Geboortefoto's
+49
Shopaholic
Viva
Jade
meisje
SDL
Fortissimo
Shy
studiebol
Aimee
Happydobby
Happinaz
*Troela*
Susan
Flower_L
Pien
Sterrin_
Linda
Sylvana
kwak
Puggle
_Lana_
Luce
Snoes
MissD
Jezzie
Muppetje
Fiwen
maiadebij
Sneeuwvlok
Beachgirl
munk
Printje
Ella
Joli86
Bloem86
Dikkie Dik
Paper Crown
Liadan
Mamsie
Manderijn
Parisienne
Highway
Caroow
Star007
Jasmine
Minx
Rush
Arwyn
Charles
53 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Geboortefoto's
Happinaz schreef:
Hoe heet die groep op FB?
Ik vind het echt wel jammer om het niet te weten. Het heeft geen essentiele reden,maar het is toch wel onderdeel van hun identiteit vind ik. Het kost inderdaad rond de 600 euro. Bovendien kunnen ziekenhuizen het heel makkelijk voor meerlingouders uitzoeken door een bloedtest gelijk met de geboorte te doen. Of met de hielprik desnoods.
Maar goed, ik heb besloten dat ik het wel voor hun 12e te weten kom!
Zal je zo de link even sturen.
Ik heb zelf een erfelijke nierziekte, en daar zou ik het nog op kunnen gooien om het vergoed te krijgen, want als 1 van hen het wel heeft, heeft de ander het ook, als ze 1-eiig blijken te zijn.
Ga het wel een keer proberen bij het NTR. We gaan ws. volgende week zaterdag ook naar de meerlingendag in Burgers Zoo, lijkt me ontzettend leuk, allemaal meerlingen spotten!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Mooie foto's, al vind ik sommige wel apart, dat ze er voor de helft uit zijn. Of 114, het lijkt alsof het kindje er daar "op z'n hondjes" uitkomt...
143 vind ik mooi, zo'n heel tevreden koppie
Van de geboorte van onze 1e heb ik wel soort bevallingsfoto's, in ieder geval als ze net eruit is en omhooggehouden wordt en net op mij ligt. (kraamverzorgster gemaakt)
Bij de 2e niet, want dat was in het ziekenhuis, toen heeft mijn man wat foto's gemaakt maar niet op het moment suprême...
143 vind ik mooi, zo'n heel tevreden koppie
Van de geboorte van onze 1e heb ik wel soort bevallingsfoto's, in ieder geval als ze net eruit is en omhooggehouden wordt en net op mij ligt. (kraamverzorgster gemaakt)
Bij de 2e niet, want dat was in het ziekenhuis, toen heeft mijn man wat foto's gemaakt maar niet op het moment suprême...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zie nu 108 pas, ook erg mooi!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Mooie foto's Happinaz! Placenta is echt apart om te zien zo, de 2 huisjes.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Happinez mooi om die foto van je placenta te zien.. ik ga er een beetje vanuit dat die van mij er ook zo een beetje uitzag omdat hier ook wel een tussenschot aanwezig was.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Kwak, wat mooi!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Kwak, wat mooi!
ben er ook wel blij mee! Van D. heb ik alleen onscherpe foto's nu heb ik hele goede mooie foto's.
heb nog een mooiere maar die vind ik een beetje te bloot voor op inet.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Luce schreef:Kwak, wat mooi!
ben er ook wel blij mee! Van D. heb ik alleen onscherpe foto's nu heb ik hele goede mooie foto's.
ook voor de spoiler voor 1 minuut?
Gast- Gast
Mijn vriend wilde de foto's ook zien. Dus ook de vagina foto. Hij: "ooooh, dat valt wel mee ja!". Benieuwd of hij dat ook zegt als het hier eens zo ver is
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Rejoy. schreef:kwak schreef:Luce schreef:Kwak, wat mooi!
ook voor de spoiler voor 1 minuut?
ik denk dat je nog wel een keer langs komt, dan kun je er om vragen.. haha
ik vind de uitdrukking op m'n gezicht dat heel mooi, helemaal opgelucht en blij.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
haha, is goed, ik ben benieuwd, zet 'm anders op de WA
Zo'n foto heb ik ook van de oudste, daar zie je alle emoties tegelijk, blijdschap, vermoeidheid, opluchting en mijn man geeft me ondertussen een kus op mijn hoofd terwijl hij met zijn ene hand mij door mijn haren aait en zijn andere hand boven op de oudste ligt. Ik heb die foto alleen niet op deze compu staan.
Zo'n foto heb ik ook van de oudste, daar zie je alle emoties tegelijk, blijdschap, vermoeidheid, opluchting en mijn man geeft me ondertussen een kus op mijn hoofd terwijl hij met zijn ene hand mij door mijn haren aait en zijn andere hand boven op de oudste ligt. Ik heb die foto alleen niet op deze compu staan.
Gast- Gast
He jammer heb net de foto's gemist! Van de oudste..en geloof de jongste heb ik beiden keren de placenta! En ook foto's dat ze beiden direct geboren waren! Erg mooi..ben er ook heel blij mee!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik wil de foto's van de keizersnede ook wel even showen hoor, heb ontzettend gehuild toen ik ze voor het eerst bekeek. Ik vond het zo mooi om op die manier tóch te kunnen zien hoe F geboren is.
AUB niet quoten!!
Buik net open:
*weg*
Hoofdje geboren:
*weg*
Bijna uit mijn buik:
*weg*
Onze zoon is geboren!
*weg*
AUB niet quoten!!
Buik net open:
*weg*
Hoofdje geboren:
*weg*
Bijna uit mijn buik:
*weg*
Onze zoon is geboren!
*weg*
Laatst aangepast door mickey op vr 1 feb 2013 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie foto's Mickey!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Waauwww hoe bijzonder! Prachtig!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Dank jullie wel. Ik ben er ook erg blij mee!
We hoorden de dag voor ik ingeleid zou worden, dat we serieus rekening moesten houden met een keizersnede. Toen we 's avonds in bed lagen, heb ik mijn vriend laten beloven dat hij het fototoestel aan iemand zou geven, zodat ik wel de mogelijkheid zou hebben om te kunnen zien hoe F geboren is. Volgens mij werd er trouwens ook naar het fototoestel gevraagd, toen ik klaar gemaakt werd om naar de OK te gaan.
We hoorden de dag voor ik ingeleid zou worden, dat we serieus rekening moesten houden met een keizersnede. Toen we 's avonds in bed lagen, heb ik mijn vriend laten beloven dat hij het fototoestel aan iemand zou geven, zodat ik wel de mogelijkheid zou hebben om te kunnen zien hoe F geboren is. Volgens mij werd er trouwens ook naar het fototoestel gevraagd, toen ik klaar gemaakt werd om naar de OK te gaan.
mickey- Kletskop
Wauw mickey wat een duidelijke foto's.
Ik heb ook foto's van de keizersnede, van de bevalling ervoor niet dat vind ik wel jammer (want ik heb zo m'n best gedaan vind ik zelf )
Ik heb ook foto's van de keizersnede, van de bevalling ervoor niet dat vind ik wel jammer (want ik heb zo m'n best gedaan vind ik zelf )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik ben juist blij dat ik geen foto's heb van de keizersnede, volgens mij zou ik er helemaal naar van worden als ik mijn openliggende buik zou zien. Ik kan daar echt niet tegen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kon er eerst ook niet naar kijken. een 1.5 maand na de geboorte heb ik er heel snel doorheen geklikt maar ik vond het maar niks. Een paar maanden daarna kon ik het wat beter aanzien omdat ik iets wat meer accepteerde dat ik het niet zelf kon en het dus een keizersnede is geworden.
Nu vind ik het wel fijn dat de foto's er zijn.
Nu vind ik het wel fijn dat de foto's er zijn.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Mickey ik heb met A ook kijzersnee gehadmaar ben ook erg blij dat de verpleegkundige heel veel fotos heeft gemaakt ze hebben ook een foto gemaakt dat ze a omhoog tilden en de navelstreng der nog aan vast zat erg blij mee
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Wow mooie foto's Mickey!
Heel bijzonder.
Heel bijzonder.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Thanks voor de reacties meiden!
@Annemie: dat kan ik best begrijpen. Dat is natuurlijk ook een heel persoonlijke keuze. Ik ben in ieder geval wel heel blij dat ik die keuze had om de foto's te bekijken. Wie weet had ik het ook wel heel akelig gevonden, maar toen ik ze eenmaal zag, werd ik er zooo emotioneel van. Het hele gevoel van de bevalling kwam weer terug, alleen dan nu met zicht vanaf de andere kant van het doek
@Annemie: dat kan ik best begrijpen. Dat is natuurlijk ook een heel persoonlijke keuze. Ik ben in ieder geval wel heel blij dat ik die keuze had om de foto's te bekijken. Wie weet had ik het ook wel heel akelig gevonden, maar toen ik ze eenmaal zag, werd ik er zooo emotioneel van. Het hele gevoel van de bevalling kwam weer terug, alleen dan nu met zicht vanaf de andere kant van het doek
mickey- Kletskop
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: