Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Super hoor! Heel fijn voor je, en zo snel weer na je mk. Veel geluk in je zwangerschap en geniet er van
Gast- Gast
Floor, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee geen getwijfel over streepjes inderdaad!
Gossiemijne, die is duidelijk!
Ben benieuwd of het er echt maar 1 is ..
Gossiemijne, die is duidelijk!
Ben benieuwd of het er echt maar 1 is ..
Gast- Gast
Ik heb er net weer een gedaan, om te kijken of ik niet droomde of dingen zag ..
Maar die was weer positief! Wel iets lichter, want is natuurlijk ook later op de avond, maar ik ben er wat geruster op!
Maar die was weer positief! Wel iets lichter, want is natuurlijk ook later op de avond, maar ik ben er wat geruster op!
Gast- Gast
Tam: bij mij was de 1ste keer (1 dag voor nod) nog lichter, en zie ook bij mij het resultaat!
Floor; je zei dat je je dit keer anders voelt... Voelt het beter aan? Dit had mijn vrouw namelijk ook, nadat ze na haar miskraam zwanger was geworden zei ze meteen dit voelt 'beter' aan. Had er een beter gevoel over....
In ieder geval jullie beide heel veel geluk in de zwangerschap!
Floor; je zei dat je je dit keer anders voelt... Voelt het beter aan? Dit had mijn vrouw namelijk ook, nadat ze na haar miskraam zwanger was geworden zei ze meteen dit voelt 'beter' aan. Had er een beter gevoel over....
In ieder geval jullie beide heel veel geluk in de zwangerschap!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Hallo Meiden!!
Ik ben weer terug!! Het was geweldig.. Wat is Londen een mooie stad! We hebben echt genoten!!
@ Tamm, WOW ik zie ook een streepje.. Wat Gaaf!! Een voorzichtige gefeliciteerd!! Echt leuk voor je!
@ Floor, wat een super mooi test, echt duidelijk!! Misschien zijn het er wel 2 Echt leuk voor je, het is je gegund! Geniet ervan!
En tja ik heb nog geen duidelijkheid. Ik wou eerst pas na het weekend testen, maar mijn vriend had stiekem een test meegenomen haha! Die heb ik vanochtend gedaan maar helaas negatief! Maar ik ben ook nog niet ongesteld. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas positief met 4 dagen overtijd positief, dus het kan nog. Kan nu helaas niets anders doen dan afwachten! Mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn dan test ik dan weer!!
Ik ben weer terug!! Het was geweldig.. Wat is Londen een mooie stad! We hebben echt genoten!!
@ Tamm, WOW ik zie ook een streepje.. Wat Gaaf!! Een voorzichtige gefeliciteerd!! Echt leuk voor je!
@ Floor, wat een super mooi test, echt duidelijk!! Misschien zijn het er wel 2 Echt leuk voor je, het is je gegund! Geniet ervan!
En tja ik heb nog geen duidelijkheid. Ik wou eerst pas na het weekend testen, maar mijn vriend had stiekem een test meegenomen haha! Die heb ik vanochtend gedaan maar helaas negatief! Maar ik ben ook nog niet ongesteld. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas positief met 4 dagen overtijd positief, dus het kan nog. Kan nu helaas niets anders doen dan afwachten! Mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn dan test ik dan weer!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ all, bedankt voor de felicitaties!!
@teigetje. nee niet beter. ik had de vorige keer ook niet het idee dat het fout ging/zat. Ik heb al een tijdje buikpijn, soort menstruatiepijn ofzo, als ik opsta uit de bank/bed en ga lopen dan wordt het ineens erger. ook heb ik meer afscheiding dan normaal en ik heb pijn aan mijn borsten. alle 3 deze dingen had ik de vorige keer niet.
Die buikpijn maak ik me wel zorgen om, omdat ik met de miskraam zo veel buikpijn had. maar ik probeer me er niet op te richten, wil me niet druk maken erom.
@ amber, wat spannend zeg. we wachten af!
@teigetje. nee niet beter. ik had de vorige keer ook niet het idee dat het fout ging/zat. Ik heb al een tijdje buikpijn, soort menstruatiepijn ofzo, als ik opsta uit de bank/bed en ga lopen dan wordt het ineens erger. ook heb ik meer afscheiding dan normaal en ik heb pijn aan mijn borsten. alle 3 deze dingen had ik de vorige keer niet.
Die buikpijn maak ik me wel zorgen om, omdat ik met de miskraam zo veel buikpijn had. maar ik probeer me er niet op te richten, wil me niet druk maken erom.
@ amber, wat spannend zeg. we wachten af!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@ Tamm: Hier ook een voorzichtige felicitatie
Mijn streep bij Hayley was ook heeeeeeeeeel licht maar was toch wecht waar
@ Floor: Ik heb ook best wat buikpijn gehad, heel veel meiden/vrouwen hebben daar last van en gelukkig betekend dat meestal niks. Niet te druk om maken hoor. Beetje proberen te genieten... Het gaat zo snel voorbij allemaal.
Mijn streep bij Hayley was ook heeeeeeeeeel licht maar was toch wecht waar
@ Floor: Ik heb ook best wat buikpijn gehad, heel veel meiden/vrouwen hebben daar last van en gelukkig betekend dat meestal niks. Niet te druk om maken hoor. Beetje proberen te genieten... Het gaat zo snel voorbij allemaal.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Floor: gefeliciteerd!! Wat leuk voor jullie :-)
Muppet: ja idd volgens mij is ze nog niet terug ja.
Hoe is het met jou?
Ja goed hoor! Met jou?
Ja met mij ook hoor! Op mijn stressmomentje na van de tandarts
De rode zee is gelukkig ook weer over! Pff dat was effe wennen weer na 3 maanden.
Ja,dat snap ik, maarja, hoort erbij he...
Komt wel goed hoor, bij de kaakchirurg!
Aan de meiden met de positieve tests, (nogmaals) gefeliciteerd!! Ik wil oohook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
spannend tamm volgens mij ben je zeker wel zwanger! gewoon morgen nog een testje doen, je hebt er toch genoeg liggen
jammer amber maar gewoon even afwachten idd tot woensdag! duim voor je hoor
Gast- Gast
Puggle schreef:spannend tamm volgens mij ben je zeker wel zwanger! gewoon morgen nog een testje doen, je hebt er toch genoeg liggen
Ja, Tamm spaart die dingen...
Muppetje- Ratel
Vanmorgen weer positief, ditmaal iets duidelijker!
Vriend en ik zijn er helemaal door vd kaart maar het is toch wel
een mooi verjaardagscadeau!
En Floor die buikpijn heb ik ook, check steeds of ik toch niet ongesteld
ben ..
ben ..
Gast- Gast
tamm86 schreef:Vanmorgen weer positief, ditmaal iets duidelijker!
ben ..
Dubbel gefeliciteerd meis, geniet ervan!!!
Muppetje- Ratel
Gefeliciteerd met de test en met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van.
Floor- Ratel
Wowie... kom ik even een dagje niet op het forum, zijn er meteen 2 zwanger
Wat super gaaf zeg! Gefeliciteerd Floor en Tamm!
Ik kan niet wachten tot het bij mij zo ver is *zwijmel*
Wat super gaaf zeg! Gefeliciteerd Floor en Tamm!
Ik kan niet wachten tot het bij mij zo ver is *zwijmel*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Echt superleuk Tamm! Gefeliciteerd met je verjaardag én met de positieve test natuurlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hallo allemaal,
Na een hele tijd meelezen wil ik nu ook mee gaan schrijven. Ik ben 29 jaar, en sinds begin dit jaar gaan mijn man en ik voor ons 1e kindje!!! 31 december had ik mijn laatste pil (kwam toevallig zo uit). Ik zit nu in mijn 3e ronde en ben erg benieuwd, voel me anders dan anders, maar dat kan ook van het ontpillen komen natuurlijk!
Liefs Koffieleut.
Na een hele tijd meelezen wil ik nu ook mee gaan schrijven. Ik ben 29 jaar, en sinds begin dit jaar gaan mijn man en ik voor ons 1e kindje!!! 31 december had ik mijn laatste pil (kwam toevallig zo uit). Ik zit nu in mijn 3e ronde en ben erg benieuwd, voel me anders dan anders, maar dat kan ook van het ontpillen komen natuurlijk!
Liefs Koffieleut.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Gefeliciteerd met je verjaardag Tamm en natuurlijk met je test!!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Dubbel gefeliciteerd Tamm... wat een super kado
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Tamm gefeliciteerd!! En ook met je verjaardag! Geniet van deze speciale dag
Koffieleut welkom!
Koffieleut welkom!
Gast- Gast
@ lejow: mijn zoon word 12 april 14. al een hele knul dus hahaha.
kan me voorstellen dat je dat zwaar irritant vind, lijkt me ook niks om zolang ongesteld te zijn.
@ Floor: Gefeliciteerd!
@ tamm: Dubbel gefeliciteerd !
gisteren hadden we een dagje ziekenhuis.
s'morgens moest ik nuchter prikken en wat voel ik me dan rot zeg, merk dan gelijk dat me suiker de fout in gaat:S
was dus erg blij dat vriendlief mee ging .
om elf uur hadden we de afspraak bij de diabetesverpleegkundige en wat was dat best wel eng!
we kregen zoveel informatie zijn zeker 6 kwartier binnen geweest.
ik kreeg me eigen glucosemeter en moest dus voor de eerste keer zelf in mijn vingers prikken, dit viel me overigens redelijk mee.
moet nu 7 keer per dag mijn waardes meten, dus eind van de week heb ik geen vingers meer over hahah.
hier na pakte ze een soort pen die ik dadelijk op ga halen met water gevuld om te oefenen hoe en waar ik moet gaan prikken met de insuline, we gingen met zijn drieen even naar een apart kamertje waar ik dus moest oefenen met de naald voorzichtig in te brengen in mijn buik of bovenbeen.
gelukkig mag je dit zelf weten waar je die zet.
moest toch wel even slikken toen ik hem zetten, heb namelijk best wel een angst voor naalden.
maar het lukte en we doen het voor een goed doel!
volgens vriendlief werd ik enkel groen hahah.
donderdagavond moet ik mijn waardes door mailen dan gaan ze een vrijdag in overleg wat de dosering word 4 keer per dag.
het overleg mailen ze en bellen ze naar me door en dan moet ik maandag beginnen met prikken.
maandag moet ik ook een avonddienst draaien, dus moest het doorgeven op de zaak en dat heb ik net netjes gedaan.
gelukkig weten al mijn collega's hoe dit werkt en krijg ik me tijd om deze gewoon op me werk te zetten.
verder even geen nieuws, vind dit al genoeg haha
fijne dag verder
liefs
bo
kan me voorstellen dat je dat zwaar irritant vind, lijkt me ook niks om zolang ongesteld te zijn.
@ Floor: Gefeliciteerd!
@ tamm: Dubbel gefeliciteerd !
gisteren hadden we een dagje ziekenhuis.
s'morgens moest ik nuchter prikken en wat voel ik me dan rot zeg, merk dan gelijk dat me suiker de fout in gaat:S
was dus erg blij dat vriendlief mee ging .
om elf uur hadden we de afspraak bij de diabetesverpleegkundige en wat was dat best wel eng!
we kregen zoveel informatie zijn zeker 6 kwartier binnen geweest.
ik kreeg me eigen glucosemeter en moest dus voor de eerste keer zelf in mijn vingers prikken, dit viel me overigens redelijk mee.
moet nu 7 keer per dag mijn waardes meten, dus eind van de week heb ik geen vingers meer over hahah.
hier na pakte ze een soort pen die ik dadelijk op ga halen met water gevuld om te oefenen hoe en waar ik moet gaan prikken met de insuline, we gingen met zijn drieen even naar een apart kamertje waar ik dus moest oefenen met de naald voorzichtig in te brengen in mijn buik of bovenbeen.
gelukkig mag je dit zelf weten waar je die zet.
moest toch wel even slikken toen ik hem zetten, heb namelijk best wel een angst voor naalden.
maar het lukte en we doen het voor een goed doel!
volgens vriendlief werd ik enkel groen hahah.
donderdagavond moet ik mijn waardes door mailen dan gaan ze een vrijdag in overleg wat de dosering word 4 keer per dag.
het overleg mailen ze en bellen ze naar me door en dan moet ik maandag beginnen met prikken.
maandag moet ik ook een avonddienst draaien, dus moest het doorgeven op de zaak en dat heb ik net netjes gedaan.
gelukkig weten al mijn collega's hoe dit werkt en krijg ik me tijd om deze gewoon op me werk te zetten.
verder even geen nieuws, vind dit al genoeg haha
fijne dag verder
liefs
bo
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
tamm86 schreef:Vanmorgen weer positief, ditmaal iets duidelijker!
ben ..
Super gefeliciteerd!!!
Ook met je verjaardag! Wat een mooi cadeau!
@ Koffieleut welkom.
Hier nog niet ongesteld.. als zo blijft ga ik morgen weer testen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
iedereen erg bedankt voor de felicitaties.
Mijn man zei vanmorgen toen hij weg ging 'Doe het rustig aan vandaag samen'
Koffieleut welkom!
Bo, wat een verhaal, lijkt me lastig om dat prikken te leren. Veel succes ermee.
Amber, we wachten af!! Ik hoop dat je ook goed nieuws hebt morgen.
Mijn man zei vanmorgen toen hij weg ging 'Doe het rustig aan vandaag samen'
Koffieleut welkom!
Bo, wat een verhaal, lijkt me lastig om dat prikken te leren. Veel succes ermee.
Amber, we wachten af!! Ik hoop dat je ook goed nieuws hebt morgen.
Floor- Ratel
Ik wil dan nog niet zwanger worden, maar Tamm en Floor, ik wil jullie bij deze feliciteren! Ik vind het altijd leuk om hier mee te lezen en spannend om te kijken of er weer nieuwe zwangere dames zijn
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: