Zo vermoeid!
+4
Susan
mauwmauw
**_pearl_**
Chelle
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo vermoeid!
3 Maanden geleden ben ik bevallen.
Nu ben ik een week weer aan het werk, maar ik ben zoooo vermoeid! Mijn armen zijn slap, mijn benen zijn vermoeid, en ik ben ook alleen maar moe.
Hadden jullie dit nou ook? Is het normaal nog 3 maanden na de bevalling?
Ook heb ik niet veel eetlust (maar probeer wel genoeg te eten).
Ik hoor raag ervaringen en tips!
Ik denk dat ik vanmiddag even de stad in ga om "mamafit" van davitamon te kopen. Misschien dat dat wel een beetje helpt.
Nu ben ik een week weer aan het werk, maar ik ben zoooo vermoeid! Mijn armen zijn slap, mijn benen zijn vermoeid, en ik ben ook alleen maar moe.
Hadden jullie dit nou ook? Is het normaal nog 3 maanden na de bevalling?
Ook heb ik niet veel eetlust (maar probeer wel genoeg te eten).
Ik hoor raag ervaringen en tips!
Ik denk dat ik vanmiddag even de stad in ga om "mamafit" van davitamon te kopen. Misschien dat dat wel een beetje helpt.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zo vermoeid!
he wat vervelend zeg !
ik ben zelf nog geen moeder helaas ...
maar misschien moet je lijf gewoon weer wennen aan je nieuwe dag indeling enzo .
de eerste 3 maanden heb je het al druk gehad met je kleintje en nu moet er ook nog je werk bij dat is natuurlijk ook weer even een omschakeling .
succes in iedergeval
ik ben zelf nog geen moeder helaas ...
maar misschien moet je lijf gewoon weer wennen aan je nieuwe dag indeling enzo .
de eerste 3 maanden heb je het al druk gehad met je kleintje en nu moet er ook nog je werk bij dat is natuurlijk ook weer even een omschakeling .
succes in iedergeval
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
floradix schijnt te helpen,dit moest ik drinken naar mijn bevalling.Weet niet of het werkt hoor,ben te eigenwijs en chaotisch om dat soort dingen in te nemen(vergeet het altijd)wat ook niet werkte was dat het super goor is.maar het schijnt wel goed te zijn.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Volgens mij zijn er ook tabletten van Floradix, dan zou ik die liever nemen dan zo'n drankje. Ik had zelf een laag ijzergehalte net na de bevalling en toen ben ik gewoon meer ijzerrijke dingen gaan eten, veel groene groenten, geen zwarte thee of melk tijdens de maaltijd en ik kocht regelmatig zo'n bakje studentenhaver. Dat hielp heel snel.
Je kunt ook Roosvicee Ferro gaan drinken, dat bevat ook extra ijzer, maar ik zou dan wel eerst laten bloedprikken om erachter te komen of het daar wel aan ligt.
Je kunt ook Roosvicee Ferro gaan drinken, dat bevat ook extra ijzer, maar ik zou dan wel eerst laten bloedprikken om erachter te komen of het daar wel aan ligt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Volgens mij zijn er ook tabletten van Floradix, dan zou ik die liever nemen dan zo'n drankje. Ik had zelf een laag ijzergehalte net na de bevalling en toen ben ik gewoon meer ijzerrijke dingen gaan eten, veel groene groenten, geen zwarte thee of melk tijdens de maaltijd en ik kocht regelmatig zo'n bakje studentenhaver. Dat hielp heel snel.
Dat laatste mag alleen op advies van dokter dus ik zou dan idd even bloed laten prikken.
Verder weet ik niet of de kleine nog nachtvoedingen krijgt, maar dan is t niet vreemd dat je moe bent hoor! Extra vitamines kunnen wel helpen en verder gezond etn zorgen dat je genoeg fruit eet enzo.
Gast- Gast
Sorry meis, maar ik moet stiekem een klein mini beetje lachen Weet je nog dat er 2 mensen waren die mijn www op hyves vol aan het kalken waren omdat ze nog in hun verlof zaten? Weet je ook nog dat ik toen zei 'wacht maar tot jullie weer aan het werk zijn'?
Nee, nu even zonder dollen. Ik heb dat ook gehad, maar bij mij kwam het omdat ik weer in een heel ander ritme moest komen dan toen ik nog verlof had. Ik heb floradix gebruikt, maar dat hielp niets. Mamafit en andere pillen hielpen bij mij ook niet. Mijn lichaam moest er gewoon weer aan wennen dat er wat van verwacht werd denk ik. Na een paar weekjes wist ik niet beter meer en merkte ik dat het lichamelijk ook beter ging. Inmiddels zit ik er weer helemaal in en ben ik wel eens moe, maar dat komt omdat ik dan te laat naar bed ben gegaan
Edit: als je Floradix gaat kopen kan je beter het drankje kopen. Dit wordt beter door het lichaam opgenomen dan de pillen. Ik vond het alleen wel ontzettend smerig
Nee, nu even zonder dollen. Ik heb dat ook gehad, maar bij mij kwam het omdat ik weer in een heel ander ritme moest komen dan toen ik nog verlof had. Ik heb floradix gebruikt, maar dat hielp niets. Mamafit en andere pillen hielpen bij mij ook niet. Mijn lichaam moest er gewoon weer aan wennen dat er wat van verwacht werd denk ik. Na een paar weekjes wist ik niet beter meer en merkte ik dat het lichamelijk ook beter ging. Inmiddels zit ik er weer helemaal in en ben ik wel eens moe, maar dat komt omdat ik dan te laat naar bed ben gegaan
Edit: als je Floradix gaat kopen kan je beter het drankje kopen. Dit wordt beter door het lichaam opgenomen dan de pillen. Ik vond het alleen wel ontzettend smerig
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik ben vorig jaar zonder werk te komen zitten al vroeg van mijn zwangerschap en ben nu zelf ook net weer 2 maanden aan het werk; maar vind het ook nog pittig!
Ik denk idd dat er wel even een poosje over heen gaat voordat je je draai en nieuwe ritme hebt te pakken!
Wat bij mij wel hielp en nog steeds dat ik echt door de weeks tegen mijn man zeg ik ga op tijd naar bed en dan bedoel ik ook echt op tijd om lekker te kunnen slapen! (en dan met name lang) zodat ik de volgende dag weer fris en fruitig ben!
Ik denk idd dat er wel even een poosje over heen gaat voordat je je draai en nieuwe ritme hebt te pakken!
Wat bij mij wel hielp en nog steeds dat ik echt door de weeks tegen mijn man zeg ik ga op tijd naar bed en dan bedoel ik ook echt op tijd om lekker te kunnen slapen! (en dan met name lang) zodat ik de volgende dag weer fris en fruitig ben!
Gast- Gast
Die tabletten zijn er inderdaad en heb ik gebruikt. Het hielp wel tegen de ergste vermoeidheid, maar had ook inderdaad laag ijzer. Het drankje is erg smerig, maar las hier laatst ergens dat het ook door je sap of iets kan, dus dan zal het wel meevallen.Susan schreef:Volgens mij zijn er ook tabletten van Floradix, dan zou ik die liever nemen dan zo'n drankje. Ik had zelf een laag ijzergehalte net na de bevalling en toen ben ik gewoon meer ijzerrijke dingen gaan eten, veel groene groenten, geen zwarte thee of melk tijdens de maaltijd en ik kocht regelmatig zo'n bakje studentenhaver. Dat hielp heel snel.
Ik herken het verder ook wel hoor, die vermoeidheid. Heb het nu nog als ik een drukke week heb, dan merk ik het echt wel.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Snoepy87 schreef:
Dat laatste mag alleen op advies van dokter dus ik zou dan idd even bloed laten prikken.
Verder weet ik niet of de kleine nog nachtvoedingen krijgt, maar dan is t niet vreemd dat je moe bent hoor! Extra vitamines kunnen wel helpen en verder gezond etn zorgen dat je genoeg fruit eet enzo.
Dat heb ik nog nooit gehoord, raar dan dat ze het gewoon in de winkel verkopen. Als het alleen op doktersadvies mag worden gedronken dan zou het ook alleen op doktersrecept verstrekt moeten worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb het ook, en bij mij komt het niet door ijzertekort, want daar heb ik medicijnen voor gehad, en inmiddels is mijn hb weer in orde.
Ik denk dat het gewoon door de borstvoeding en de nachtvoedingen komt. Heb nog steeds te weinig slaap, en druk natuurlijk, dus daar gooi ik het op.
Ik had het na de 2e ook, en dat is ook wel weer goed gekomen gelukkig.
Ik probeer gewoon goed te eten, veel fruit, multivitamines, en als ik eens de kans krijg om te slapen, probeer ik dat ook, helaas lukt dat alleen op de zondagmiddag.(zul je alleen net zien, normaal hoor je de meiden nooit in de middag, maar elke zondag als ik even kan bijtanken, huilen ze 's middags...)
Ik denk dat het gewoon door de borstvoeding en de nachtvoedingen komt. Heb nog steeds te weinig slaap, en druk natuurlijk, dus daar gooi ik het op.
Ik had het na de 2e ook, en dat is ook wel weer goed gekomen gelukkig.
Ik probeer gewoon goed te eten, veel fruit, multivitamines, en als ik eens de kans krijg om te slapen, probeer ik dat ook, helaas lukt dat alleen op de zondagmiddag.(zul je alleen net zien, normaal hoor je de meiden nooit in de middag, maar elke zondag als ik even kan bijtanken, huilen ze 's middags...)
Gast- Gast
"Fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben met deze vermoeidheid en dat het bekend is.
Heb net even in de stad een stukje gelopen en dan gaat het alweer iets beter. Eenmaal thuis tut ik weer helemaal in.
Ik ga er inderdaad maar vanuit dat ik weer moet wennen aan het werken en een nieuw ritme. Als het lang blijft zal ik even bloed laten prikken.
@ Annie, hahaha! Moet wel lachen om je reactie.
Ben benieuwd of Limburg het zelfde "probleem" heeft als ik. Dan heb je ons mooi terug gepakt!
Heb net even in de stad een stukje gelopen en dan gaat het alweer iets beter. Eenmaal thuis tut ik weer helemaal in.
Ik ga er inderdaad maar vanuit dat ik weer moet wennen aan het werken en een nieuw ritme. Als het lang blijft zal ik even bloed laten prikken.
@ Annie, hahaha! Moet wel lachen om je reactie.
Ben benieuwd of Limburg het zelfde "probleem" heeft als ik. Dan heb je ons mooi terug gepakt!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Hier nog één hoor Chelle, kon gister na mijn werk mijn ogen bijna niet meer open houden. Zal vanzlef wel minder worden denk ik.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat rot dat je zo moe bent!
Ik ben ook begonnen met Floradix, heb wel het idee dat het helpt.
Ik doe het door een groot glas sap en dan is het echt totaal niet vies!!
Ik ben ook begonnen met Floradix, heb wel het idee dat het helpt.
Ik doe het door een groot glas sap en dan is het echt totaal niet vies!!
Gast- Gast
Herkenbaar, ik heb het ook. Ik had gehoopt dat het na de zwangerschap weg zou zijn, toen hoopte ik na een maand etc. maar helaas is het nog niet weg en merk dat het iedere op staan tussen 6 en 6.30 uur, werken, huishouden, R. en S., man, familie, tijd voor je zelf etc. dat het me langzaam gaat opbreken :-(. Maar goed, inmiddels ook wel goede dagen er tussen zitten dus hoop dat het langzaam weer goed gaat komen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wat verevelend dat je jezelf zo moe voelt, ook ik ben na mijn bevalling floradix drank gaan gebruiken, nu nog en het heeft mij wel geholpen.
Gast- Gast
Susan schreef:Snoepy87 schreef:
Dat heb ik nog nooit gehoord, raar dan dat ze het gewoon in de winkel verkopen. Als het alleen op doktersadvies mag worden gedronken dan zou het ook alleen op doktersrecept verstrekt moeten worden.
Dat staat op de verpakking!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: