Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitstrijkje

+52
Minx
Auxo
Dora
Natural
Plien84
nina
Pandora
Blueschick
KOL
Happy
MacLiberty
Ilovethe90s
Ibbeltje
Aardbei
Niene
Le Chat Noir
mouette
Pitufo
Suus
Thunder
Razz
*Lookie*
peach
Kreeftje
Tabbert
Niki
Poubelle
Droopy28
Aggi
June
loura
Tania
Caramba
Susan
Exogenesis
SoGood
Lady4
Happydobby
Highway
luisa
Pruim
Lady Starstruck
piertje
VanillaRose
Liadan
Kiekeboe
Antibes
Cimic
Amber-
Mizz_S
Sam
Bliss
56 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  piertje vr 25 jan 2013 - 7:12

Ik ben deze week geweest. Ze gaan inderdaad met een eendebek in je vagina.
Dan gaan ze met het borsteltje een paar keer rond, dat voel je wel, maar doet niet echt pijn.
En daarna was het alweer klaar. Ik kreeg nog wel een inlegkruisje mee, want het kon iets bloeden
(ze moest goed 'borstelen' om genoeg weefsel te krijgen, maar dat voelde ik dus amper).
Het heeft bij mij ook niet gebloed, ik heb wel die dag steeds iets buikpijn gehad, maar dat was de volgende dag ook weer voorbij.
Niets om je druk over te maken dus. Bij mij vroeg ze ook of ik er tegenop zag, en legde precies uit wat ze ging doen.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady Starstruck vr 25 jan 2013 - 7:23

Ja fijn begin van mijn weekend dit. Ik had het bijna weggegooid want ik dacht dat het reclame was. Tot ik een folder zag van bevolkingsonderzoek en het woord baarmoederhalskanker op het blaadje zag staan. Ik wist al gelijk hoe laat het was. Ik ben niet bang voor het uitstrijkje zelf, maar wel voor de uitslag. Echt ik schijt eerlijk gezegd peukjes. Maar goed ik ga mijn kop niet in het zand steken want ik ga wel.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 7:24

Ik ben bij mijn huisarts gegaan Bliss. Maar zijn assistente die daar ook voor bevoegd is heeft het uitstrijkje bij mij afgenomen. Tip: vraag om de kleinste eendenbek, doet het veel minder pijn. De eerste keer deed namelijk erg zeer bij mij, was deze ook nog mislukt! Moest ik opnieuw. De tweede keer deed veel minder pijn, toen gebruikte ze een kleine eendenbek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Bliss vr 25 jan 2013 - 7:32

Lady Starstruck schreef:Ja fijn begin van mijn weekend dit. Ik had het bijna weggegooid want ik dacht dat het reclame was. Tot ik een folder zag van bevolkingsonderzoek en het woord baarmoederhalskanker op het blaadje zag staan. Ik wist al gelijk hoe laat het was. Ik ben niet bang voor het uitstrijkje zelf, maar wel voor de uitslag. Echt ik schijt eerlijk gezegd peukjes. Maar goed ik ga mijn kop niet in het zand steken want ik ga wel.

Haha ja ik dacht eerst ook dat t reclame was! Zit nu een paar uur in de trein, dus heb t maar meegenomen als leesvoer laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady Starstruck vr 25 jan 2013 - 7:35

Bliss schreef:
Lady Starstruck schreef:Ja fijn begin van mijn weekend dit. Ik had het bijna weggegooid want ik dacht dat het reclame was. Tot ik een folder zag van bevolkingsonderzoek en het woord baarmoederhalskanker op het blaadje zag staan. Ik wist al gelijk hoe laat het was. Ik ben niet bang voor het uitstrijkje zelf, maar wel voor de uitslag. Echt ik schijt eerlijk gezegd peukjes. Maar goed ik ga mijn kop niet in het zand steken want ik ga wel.

Haha ja ik dacht eerst ook dat t reclame was! Zit nu een paar uur in de trein, dus heb t maar meegenomen als leesvoer laughcry
Haha ja het zat ook in zo'n plastic folie ding. Ik krijg wel vaker van dat soort blaadjes en die gaan altijd rechtstreeks naar de prullebak. Maar er staan bemoedigende artikelen in hoor. Waaronder een artikel over de 30ers dip. Waarin letterlijk staat dat je niet meer de jongste bent Razz Nou weten we dat ook weer. Heb het blaadje en de brief maar in de kast gelegd. En ik wacht wel tot de echte oproep haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Mizz_S vr 25 jan 2013 - 7:38

Ik kreeg gewoon een brief van mijn eigen huisarts met de oproep, en het foldertje zat daar bij in. Bij ons wordt het trouwens ook gedaan door de assistente stond in die brief.
Hoe lang duurt het voor je de uitslag krijgt?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Pruim vr 25 jan 2013 - 7:40

Ik heb er afgelopen december een gehad en het viel me echt 100% mee. Ik voelde bijna niks en heb geen krampen oid gehad.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 8:18

Ik zou het sowieso laten doen. Hoe vervelend het ook is om daar met je 'muis' open te moeten gaan liggen.
Mijn 2 collega's moesten het laten doen en bij de een hebben ze nu kwaadaardige cellen weggebrand en de ander staat onder jaarlijkse controle. Waren dus beide geen goede uitslagen, maar door behandeling/controle houden ze het in de hand.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady Starstruck vr 25 jan 2013 - 8:23

Sam schreef:Ik zou het sowieso laten doen. Hoe vervelend het ook is om daar met je 'muis' open te moeten gaan liggen.
Mijn 2 collega's moesten het laten doen en bij de een hebben ze nu kwaadaardige cellen weggebrand en de ander staat onder jaarlijkse controle. Waren dus beide geen goede uitslagen, maar door behandeling/controle houden ze het in de hand.

Ja zie dat bedoel ik dus. Dat komt dan toch als donderslag bij heldere hemel lijkt mij. Maar ja ik ga er wel voor. Ik ben sta echt doodsangsten uit voor die uitslag eerlijk gezegd. Ik ben echt een aansteller.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Bliss vr 25 jan 2013 - 8:23

Mizz_S schreef:Ik kreeg gewoon een brief van mijn eigen huisarts met de oproep, en het foldertje zat daar bij in. Bij ons wordt het trouwens ook gedaan door de assistente stond in die brief.
Hoe lang duurt het voor je de uitslag krijgt?

Ik heb geen foldertje, maar een heel tijdschrift!

Ik ga sowieso hoor, dat staat vast. Je kan t maar beter op tijd weten. Heb ooit al eens kennisgemaakt met de eendenbek, maar weet het precieze gevoel niet meer. Maar ja, verstand op 0 en gaan. (ok tegen die tijd piep ik wel anders vrees ik)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  luisa vr 25 jan 2013 - 8:25

Ik heb een afspraak voor a.s. maandag. Dat borsteltje lijkt mij geen punt, maar ik zie wel enorm op tegen de eendenbek inbrengen. Ik kan me niet voorstellen dat dat soepeler en pijnloos gaat.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 8:31

Even grof gezegd.. Bij mij voelde die eendenbek net alsof ik seks had met een oude scharrel die een te grote piemel had laughcry
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady Starstruck vr 25 jan 2013 - 8:33

Sam schreef:Even grof gezegd.. Bij mij voelde die eendenbek net alsof ik seks had met een oude scharrel die een te grote piemel had laughcry

Whaha nou dan moet het wel meevallen Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 8:36

En inderdaad wat Antibes ook zei, probeer zo goed mogelijk te ontspannen. Scheelt echt.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  luisa vr 25 jan 2013 - 8:45

Maar dat ontspannen, dat gaat me denk ik echt niet lukken hoor. Maar goed, ik ga en dan merk ik het wel.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Bliss vr 25 jan 2013 - 8:46

Zo ik heb dat tijdschrift van voor naar achter gelezen, ben wel veel wijzer geworden moet ik zeggen. Al vond ik het stuk over het 30ersdilemma vrij confronterend Neutral Heb al jaren t gevoel dat ik niks heb bereikt en niet alles uit t leven haal wat erin zit... Eeuwige twijfels over alles, bluhh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Kiekeboe vr 25 jan 2013 - 8:54

Ja ik raak daar ook helemaal van in de stress. Ik heb voor mijn gevoel nog maar 7 jaar om een man te vinden en kinderen te krijgen want het liefst wil ik voor mijn 35e klaar zijn met kinderen en ik wil er toch wel 2. En als mijn leven zo doorkabbelt als de afgelopen jaren ben ik op mijn 35e nog steeds nergens.. Argh! En verstandelijk weet ik dat alles goed kan komen, dat ik over een jaar misschien wel een vriend heb. Maar ik zou heeeeel graag een kijkje in de toekomst willen en zeker weten dat het goed komt! En als je dan met 30 jaar biologisch als 'oud' wordt gezien... dat helpt niet erg mee. Je hebt het niet altijd voor het kiezen.



Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady Starstruck vr 25 jan 2013 - 8:57

Ik moet zeggen dat ik die dip ook had een paar jaar geleden, maar nu is dat wel minder. Dat ik de knoop heb doorgehakt dat ik kinderen wil en daaraan nu alvast met dingen al aan het voorbereiden ben (zoals bijv. eerst stoppen met roken) geeft een hoop rust.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Highway vr 25 jan 2013 - 9:48

Ik heb de brief ook gekregen, bleh
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Happydobby vr 25 jan 2013 - 9:59

Ik heb nog geen brief gehad, zal nog wel komen want ik word dit jaar ook 30.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Lady4 vr 25 jan 2013 - 23:33

Ik kreeg die brief een half jaar voor mijn dertigste verjaardag. Het uitstrijkje viel mij erg mee. Eendebek vond ik niet vervelend, alleen het wegschrapen een beetje. Daarna de hele dag wat bloedverlies gehad.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 0:45

Kiekeboe schreef:Ja ik raak daar ook helemaal van in de stress. Ik heb voor mijn gevoel nog maar 7 jaar om een man te vinden en kinderen te krijgen want het liefst wil ik voor mijn 35e klaar zijn met kinderen en ik wil er toch wel 2. En als mijn leven zo doorkabbelt als de afgelopen jaren ben ik op mijn 35e nog steeds nergens.. Argh! En verstandelijk weet ik dat alles goed kan komen, dat ik over een jaar misschien wel een vriend heb. Maar ik zou heeeeel graag een kijkje in de toekomst willen en zeker weten dat het goed komt!
Zooo plus één triljoen.

Verder heb ik ook de brief gehad, want ik word dit jaar ook 30. Dat vind ik al kut genoeg, en nu moet er ook nog een eendensnavel in. Instant depressief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  SoGood za 26 jan 2013 - 0:49

Oh nee he, ik haat het al verschrikkelijk als als de tandarts in mijn mond zit te peuteren met nare instrumenten.

Kan je nagaan als een dokter/assistente DAAR zit te peuteren met nare insturmenten. Uitstrijkje - Pagina 2 1270000679

Ik moet me niet aanstellen, mijn vriendin doet dit dagelijks voor haar werk dus waarom zou je je schamen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  SoGood za 26 jan 2013 - 0:50

Kiekeboe & Rood Uitstrijkje - Pagina 2 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Exogenesis za 26 jan 2013 - 0:52

Ik kijk juist het meest op tegen het schrapende borsteltje. Die eendenbek lijkt me ook vervelend, maar for some reason minder erg. Maar ik mag sowieso niet zeiken, want als ik kijk naar wat mijn zus voor ellende heeft meegemaakt en nog steeds... pale Mijn hemel, wat is haar lijf beschadigd Uitstrijkje - Pagina 2 1371890812 En in dat beschadigde lijf worden onderzoeken uitgevoerd die veel en veel pijnlijker zijn dan een simpel uitstrijkje.

Laat het alstjeblieft controleren!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitstrijkje - Pagina 2 Empty Re: Uitstrijkje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum