezen in het asiel die wachten op een huis. En uit ervaring weet ik helaas dat een bevalling voor zowel voor de kitten als voor de moeder niet perse zorgeloos hoeft verlopen.

Zoals hierboven al ergens stond, bij de mens toch ook niet? Moet er dan maar niemand meer zwanger worden omdat er misschien wel iets mis kan gaan?

Gast
Gast

Bericht  Sam zo 3 feb 2013 - 0:32

Ik vind dat je een kind niet met een kitten kunt vergelijken.
Ik denk bij van die pretnesten altijd 'zoek toch een andere hobby'.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Fortissimo zo 3 feb 2013 - 0:34

Dit zou echt een geweldige combi zijn met de kater van mijn ouders! Helaas is hij sinds een maandje zijn balletjes kwijt, dus dat wordt hem niet meer.. Sad
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Bazinga zo 3 feb 2013 - 2:51

DAMN IT!! Ik heb echt al zo lang de droom van een Frits Jr. Sad Dat gaat nieeet. Stom stom stom..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Spring zo 3 feb 2013 - 3:32

Volgens mij opent Zazou geen topic om te discussieren over wel of geen nestje kittens. Zij gaat dit doen, punt.

Ze vraagt om een leuke kater.

Wat zijn sommige mensen hier toch goed in het starten van eindeloze discussies terwijl iemand gewoon ergens om vraagt.

Ik heb twee hele mooie katers maar helaas allebei gecastreerd. En woon niet in het westen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burgemeester Esmee zo 3 feb 2013 - 3:51

Laten we inderdaad weer verder gaan met de vraag van Zazou.
Voor de mensen die een discussie willen lijkt het me handig hier een nieuw topic voor te openen.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Roodkapje zo 3 feb 2013 - 6:18

Zazou schreef:
Roodkapje schreef:
Zazou schreef:Ze hoeft ook nog niet vandaag gedekt te worden hoor Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 561177

Maar waarom een nestje met haar? Omdat er een aantal mensen zijn die graag een halve Doedel willen Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 561177 De dierenarts vond het qua vacht verstandiger om een gewone korthaar te gebruiken.

Mijn kater mag je lenen... Je moet nog even geduld hebben, hij is van 2 aug 2012....( tussen 8-12 mnd geslachtsrijp) Hij is zoooo leuk! Wolf heet ie... <3 Woon in Zuid Holland maar dat is niet zo'n ramp geloof ik. Halve Doeds Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 3079029344

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 281626781 foto!!!

Komt eraan (misschien vanavond nog anders morgen)... ben nu werken tot 23... maar het wordt zoiets gok ik Wink:

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 Kat564_2
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:31

Roodkapje schreef:
Zazou schreef:
Roodkapje schreef:
Zazou schreef:Ze hoeft ook nog niet vandaag gedekt te worden hoor Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 561177

Maar waarom een nestje met haar? Omdat er een aantal mensen zijn die graag een halve Doedel willen Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 561177 De dierenarts vond het qua vacht verstandiger om een gewone korthaar te gebruiken.

Mijn kater mag je lenen... Je moet nog even geduld hebben, hij is van 2 aug 2012....( tussen 8-12 mnd geslachtsrijp) Hij is zoooo leuk! Wolf heet ie... <3 Woon in Zuid Holland maar dat is niet zo'n ramp geloof ik. Halve Doeds Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 3079029344

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 281626781 foto!!!

Komt eraan (misschien vanavond nog anders morgen)... ben nu werken tot 23... maar het wordt zoiets gok ik Wink:

Heeft hier iemand een leuke kater met ballen? - Pagina 2 Kat564_2

Cool smile

Gast
Gast

Bericht  Happinaz zo 3 feb 2013 - 8:14

WAUW Zazou wat een MOOIE kat!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje zo 3 feb 2013 - 22:53

helaas heb ik geen poes/kater. maar misschien een idee om bij je dierenarts een affiche op te hangen?

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Niene ma 4 feb 2013 - 2:07

Hier een geweldige rode/creme britse korthaar.. Prachtbeest met HUGE ballen :O

Maar de afstand is ook HUGE.. Laughing
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Bazinga ma 4 feb 2013 - 5:12

Ik denk trouwens dat mijn Fritsie een minderwaardigheidscomplexje zou krijgen naast Doeds..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 11:00

Bazinga schreef:Ik denk trouwens dat mijn Fritsie een minderwaardigheidscomplexje zou krijgen naast Doeds..

Doeds is een koningin :S denkt ze!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 4 feb 2013 - 11:04

Ik vind mijn Fritsje een prinsje, maar tis schorriemorrie vergeleken met jouw diva Wink

Ben wel heel benieuwd naar baby-doedjes!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Roodkapje ma 4 feb 2013 - 11:22

Wanneer zou je een nestje willen Zazou... Wolf mag wel een paar dagen op dekvakantie anders...haha...

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Suusie di 5 feb 2013 - 8:09

Kan ik alvast reserveren.... Laughing
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 9:03

Suusie schreef:Kan ik alvast reserveren.... Laughing

Hahaha ja hoor Suus! smile

Roodkapje, zal haar ook wel ff in de gaten houden. Elke keer denk ik ze is krols, maar nee dus. Dus ik hoop dat we het een beetje van de zomer kan smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: