Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
Jaa, Puggle, die, echt superleuk vind ik m
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Het kamertje weet ik eigenlijk nog niet, ik ben wel over namen aan het nadenken maar mijn vriend wil dat pas gaan doen als het echt zo ver is en als we weten wat het word.. dus ik denk nog ff alleen verder.
En ik wil ook heeel graag de bugaboo Denim, haha ik vind hem zo gaaf, maar of het een fijne kinderwagen is geen idee Maar ik weet ook niet zo goed hoe je daar achter komt, misschien als je eenmaal zwanger bent in de winkel er wat mee gaan rijden?
Zouden jullie ook willen weten wat het geslacht is van jullie baby? Mijn vriend wil het wel graag weten, het maakt mij niet zoveel uit dus wij hebben besloten het wel te willen weten!
Oh en Amber nee ik voel verder niks, voel me prima!
En ik wil ook heeel graag de bugaboo Denim, haha ik vind hem zo gaaf, maar of het een fijne kinderwagen is geen idee Maar ik weet ook niet zo goed hoe je daar achter komt, misschien als je eenmaal zwanger bent in de winkel er wat mee gaan rijden?
Zouden jullie ook willen weten wat het geslacht is van jullie baby? Mijn vriend wil het wel graag weten, het maakt mij niet zoveel uit dus wij hebben besloten het wel te willen weten!
Oh en Amber nee ik voel verder niks, voel me prima!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Muppetje schreef:Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
voor 999,- is het de jouwe
ik ben ook wel heel benieuwd naar chocolate!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
Is goed, doen we.
Ik kan er alleen zo weinig mee nu
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
Is goed, doen we.
haha ja das het lastige he. ach hopelijk zijn we snel aan de beurt! (samen, hihi)
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
Is goed, doen we.
haha ja das het lastige he. ach hopelijk zijn we snel aan de beurt! (samen, hihi)
Precies!! Zou echt zo leuk zijn
En Amber moet inderdaad ook gezellig meedoen
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, ik vraag me inderdaad ook af hoe het met chocolate is
Is goed, doen we.
Precies!! Zou echt zo leuk zijn
En Amber moet inderdaad ook gezellig meedoen
Deal.. lijkt me erg gezellig :-)
Meiden ik ga naar bed, welterusten!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:
Welterusten lieve Amber!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:
Welterusten lieve Amber!
Jij ook lieve Muppetje
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:
Welterusten lieve Amber!
Jij ook lieve Muppetje
Je bent nog steeds online, hop, naar bed jij
Muppetje- Ratel
Wij hebben de namen ook al ! Ik schaamde me er diep voor, maar ben nu blij te lezen dat we niet de enige zijn die voor een zwangerschap al de namen weet.....
Het ging ook zo makkelijk met de namen, ik had altijd wel een aantal jongensnamen in mijn hoofd die ik heel mooi vond, en de naam die ik het allermooiste vind vind mijn man ook helemaal geweldig . De meisjesnaam las ik laatst toevallig ergens, en toen ik hem aan mijn man vertelde was hij meteen enthousiast, ideaal!!!
We weten al zeker dat de kinderwagen een 3wieler wordt, maar welke weten we nog niet (hangt ook van het budget af).
Mijn man wil perse niet van te voren weten of het een jongen of een meisje wordt, dus dat doen we niet. (Mij maakt dat niet zoveel uit of we dat eerder weten of niet)
Goed, genoeg gedroomd, laat ik eerst maar eens zwanger worden!
Het ging ook zo makkelijk met de namen, ik had altijd wel een aantal jongensnamen in mijn hoofd die ik heel mooi vond, en de naam die ik het allermooiste vind vind mijn man ook helemaal geweldig . De meisjesnaam las ik laatst toevallig ergens, en toen ik hem aan mijn man vertelde was hij meteen enthousiast, ideaal!!!
We weten al zeker dat de kinderwagen een 3wieler wordt, maar welke weten we nog niet (hangt ook van het budget af).
Mijn man wil perse niet van te voren weten of het een jongen of een meisje wordt, dus dat doen we niet. (Mij maakt dat niet zoveel uit of we dat eerder weten of niet)
Goed, genoeg gedroomd, laat ik eerst maar eens zwanger worden!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wij hebben al maanden, zolang als we bezig zijn namen. Het lijstje is inmiddels iets langer geworden, tenminste bij mij Mijn man blijft op 2 dezelfde namen hangen. Maar definitief besloten is er nog lang niet.
Kinderwagen, wij hebben lang getwijfeld tussen een Mutsy 4rider/slider en de Maxicosi mura 4. Uiteindelijk is het de maxicosi mura 4 geworden omdat ik deze makkelijker kan bedienen en hij beter in de auto past.
De bugaboo die velen hier mooi vinden viel bij ons op voorhand al af, we hebben een aantal familieleden/vrienden met die kinderwagen maar voor ons is deze te laag (bak/zitje ligt te laag aan de grond, mijn man is best groot)
Kinderkamer, we weten nu ongeveer welke kamer we willen. We zijn laatst nog andere kamertjes gaan kijken bij 2 andere winkels maar we blijven terugkomen op 1 kamertje. (sommige kamertjes op website's zien er erg leuk uit maar vallen in het echt tegen, is onze mening) Hoe het kamertje er verder uit gaat zien weten we nog niet.
Kinderwagen, wij hebben lang getwijfeld tussen een Mutsy 4rider/slider en de Maxicosi mura 4. Uiteindelijk is het de maxicosi mura 4 geworden omdat ik deze makkelijker kan bedienen en hij beter in de auto past.
De bugaboo die velen hier mooi vinden viel bij ons op voorhand al af, we hebben een aantal familieleden/vrienden met die kinderwagen maar voor ons is deze te laag (bak/zitje ligt te laag aan de grond, mijn man is best groot)
Kinderkamer, we weten nu ongeveer welke kamer we willen. We zijn laatst nog andere kamertjes gaan kijken bij 2 andere winkels maar we blijven terugkomen op 1 kamertje. (sommige kamertjes op website's zien er erg leuk uit maar vallen in het echt tegen, is onze mening) Hoe het kamertje er verder uit gaat zien weten we nog niet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben helaas ook een van de dames die niet zoveel schrijft op moment
heb het erg druk op me werk, dus daar gaat veel tijd in zitten.
verder ben ik vorige week begonnen met spuiten en moet eerlijk zeggen dat ik me heel die week beroerd heb gevoeld.
dus even niet zoveel zin had om te schrijven.
nu gaat het weer beter reageer goed op de insuline.... gelukkig:D
morgen heb ik weer een dagcurve dus mag weer fijn 7 keer me vingers mishandelen
verder heb ik niet zoveel te vertellen op moment 8 april weer naar de internist.
wij zijn nog niet bezig met namen etc. eerst maar eens kijken of we groen licht gaan krijgen.
verder lees ik nog wel mee en duim ik voor jullie natuurlijk!
heb het erg druk op me werk, dus daar gaat veel tijd in zitten.
verder ben ik vorige week begonnen met spuiten en moet eerlijk zeggen dat ik me heel die week beroerd heb gevoeld.
dus even niet zoveel zin had om te schrijven.
nu gaat het weer beter reageer goed op de insuline.... gelukkig:D
morgen heb ik weer een dagcurve dus mag weer fijn 7 keer me vingers mishandelen
verder heb ik niet zoveel te vertellen op moment 8 april weer naar de internist.
wij zijn nog niet bezig met namen etc. eerst maar eens kijken of we groen licht gaan krijgen.
verder lees ik nog wel mee en duim ik voor jullie natuurlijk!
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn vriend en ik hebben wel al 3 voorkeurs-meisjesnamen (waarbij er eentje voor ons beiden uitspringt) maar jongensnamen vinden we zo moeilijk om te vinden!
Ik zit nu overigens op dag 38. Ik wil gewoon mijn menstruaties!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Mijn vriend en ik hebben wel al 3 voorkeurs-meisjesnamen (waarbij er eentje voor ons beiden uitspringt) maar jongensnamen vinden we zo moeilijk om te vinden!
Lastig he jongensnamen! Ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker.
Was dit nu je eerste menstruatie na het stoppen met de pil?
Hoop dat het snel komt!
Gast- Gast
Haha ja, ons eerste kindje moet maar gewoon een meisje worden, dan hebben we geen probleem, dan weten we de naam al
Dit is inderdaad de eerste keer na het stoppen met mijn pil (naja, ik heb ze dus na mijn laatste pilstrip nog gehad, en daarna niet meer).
Dit is inderdaad de eerste keer na het stoppen met mijn pil (naja, ik heb ze dus na mijn laatste pilstrip nog gehad, en daarna niet meer).
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hoi allemaal,
Ik zie dat dit al een lang gezette groep is, maar ik zou graag mee willen kletsen.
Wij zijn sinds vorige maand aan het proberen zwanger te worden en sindsdien ben ik er 24/7 mee bezig!
Het komt mijn vriend inmiddels zijn neus uit en wil het nog niet aan mijn vriendinnen vertellen, dus dacht dat dit de beste plek was!
Ik zie dat dit al een lang gezette groep is, maar ik zou graag mee willen kletsen.
Wij zijn sinds vorige maand aan het proberen zwanger te worden en sindsdien ben ik er 24/7 mee bezig!
Het komt mijn vriend inmiddels zijn neus uit en wil het nog niet aan mijn vriendinnen vertellen, dus dacht dat dit de beste plek was!
DaySleeper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 28-11-10
Oke dit is je eerste natuurlijke dus! Spanndn voor je, hoop dat het snel komt en je er niet zo lang over doet als die van mij. Last van buikpijn ofzo?
Gast- Gast
DaySleeper schreef:Hoi allemaal,
Je bent heel welkom hoor, en ik weet zeker dat ik dan niet alleen namens mezelf praat!
Muppetje- Ratel
Ik word bijna gepromoveerd zie ik...
Bijna een echte prater
Bijna een echte prater
Muppetje- Ratel
Snoes balen dat je menstruatie nog niet gekomen is zeg! Hoop voor je dat het snel komt!
Daysleeper Welkom!!
Daysleeper Welkom!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Muppetje schreef:DaySleeper schreef:Hoi allemaal,
Je bent heel welkom hoor, en ik weet zeker dat ik dan niet alleen namens mezelf praat!
Welkom!! Wens je een hoop vruchtbaarheid toe!
Gast- Gast
Ik dacht trouwens stiekem even dat Tamm terug was....
Maar dat maakt je niet minder welkom hoor daysleeper.
Jammer dat je ongesteldheid niet door wil zetten snoes
Maar dat maakt je niet minder welkom hoor daysleeper.
Jammer dat je ongesteldheid niet door wil zetten snoes
Muppetje- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: