Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leren jasje Zara

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leren jasje Zara Empty Leren jasje Zara

Bericht  SuzieQ za 26 jan 2013 - 6:13

Wie had hem ook alweer? Zat net in de sale te kijken bij de laatste maten en er was nog een zwart leren jasje in mijn maat voor 90 euro. Heb hem besteld maar ben zo benieuwd alvast naar een aan foto! Heb trouwens xs besteld, dus hopelijk valt hij niet kleiner dan normaal.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leren jasje Zara Empty Re: Leren jasje Zara

Bericht  Punk'd za 26 jan 2013 - 6:16

Die heb ik! Ik vind hem echt super!

Ik persoonlijk vind hem wel klein vallen. Ik heb normaal gesproken een S bij ZARA (en maat 34/36 bij H&M bijv.) maar van dit jasje een M gekocht. Ik had dat vooral bij de bovenarmen nodig (nu vind ik mijn bovenarmen wel plofferig bij mijn lichaam). Dus als je slanke lange armen hebt dan zal het geen probleem zijn.

De binnenkant is ook heel leuk, zwart met witte stipjes Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  SuzieQ za 26 jan 2013 - 6:23

Ojee, dan zal hij wel te klein zijn vrees ik. Ik heb meestal 34. In mijn Zara winterjas heb ik wel xs dus ik heb het er maar op gegokt. Ben wel benieuwd naar het leer, dat kun je op een plaatje zo slecht beoordelen. Mijn armen zijn overigens vrij slank geloof ik, maar ook wel redelijk gespierd.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Punk'd za 26 jan 2013 - 6:24

Ik had echt alleen problemen met mijn armen. Dus misschien is het gewoon aan mijn lichaamsvorm en zit hij bij jou gewoon goed in je eigen maat!

Het leer is heel lekker zacht. Kalfsleer geloof ik. Hij is veel mooier in het echt dan op het plaatje!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuzieQ za 26 jan 2013 - 6:28

Indigo schreef:Ik had echt alleen problemen met mijn armen. Dus misschien is het gewoon aan mijn lichaamsvorm en zit hij bij jou gewoon goed in je eigen maat!

Het leer is heel lekker zacht. Kalfsleer geloof ik. Hij is veel mooier in het echt dan op het plaatje!

Very Happy:D:D Ben echt benieuwd, vandaag bij de Zara gekeken maar hij hing er niet en nu moet ik 5 tot 7 werkdagen wachten Leren jasje Zara 1270000679

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Eris za 26 jan 2013 - 14:07

Ik vind leren jasjes altijd klein vallen bij Zara, vooral bij de mouwen inderdaad. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een S-je erbij bestellen (als die er nog is) zodat je goed kan vergelijken. Weet je tenminste zeker dat je niet naast het net vist.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  SuzieQ zo 27 jan 2013 - 0:23

Eris schreef:Ik vind leren jasjes altijd klein vallen bij Zara, vooral bij de mouwen inderdaad. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een S-je erbij bestellen (als die er nog is) zodat je goed kan vergelijken. Weet je tenminste zeker dat je niet naast het net vist.

Helaas was hij er nog maar in 1 maat (heb bij de sale gekeken tussen de laatste maten). Dus ik gok het er maar op. Uit ervaring weet ik wel dat de mouwen van leren jasjes best wel wat wijder worden. Dus zolang hij niet echt supersuperstrak zit moet het dan wel lukken.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  SuzieQ vr 1 feb 2013 - 23:47

Hmm jammer hij valt me echt tegen. Ik vind het leer te stug en het jasje is echt heel erg kort (ruim 10 cm boven de band van mijn broek). De mouwen zijn wel weer goed, haha.
Nou moet ik dus proberen dat jasje terug te krijgen naar Zara. Wat een ellende zeg. Ik had de bezorgafspraak kunnen verzetten naar de avond, maar als je wilt retouren, moet je dat op de site aangeven en ik vind nergens terug wanneer er iemand voor komt. Er was gisteren iemand geweest, maar ik werk natuurlijk gewoon en ben overdag dus nooit thuis. Nou zat er een brief in de bus waar niks op stond waaruit ik kon afleiden of ik de afhaalaspraak kan verzetten. Er staat wel ergens 2 febr. op, ik ga er maar vanuit dat ze dus vandaag nog eens komen. Ik moet alleen nog weg, zal je zien dat ze net komen als ik weg ben, of straks om 17.00 uur. Weet iemand hoe dit werkt? Het is via UPS.

Edit: ik heb maar even naar UPS gebeld, blijkbaar stond ik ingepland voor maandag. Dus ik zit hier voor niks te wachten. Ze konden het tussen 16.00 en 19.00 inplannen, dus ze zou aangeven dat de chauffeur na 17.30 moest komen. Hopelijk ben ik maandag dus van het jasje af. Ik ga iig niet meer bij Zara bestellen (als ik niet zeker weet of ik het ga houden).

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Punk'd za 2 feb 2013 - 0:19

Wat jammer! Ik vind hem echt nog steeds heel er mooi en het leer juist mooi zacht en soepel.

Had nog een foto gemaakt dat ik hem aan had. Bij mij komt hij gewoon tot mijn broekrand.

-weg-

Laatst aangepast door Indigo op za 2 feb 2013 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuzieQ za 2 feb 2013 - 0:22

Bij jou staat hij echt heel mooi! Bij mij kwam mijn shirtje er nog iets van 15 cm onderuit, dat vind ik altijd jammer. Zeker als je er mee moet fietsen, dan is hij helemaal te kort. Ik had een geweldig jasje van Ibana gezien op Zalando, helaas uitverkocht Sad. Volgend weekend ga ik naar Malaga, wie weet vind ik daar iets. In Spanje is leer toch vaak goedkoper ook?

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  SuzieQ za 2 feb 2013 - 0:23

Mooi haar trouwens! Heb je een kortere pony en de rest lang? Ik wilde dat ook maar de kapster zei dat het niet ging Leren jasje Zara 878948377
Ze wilde het perse helemaal schuin snijden naar achteren toe, maar dan krijg ik altijd van die dunne sprietjes aan de zijkant en ik wil gewoon mijn haar vast kunnen met een losse pony.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Punk'd za 2 feb 2013 - 0:26

Ik heb een recht pony die nu te lang is om recht te dragen haha. Dus ik haal mijn hand door mijn haar en dan zit het ongeveer zo :P

Hij is in iedergeval niet 'scheef' geknipt zoals bij een lok. (als je nog begrijpt wat ik bedoel) haha.

Leerprijzen heb ik geen idee van. Ik weet wel dat de ZARA in Spanje een stuk goedkoper is. Ze hebben nu ook nieuwe leren jasjes in de nieuwe collectie. Dus die zijn wel goedkoper in Spanje.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuzieQ za 2 feb 2013 - 0:28

Indigo schreef:Ik heb een recht pony die nu te lang is om recht te dragen haha. Dus ik haal mijn hand door mijn haar en dan zit het ongeveer zo Leren jasje Zara 253468018

Hij is in iedergeval niet 'scheef' geknipt zoals bij een lok. (als je nog begrijpt wat ik bedoel) haha.

Leerprijzen heb ik geen idee van. Ik weet wel dat de ZARA in Spanje een stuk goedkoper is. Ze hebben nu ook nieuwe leren jasjes in de nieuwe collectie. Dus die zijn wel goedkoper in Spanje.

Ik heb inderdaad ook ooit een rechte pony gehad, die ik stiekem veel mooier vond toen hij te lang was om recht te dragen. Dat ik daar niet aan heb gedacht, ik denk dat ik dat weer ga doen. Maar dan laat ik hem gewoon meteen te lang knippen smile
Thanks voor de tip, ik ga de Zara in Malaga maar eens bestormen! (zal mijn zusje leuk vinden, die houdt helemaal niet van shoppen Wink).

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  SoGood za 2 feb 2013 - 0:53

Ik had net ook een leren jasje aan van de Zara. Mouwen zijn altijd een probleem bij mij, maar die waren dit keer goed, verder vond ik het niet echt van goede kwaliteit. Het leer vond ik inderdaad ook ook wel erg stug en het jasje vond ik ook te kort. Leren jasje Zara 1270000679 Jammer!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud