Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er nog zo vermoeid

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is er nog zo vermoeid Empty Wie is er nog zo vermoeid

Bericht  Slakje vr 25 jan 2013 - 6:30

De laatste week voel ik me alsmaar slechter en slechter. Zo doodmoe. Ik ben daarstraks op mijn werk gewoon letterlijk in slaap gevallen voor een tijdje tot ik werd wakker gemaakt door een klant. Bovendien slaapt Louise deze week ook niet bijzonder goed waardoor ik nog maar heel weinig slaap heb (ik word van mezelf al zo'n 3-4 keer wakker 's nachts). Ik heb Louise nu voor het hele weekend laten ophalen door mijn mama, want mijn werk lijdt er erg onder.

Zijn jullie ook zo vermoeid? Hebben jullie tips, behalve vroeg gaan slapen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er nog zo vermoeid Empty Re: Wie is er nog zo vermoeid

Bericht  Supertalentje vr 25 jan 2013 - 10:38

Slakje wat vervelend! Zelfs op je werk in slaap vallen is wel heel erg... Sad Goed dat je L even hebt weggebracht, kun je in ieder geval een beetje slapen. Ik denk dat het alles bij elkaar is, winter, L die slecht slaapt, zwanger etc. Kun je extra rust inbouwen door na je werk het huishouden bijv even te laten en extra vitamines voor zwangere mama's? Verder weet ik ook niks helaas Sad

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Fortissimo vr 25 jan 2013 - 10:40

Vervelend Slakje! Kan dit ook komen door jouw zwangerschap?

Ik had er tot begin van de week heel erg last van, ik was soms gewoon misselijk van de vermoeidheid. Dit is nu wel wat opgeknapt gelukkig. Bij mij waren het waarschijnlijk wat naweeën van de griep in combinatie met het weer.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 10:42

Ik heb het ook, door alle stress, het weer en heb gewoon géén energie. Bij jou zal het ook niet echt meehelpen dat je zwanger bent natuurlijk Wink ECHT je rust pakken. Je vriend veel laten doen, en buiten werk even zo min mogelijk, zodat je wat energie terug kan pakken. Werkt jouw vriend in het weekend dan, dat de kleine naar je moeder is?

Gast
Gast

Bericht  Raindrop za 26 jan 2013 - 0:07

Wat vervelend zeg! Is die vermoeidheid ineens gekomen? Ik zou proberen zoveel mogelijk rust te nemen en buiten je werk niet veel te doen. Als het dan niet minder wordt zou ik naar de dokter gaan, misschien eens bloed laten trekken. Het kan zijn dat je wat tekorten hebt en daar kan de vermoeidheid ook van komen.

Ik ben zelf ook wel erg moe de laatste tijd maar ik denk dat het bij mij door het weer komt en heb ook slaaptekort en veel aan mijn hoofd te laatste tijd.

Edit: Wat een mooie foto van jou en Louise!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud