Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

+14
Caramba
Rose
Fortissimo
Bimbam
Suus
Rush
GreenGrass
Happy
pindaatje
Mida4you
Jade
nina
Zwerver
Burn
18 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar vindt de meeting plaats?

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn111026%Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn1110 26% 
[ 10 ]
Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn111031%Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn1110 31% 
[ 12 ]
Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn111026%Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn1110 26% 
[ 10 ]
Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn111017%Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Lijn1110 17% 
[ 7 ]
 
Totaal aantal stemmen : 39
 
 

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Burn di 29 jan 2013 - 2:15

Rose schreef:
Burn schreef:
Rose schreef:Misschien is het handig om ook een poll met verschillende plaatsen te maken? (bijv. Groningen, Assen, Drachten, Heerenveen)
Want ja ik kan nu wel het lijstje in gaan vullen maar als het in bijv. Assen is word het al niks voor mij Laughing
Die aanvraag ligt bij de burgemeester..

Die kan jezelf ook maken hoor! (als topicopenster)
Moet je de openingspost edit-en als je dan iets naar beneden gaat kom je 'Voeg een enquête toe' tegen, dat dan invullen en klaar Laughing
Dat wil niet.. Kijk maar in het moderator topic in deze pijler..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Rose di 29 jan 2013 - 2:17

Oke wat vreemd, Ik heb het namelijk wel eens gedaan in het topic van de Friesland meeting smile
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Zwerver di 29 jan 2013 - 2:17

En drachten dan? Is dat geen optie?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Burn di 29 jan 2013 - 2:19

Is voor mij 90 km rijden, dus een uur.. Als het moet dan moet dat, liever niet..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Suus di 29 jan 2013 - 2:22

Er gaat ook geen trein naar Drachten Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Burn di 29 jan 2013 - 2:28

De auto van Zwerver wel! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Zwerver di 29 jan 2013 - 2:30

Suus schreef:Er gaat ook geen trein naar Drachten Wink
Bus, 35 minuutjes en inderdaad, je kan net zo goed met mij meerijden haha :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Silver di 29 jan 2013 - 2:36

Leuk! Hangt er wel vanaf waar.

Jammer, dat qbuzz niet meer die euro acties heeft, (paar jaar geleden voor 1 euro van G.orredijk naar A.ssen gereden. Ideaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Burn di 29 jan 2013 - 2:41

Laten we nu alvast een keuze maken qua plaats..
Ik hoor veel Friesland, ik heb er best iets voor om te reizen, maar max. een uur..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Rush di 29 jan 2013 - 2:42

Ja Silver, dat vind ik ook jammer!

Trein of auto is toch al snel duur als je een eind moet reizen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Caramba di 29 jan 2013 - 2:44

Rush schreef:Ja Silver, dat vind ik ook jammer!

Trein of auto is toch al snel duur als je een eind moet reizen!

Dan kun je idd beter gaan poolen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Rush di 29 jan 2013 - 2:45

Caramba schreef:
Rush schreef:Ja Silver, dat vind ik ook jammer!

Trein of auto is toch al snel duur als je een eind moet reizen!

Dan kun je idd beter gaan poolen.
Oh dat zeker inderdaad! Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 3079029344 Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 3079029344

Maar ik weet het dus echt nog niet. In het weekend van 15/16 is m`n neefje jarig en ik weet nog niet wanneer het gevierd wordt. Het weekend daarna ben ik zelf jarig. Het weekend daarna is m`n vriendin jarig en het weekend daarna m`n tante en schoonzus.

Kortom, ik ga alleen maar taart eten de komende weekenden. Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Zwerver di 29 jan 2013 - 2:59

Dan komen we met ons allen op jouw verjaardag :cheering: Razz
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Caramba di 29 jan 2013 - 3:03

Rush schreef:
Caramba schreef:
Rush schreef:Ja Silver, dat vind ik ook jammer!

Trein of auto is toch al snel duur als je een eind moet reizen!

Dan kun je idd beter gaan poolen.
Oh dat zeker inderdaad! Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 3079029344 Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 3079029344

Maar ik weet het dus echt nog niet. In het weekend van 15/16 is m`n neefje jarig en ik weet nog niet wanneer het gevierd wordt. Het weekend daarna ben ik zelf jarig. Het weekend daarna is m`n vriendin jarig en het weekend daarna m`n tante en schoonzus.

Kortom, ik ga alleen maar taart eten de komende weekenden. Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 394967

Ik ben in februari te druk met werk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Suus di 29 jan 2013 - 3:49

Ik wacht nog even met de lijst van dagen invullen, er komen namelijk nog wat feestjes aan in februari/maart van goede vrienden, maar weet nog niet precies wanneer.

Die voorkeur voor de trein heb ik momenteel, omdat ik in het weekend gratis kan reizen Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 561177 Probeer wat te besparen op benzine... Maar samen rijden kan natuurlijk ook altijd Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 3:52

Oh trouwens, ik ga voor Groningen maar als ik met iemand kan carpoolen (wil zelf eventueel ook wel rijden), dan ben ik voor meerdere plaatsen in.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Zwerver di 29 jan 2013 - 5:42

ALs er ook stap liever hebbers zijn, en het wordt Groningen, kunnen we ook nog even de kroeg in en ik heb eventueel slaapplek(niet veel..heb mini huisje)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 6:22

Ik heb wat dat betreft een groter huisje, maar denk niet dat mijn vriend daar op zit te wachten. Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  GreenGrass di 29 jan 2013 - 6:50

Happy schreef:Vrijdag 15 februari; Burn, Fortissimo
Zaterdag 16 februari; Burn, Happy
Vrijdag 22 februari; Burn, Fortissimo
Zaterdag 23 februari; Burn,

Vrijdag 1 maart; Burn, Fortissimo, Happy
Zaterdag 2 maart; Burn, Happy
Vrijdag 8 maart; Burn, Fortissimo, Happy
Zaterdag 9 maart; Burn,


Mits in Groningen of Assen, Friesland is echt een eind voor mij.


15/16 kan ik sowieso niet en 8/9 heeft ook niet de voorkeur. Ik wacht even af voor de locatie voordat ik data vastleg.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Arwyn di 29 jan 2013 - 7:48

Ik ga voor A. of G.
D. is eventueel ook nog te doen, maar H. is mij echt te ver weg..

Ik denk dat G. dan nog het meest centraal is, vanuit Friesland en Drenthe gezien.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  pindaatje di 29 jan 2013 - 7:51

Burn en Happy, ik ben benieuwd waar jullie wonen, gezien jullie reacties, heb ik het idee dat jullie nog wel eens (redelijk) in de buurt zouden kunnen wonen! Mag ook via PM..


pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Mouse10 di 29 jan 2013 - 7:51

Het lijkt mij ook leuk om te komen, ik had mezelf voorgenomen om dit jaar naar een meeting te gaan! Het is 's avonds? Die data zijn nog redelijk ver weg, dan is het lastig om aan te geven wanneer ik kan, dus onder voorbehoud:

Vrijdag 15 februari; Burn, Fortissimo
Zaterdag 16 februari; Burn, Happy
Vrijdag 22 februari; Burn, Fortissimo, Mouse10
Zaterdag 23 februari; Burn, Mouse10

Vrijdag 1 maart; Burn, Fortissimo, Happy
Zaterdag 2 maart; Burn, Happy, Mouse10
Vrijdag 8 maart; Burn, Fortissimo, Happy, Mouse10
Zaterdag 9 maart; Burn, Mouse10
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Mida4you di 29 jan 2013 - 8:18

Vrijdag 15 februari; Burn, Fortissimo, Mida4you
Zaterdag 16 februari; Burn, Happy, Mida4you
Vrijdag 22 februari; Burn, Fortissimo, Mouse10, Mida4you
Zaterdag 23 februari; Burn, Mouse10, Mida4you

Vrijdag 1 maart; Burn, Fortissimo, Happy, Mida4you
Zaterdag 2 maart; Burn, Happy, Mouse10, Mida4you
Vrijdag 8 maart; Burn, Fortissimo, Happy, Mouse10, Mida4you
Zaterdag 9 maart; Burn, Mouse10, Mida4you
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Happy di 29 jan 2013 - 8:21

pindaatje schreef:Burn en Happy, ik ben benieuwd waar jullie wonen, gezien jullie reacties, heb ik het idee dat jullie nog wel eens (redelijk) in de buurt zouden kunnen wonen! Mag ook via PM..


Gemeente E.mmen

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  nina di 29 jan 2013 - 8:52

Wow gaan er al 27 mensen mee?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL! - Pagina 3 Empty Re: Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum