Droge huid of vochtarm?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Droge huid of vochtarm?
Ik heb de laatste tijd allemaal minuscule velletjes op mijn huid, voornamelijk m'n voorhoofd. Is mijn huid nou droog of vochtarm? Wat kan ik er het beste aan doen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Droge huid of vochtarm?
Ik heb er zelf ook last van. En bij mij is het een combi van beide. Ik heb sowieso altijd een droge huid, maar nu met de verwarming en de kou buiten is het helemaal feest. En vochtarm, dat ook. Drink vaak te weinig, al probeer ik er wel steeds meer op te letten.
Ik scrub mijn huid 2 a 3 x per week met een speciale scrub voor je gezicht. En sochtends en savonds crème van dove voor droge huid erop. Werkt voor mij voldoende!
Ik scrub mijn huid 2 a 3 x per week met een speciale scrub voor je gezicht. En sochtends en savonds crème van dove voor droge huid erop. Werkt voor mij voldoende!
Lash- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 19-11-10
Als je ook wel eens glimmende plekjes hebt (op bijv t-zone, of onder je ogen, bij je neus) dan is het volgens mij vochtarm.
Ik heb een tijd gedacht dat ik een droge huid had door velletjes en een trekkerig gevoel (droge plekken). Maar ik kreeg zo'n vettige t-zone van de producten voor een droge huid. Nu gebruik ik spullen voor de vochtarme huid en de droge plekken zijn weg, rimpeltjes trekken weg en ik heb geen glimmende plekjes meer door verkeerde creme.
Ik heb een tijd gedacht dat ik een droge huid had door velletjes en een trekkerig gevoel (droge plekken). Maar ik kreeg zo'n vettige t-zone van de producten voor een droge huid. Nu gebruik ik spullen voor de vochtarme huid en de droge plekken zijn weg, rimpeltjes trekken weg en ik heb geen glimmende plekjes meer door verkeerde creme.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:Als je ook wel eens glimmende plekjes hebt (op bijv t-zone, of onder je ogen, bij je neus) dan is het volgens mij vochtarm.
Hmm volgens mij heb ik niet echt last van glimmende plekjes maar volgens mij is mijn huid verder ook niet echt droog haha het zijn alleen die vervelende velletjes. Bij de Ici hebben ze wel eens gezegd dat mijn huid vochtarm is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heb ik ook en dat is vochtarm. Verschrikkelijk is het nu rond deze tijd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Droge huid/eczeem
» Droge huid (gezicht)
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
» Vet haar, maar erg droge huid?
» Lelijke huid..
» Droge huid (gezicht)
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid