Geboortefoto's
+49
Shopaholic
Viva
Jade
meisje
SDL
Fortissimo
Shy
studiebol
Aimee
Happydobby
Happinaz
*Troela*
Susan
Flower_L
Pien
Sterrin_
Linda
Sylvana
kwak
Puggle
_Lana_
Luce
Snoes
MissD
Jezzie
Muppetje
Fiwen
maiadebij
Sneeuwvlok
Beachgirl
munk
Printje
Ella
Joli86
Bloem86
Dikkie Dik
Paper Crown
Liadan
Mamsie
Manderijn
Parisienne
Highway
Caroow
Star007
Jasmine
Minx
Rush
Arwyn
Charles
53 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Geboortefoto's
.
Foto's keizersnede tweeling.
Kan me nauwelijks voorstellen dat dat mijn buik is trouwens.
Foto's keizersnede tweeling.
Kan me nauwelijks voorstellen dat dat mijn buik is trouwens.
Laatst aangepast door Sterrin_ op vr 1 feb 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wat bijzonder Sterrin!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
heel bijzonder, die keizersnee foto's, op een bepaalde manier ook heel erg mooi.
Gast- Gast
zo "eventjes" is voor bij
heel even. bij de bovenste foto is J net 2 min oud, de onderste foto is hij 10 min ongv.
heel even. bij de bovenste foto is J net 2 min oud, de onderste foto is hij 10 min ongv.
Laatst aangepast door kwak op vr 1 feb 2013 - 8:25; in totaal 2 keer bewerkt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Heel mooi Kwak!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto in een spoiler zet? Dan wil ik ook wat plaatsen
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
grrr... laatste poging
kwak- Ratel
Happinaz schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto in een spoiler zet? Dan wil ik ook wat plaatsen
Bij overig kiezen voor spoiler, foto's daar tussen zetten.
Sterrin_- Prater
onder het kopje overig en dan spoiler en dan tussen de haakjes:
[ spoiler] hier de link van de foto[ /spoiler]
(en dan geen spaties natuurlijk)
[ spoiler] hier de link van de foto[ /spoiler]
(en dan geen spaties natuurlijk)
Gast- Gast
Wat bijzonder die keizersnee foto's!
Mooi kwak! De 2de kan ik ook niet zien.
Mooi kwak! De 2de kan ik ook niet zien.
Gast- Gast
Nou, hier mijn foto's....
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Happinaz op zo 3 feb 2013 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz- Kletskop
tjeee, wat is die groot happinaz! Wel mooi om te zien met dat tussenschot!
Gast- Gast
wow, dat is groot happinez!
ik vind het wel een mooi idee dat hij nu op sterkwater staat voor een opleiding.
ik vind het wel een mooi idee dat hij nu op sterkwater staat voor een opleiding.
kwak- Ratel
Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
Sterrin_- Prater
Zijn de foto's te groot? Of de placenta groot?
Als het de foto's zijn; moet ik ze even wat kleiner maken? Is het te overweldigend ?
Als het de foto's zijn; moet ik ze even wat kleiner maken? Is het te overweldigend ?
Happinaz- Kletskop
Sterrin_ schreef:Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
1 eiige tweelingen kunnen ook 2 placenta's hebben, het verschil zit hem in het tussenschot. Die kan 2,3 en 4 laags zijn. Bij 2 is het over het algemeen 100% 1-eiig en bij 4, 2-iig. Ik had er 3. Dus dat kan betekenen dat er ooit nog een 3e vruchtje is geweest, of dat het er 'gewoon' 3 waren.
Ik weet het officieel niet, maar gezien de look a like's ga ik wel uit van 1 eiig.
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Zijn de foto's te groot? Of de placenta groot?
nee, de placenta is groot.
kwak- Ratel
kwak schreef:Happinaz schreef:Zijn de foto's te groot? Of de placenta groot?
nee, de placenta is groot.
Haha oke, phieuw.
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
1 eiige tweelingen kunnen ook 2 placenta's hebben, het verschil zit hem in het tussenschot. Die kan 2,3 en 4 laags zijn. Bij 2 is het over het algemeen 100% 1-eiig en bij 4, 2-iig. Ik had er 3. Dus dat kan betekenen dat er ooit nog een 3e vruchtje is geweest, of dat het er 'gewoon' 3 waren.
Ik weet het officieel niet, maar gezien de look a like's ga ik wel uit van 1 eiig.
Ja, dat van die placenta's weet ik. Had ik hier zelf ook. Maar ik bedoel meer, had jij er dan 1, of 2 placenta's, want volgens mij had ik echt losse placenta's, maar dat weet ik niet eens zeker, geen foto's van, helaas! Ze zaten wel beide aan de voorkant, maar of ze ook zoals jou er uitzagen weet ik dus niet, vind het heel mooi om te zien.
Hier ook 2 meisjes die ontzettend op elkaar lijken.
Sterrin_- Prater
Sterrin_ schreef:Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
Ja, dat van die placenta's weet ik. Had ik hier zelf ook. Maar ik bedoel meer, had jij er dan 1, of 2 placenta's, want volgens mij had ik echt losse placenta's, maar dat weet ik niet eens zeker, geen foto's van, helaas! Ze zaten wel beide aan de voorkant, maar of ze ook zoals jou er uitzagen weet ik dus niet, vind het heel mooi om te zien.
Dit is mijn placenta. Dus 1 omhulsel met 2 'holletjes' zeg maar. Zij hebben dat in het ziekenhuis benoemt als zijnde 2 placenta's.
Wel intrigerend dit. Zijn jouw meiden wel 2-eiig? Vastgesteld zeg maar? Want dat zou dan misschien inderdaad kunnen bevestigen dat de mijne 1-eiig zijn. Ik ga dat eens googelen .
Ik vind het ook nog steeds prachtig. Echt huisjes lijken het
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
Dit is mijn placenta. Dus 1 omhulsel met 2 'holletjes' zeg maar. Zij hebben dat in het ziekenhuis benoemt als zijnde 2 placenta's.
Wel intrigerend dit. Zijn jouw meiden wel 2-eiig? Vastgesteld zeg maar? Want dat zou dan misschien inderdaad kunnen bevestigen dat de mijne 1-eiig zijn. Ik ga dat eens googelen .
Wij weten het hier ook niet. Als ze alles zelf hebben, kunnen ze idd 1-eiig zijn, dan zijn ze in de 1e 3 dagen na de bevruchting al gedeeld, de meest gunstige vorm van 1-eiig zeg maar, omdat ze dan ook geen tts kunnen krijgen.
Hier konden ze het aan het tussenschot ook niet meer zien, dat was al te dun om er nog iets over te kunnen zeggen. Het tussenschot kun je dan vergelijken met het vliesje van een ei, dat is bij jou wel duidelijk te zien!
Ik zou wel een test willen laten doen, als het gratis zou zijn! Heb er echt geen paar honderd euro voor over. Ik zit op fb in een tweelingengroep, en je wilt niet weten hoeveel moeders er zijn die geen zekerheid hebben, doordat ze 2 placenta's hadden, maar je echt geen verschil in de kinderen ziet. Allemaal twijfelgevallen dus.
Sterrin_- Prater
Sterrin_ schreef:Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Happinaz schreef:Sterrin_ schreef:Wat mooi Happinaz! Maar had jij dan wel 2 placenta's? Jij dacht ook dat de jouwe 2-eiig waren, maar lijken ook erg op elkaar toch?
Wij weten het hier ook niet. Als ze alles zelf hebben, kunnen ze idd 1-eiig zijn, dan zijn ze in de 1e 3 dagen na de bevruchting al gedeeld, de meest gunstige vorm van 1-eiig zeg maar, omdat ze dan ook geen tts kunnen krijgen.
Hier konden ze het aan het tussenschot ook niet meer zien, dat was al te dun om er nog iets over te kunnen zeggen. Het tussenschot kun je dan vergelijken met het vliesje van een ei, dat is bij jou wel duidelijk te zien!
Ik zou wel een test willen laten doen, als het gratis zou zijn! Heb er echt geen paar honderd euro voor over. Ik zit op fb in een tweelingengroep, en je wilt niet weten hoeveel moeders er zijn die geen zekerheid hebben, doordat ze 2 placenta's hadden, maar je echt geen verschil in de kinderen ziet. Allemaal twijfelgevallen dus.
Hoe heet die groep op FB?
Ik vind het echt wel jammer om het niet te weten. Het heeft geen essentiele reden,maar het is toch wel onderdeel van hun identiteit vind ik. Het kost inderdaad rond de 600 euro. Bovendien kunnen ziekenhuizen het heel makkelijk voor meerlingouders uitzoeken door een bloedtest gelijk met de geboorte te doen. Of met de hielprik desnoods.
Maar goed, ik heb besloten dat ik het wel voor hun 12e te weten kom!
Happinaz- Kletskop
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: