Handschoenen
+6
Annie24
Charles
sabje
meisjesmama
Susan
-Ieniemienie-
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Handschoenen
Met deze sneeuw en kou hebben de kindjes natuurlijk handschoenen aan.
Nu heeft M nu van die katoenen/wollen handschoenen. Zitten erg fijn en soepel.
Maar nu heeft ze gister een tijd in de sneeuw gespeeld maar dr handjes waren erna zoo koud.
Ze deden echt pijn.
Maar wat voor handschoenen zijn dan beter.
Ik vind die waterdichte zo stug. En zou ze ze dan met, of zonder vingers moeten?
Wat voornamelijk wanten heeft jullie kindje aan? En bevalt dat?
Nu heeft M nu van die katoenen/wollen handschoenen. Zitten erg fijn en soepel.
Maar nu heeft ze gister een tijd in de sneeuw gespeeld maar dr handjes waren erna zoo koud.
Ze deden echt pijn.
Maar wat voor handschoenen zijn dan beter.
Ik vind die waterdichte zo stug. En zou ze ze dan met, of zonder vingers moeten?
Wat voornamelijk wanten heeft jullie kindje aan? En bevalt dat?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Handschoenen
Ik heb voor Yrsa grofgebreide handschoenen van Accessorize die je ook als wanten kunt dragen, maar ze zijn nog veel te groot, dus ik ga van de week nog andere handschoenen/wantjes kopen. Ze heeft ook een das met vakjes aan de uiteinden waar ze haar handjes in kan stoppen. Ezra heeft gewoon stoffen wantjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb ze altijd van Barts met de duim apart en de rest bij elkaar.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik ben nu ook aan het twijfelen. M.ax heeft gebreide handschoenen en die zullen als we zo in de sneeuw gaan spelen meteen nat zijn. Heb al een andere keer gekeken voor van die sneeuwhandschoenen/wanten, maar die waren nog veels te groot. Misschien vanmiddag toch maar kijken of ze de wanten nog hebben.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb van de hema wantjes. Lijken warm, maar goed mijn kabouters spelen ook nog niet in de sneeuw.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hier ook wantjes van de Hema, maar Yestin is totaal overstuur zodra ik die dingen erbij pak.
Hier zal het dus hoogstens 5 minuten buiten spelen worden als hij zo eigenwijs blijft.
Hier zal het dus hoogstens 5 minuten buiten spelen worden als hij zo eigenwijs blijft.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb waterdichte handschoenen want hij wil toch met de sneeuw spelen.
Ik vind die van barts ook erg fijn.
Ik vind die van barts ook erg fijn.
Gast- Gast
Femke heeft van Babyface van die gebreide die gevoerd zijn.
Tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ze speelt op het moment buiten.
Zal het straks laten weten!
Zijn trouwens met alleen een duim, denk dat het nog veel te veel gepiel is om alle 5 de vinger los van elkaar erin te krijgen.
Tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ze speelt op het moment buiten.
Zal het straks laten weten!
Zijn trouwens met alleen een duim, denk dat het nog veel te veel gepiel is om alle 5 de vinger los van elkaar erin te krijgen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben ook van die katoenen/wollen. Niet handig met de sneeuw, nee. Helaas werkt het hier helemasl niet, wat 90% van de tijd gooit hij ze toch weer van zijn handen af
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
t. heeft handschoentjes van de c&a, ik vind het echt ondingen.
ik krijg ze al amper aan en wanneer t. 1x met zijn handjes wappert zijn ze uit..
ik krijg ze al amper aan en wanneer t. 1x met zijn handjes wappert zijn ze uit..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
hij heeft een setje van c&a, gebreide met bijbehorende sjaal en muts. bevallen heel goed, blijven goed zitten (tenzij hij er echt aan gaat trekken).
Alleen ik wil nog set bij omdat 1 setje wat weinig is, nu zijn ze al weer nat van de sneeuw, geen idee hoe ik ze nu snel droog moet krijgen.
Alleen ik wil nog set bij omdat 1 setje wat weinig is, nu zijn ze al weer nat van de sneeuw, geen idee hoe ik ze nu snel droog moet krijgen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben net even naar de H&M geglibberd en heb deze gekocht:
Een paar zwarte voor M, en voor T alvast een paar blauwe voor volgens jaar.
Waren €2 per paar. Ze is al een uur buiten met papa sneeuwpoppen aan het maken en nog geen koude handjes!
Een paar zwarte voor M, en voor T alvast een paar blauwe voor volgens jaar.
Waren €2 per paar. Ze is al een uur buiten met papa sneeuwpoppen aan het maken en nog geen koude handjes!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
vandaag zijn we wezen wandelen, maar t. was al gauw aan het krijsen omdat hij zulke koude handen had (ik heb 3x opnieuw de handschoenen aangedaan, maar ik krijg ze niet goed aan en t. doet ze gelijk weer uit) dus we zijn gelijk doorgegaan naar de hema. daar hebben we deze gekocht, wel een beetje groot, maar ze blijven iig goed zitten en de terugweg had t. nergens last van, zijn handjes waren lekker warm toen we thuis kwamen!
sneeuwballen maken lukt ws niet echt met deze wanten, maar daat heeft t. tot nu toe nog weinig interesse voor. vind het voor nu belangrijker dat zijn handjes warm zijn.
sneeuwballen maken lukt ws niet echt met deze wanten, maar daat heeft t. tot nu toe nog weinig interesse voor. vind het voor nu belangrijker dat zijn handjes warm zijn.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Handschoenen
» afgevende handschoenen
» Leren handschoenen wassen
» Sjaal, muts en handschoenen.
» Wat zijn écht warme handschoenen?
» afgevende handschoenen
» Leren handschoenen wassen