Altijd leuk
+4
Manderijn
Taeda
Cimic
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Altijd leuk
Ik heb vandaag onverwachts een midweekje weg geboekt voor volgende week met m'n moeder, oma en m'n kindjes. Echt zo leuk, heb er helemaal zin in.
Jullie nog leuke dingen vandaag?
Jullie nog leuke dingen vandaag?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Altijd leuk
Gezellig, geniet ervan! Ik heb nu weekend en ook nog eens een leuk a.s weekend voor de boeg, dus ik mag deze week niet klagen.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Van het weekend heb ik vijf dagen Krakau geboekt met mijn moeder. Ik moet nog wat langer wachten dan jij, maar ik heb er zin in!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga volgend weekend een nachtje naar hotel + dierentuin met mijn dochter! Lijkt me zo leuk samen!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn schreef:Ik ga volgend weekend een nachtje naar hotel + dierentuin met mijn dochter! Lijkt me zo leuk samen!
Dat lijkt me ook zo leuk om te doen, gewoon een keertje lekker alleen met je kindje weg. Ik vind ze nu nog een beetje te jong maar als ze iets ouder zijn ga ik dat zeker ook doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja erg leuk. Ze heeft er zelf ook veel zin in, want we gaan met de trein! Die van mij is dan op een paar dagen na 4, dus dan ga je ook makkelijker denk ik!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Leuk zeg!
Ik heb me vandaag opgegeven voor een reisje naar K.openh.agen met mijn s.tudievereniging met Hemelvaart.
@Taeda: ik vind Krakau echt super! Ben je er eerder geweest?
Ik heb me vandaag opgegeven voor een reisje naar K.openh.agen met mijn s.tudievereniging met Hemelvaart.
@Taeda: ik vind Krakau echt super! Ben je er eerder geweest?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Nee, mijn moeder wel. Ik wil al heel lang (al voor ik Auschwitz mocht bezoeken), maar als mijn man wil echt niet. Gelukkig wil mijn moeder nog een keer
Taeda- Prater
Ik ben er ook twee keer geweest en Auswitch is inderdaad super indrukwekkend om een keer gezien te hebben.
En Krakau is gewoon een gezellige en mooie stad (en heel goedkoop).
En Krakau is gewoon een gezellige en mooie stad (en heel goedkoop).
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Taeda schreef:Van het weekend heb ik vijf dagen Krakau geboekt met mijn moeder. Ik moet nog wat langer wachten dan jij, maar ik heb er zin in!
Ga je met de trein of pak je het vliegtuig? Krakau is zeker nog een stad waar ik naar toe zou willen. Volgens mij is het ook niet zo heel erg duur om daar een paar dagen naar toe te gaan, toch? In ieder geval heel veel fun!
Cimic- Fluisteraar
Gezellig! Ik krijg ook weer heel veel zin om een vakantie te gaan boeken!
Alvast heel veel plezier!
Alvast heel veel plezier!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Leuk, Tania! Geniet ervan.
En jij ook veel plezier volgend weekend, Manderijn. Dat lijkt me ook leuk om in de toekomst te doen met m'n dochter.
En jij ook veel plezier volgend weekend, Manderijn. Dat lijkt me ook leuk om in de toekomst te doen met m'n dochter.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Cimic schreef:Taeda schreef:Van het weekend heb ik vijf dagen Krakau geboekt met mijn moeder. Ik moet nog wat langer wachten dan jij, maar ik heb er zin in!
Ga je met de trein of pak je het vliegtuig? Krakau is zeker nog een stad waar ik naar toe zou willen. Volgens mij is het ook niet zo heel erg duur om daar een paar dagen naar toe te gaan, toch? In ieder geval heel veel fun!
Vliegtuig, trein duurde nog vrij lang. We zijn €100 kwijt voor de vlucht (wel vanaf Charleroi, dus benzine+parkeerkosten komen er nog bij) en €125 voor vier nachten+ontbijt.
We vliegen om 7.30u en terug om 20.15u, dus vijf volle dagen
Taeda- Prater
Taeda schreef:Cimic schreef:Taeda schreef:Van het weekend heb ik vijf dagen Krakau geboekt met mijn moeder. Ik moet nog wat langer wachten dan jij, maar ik heb er zin in!
Vliegtuig, trein duurde nog vrij lang. We zijn €100 kwijt voor de vlucht (wel vanaf Charleroi, dus benzine+parkeerkosten komen er nog bij) en €125 voor vier nachten+ontbijt.
We vliegen om 7.30u en terug om 20.15u, dus vijf volle dagen
Oh, dit moet ik onthouden! Waar heb je geboekt? Eens kijken of ik mijn vriend kan overhalen om dit tripje te maken, haha.
Cimic- Fluisteraar
Mijn man kan 1 maart beginnen bij een nieuwe werkgever!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk en minder leuk op het forum
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Heb jij je GSM altijd bij je?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Heb jij je GSM altijd bij je?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: