afgevende handschoenen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
afgevende handschoenen
Ik heb een paar zwartleren handschoenen. Bevallen prima, tot net. Na een fietstocht door de regen zijn mijn handen helemaal paars. Krijg het er ook niet zo snel vanaf. Herkenbaar? Kan ik er iets tegen doen? Of kan ik beter andere halen, of hebben die dit probleem ook?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: afgevende handschoenen
Dat heb ik ook eens gehad, al waren dat toen motorhandschoenen.
Ik heb toen nieuwe gekocht
Ik heb toen nieuwe gekocht
Gast- Gast
Rovine schreef:Ik heb een paar zwartleren handschoenen. Bevallen prima, tot net. Na een fietstocht door de regen zijn mijn handen helemaal paars. Krijg het er ook niet zo snel vanaf. Herkenbaar? Kan ik er iets tegen doen? Of kan ik beter andere halen, of hebben die dit probleem ook?
Ik zou ze terug brengen! heb het eens gehad met een jas! heel mijn trui was verpest, kreeg geld voor een nieuwe jas en mocht een andere trui uitzoeken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ze zijn al minimaal 5 jaar oud. Nooit last mee gehad, nu ineens wel.
Vroeg me af of het een bekend euvel is van leren handschoenen. Als dat zo is kijk ik voor wat anders. Maar liever leer, handig met touchscreen en fijn nauwsluitend.
Vroeg me af of het een bekend euvel is van leren handschoenen. Als dat zo is kijk ik voor wat anders. Maar liever leer, handig met touchscreen en fijn nauwsluitend.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Handschoenen
» Handschoenen
» Sjaal, muts en handschoenen.
» Leren handschoenen wassen
» Wat zijn écht warme handschoenen?
» Handschoenen
» Sjaal, muts en handschoenen.