Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar moet je vooral NIET boeken?

+5
Mari
Blond
Lady4
Cheesegirl
M_as
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:09

Ik vind dat je echt een aparte manier van redeneren hebt. Als iemand verteld dat hij/zij een shirtje heeft gekocht bij (bijv de h&m) en vertelt dat na 1x wassen het lelijk is geworden, denk jij dan gelijk: nou bij die winkel ga ik echt noooooiiiiittt wat kopen??
Dan heb je wel een heel zwaar leven of niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 22:35

Caribbeanlover schreef:Wees niet bang...........nou zeg dat maar niet te hard, want je weet nooit wat er kan gebeuren. Als er wat gebeurd zullen zij zeggen dat ze er niet over gaan, let maar op!
Ik vind ze 10x niks en elders kan het net zo goedkoop zijn.

Wat is er bij jou nog meer voorgevallen behalve het 'te-veel-vragen-stellen-en-we-trekken-je-korting-in-incident'? Mss boeken zij het weer in bij een andere reisorganisatie en krijg je dus via hun een korting. Houdt uiteindelijk dan wel in dat je met problemen de lijn zo kort mogeljik wilt houden en inderdaad bij de andere reisorganisatie moet zijn met je probleem.

Maar ik snap werkelijk niet dat je een jaar na datum nog hier komt zeuren over wat er toen is gebeurd. Was het niet zo dat je op het oude forum toen alles hebt laten verwijderen omdat je bang was dat ze er achter zouden komen bij Traveltroef? En nu begin je het hier weer op te rakelen. Waarom die haat en wrok? Kun je dan ook niet echt een heel klein beetje indenken hoe irritant je kunt zijn als je als klant 5 miljoen vragen gaat stellen? Dat ze dan zoveel tijd alleen aan jou kwijt zijn dat je de korting inderdaad niet meer waard bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Tania di 15 feb 2011 - 23:33

Ik heb trouwens ook nog een mailtje gestuurd met een vraag naar Traveltroef. Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg en of m'n korting niet wordt ingetrokken :P

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 23:57

Een ander zweert bij traveltroef, een ander moet er niets van hebben..
Daarvoor hoef je toch niet gelijk een topic te openen over slechte reis organisaties toch??

Ik ben gewoon van mening, iedereen ervaart het anders, en dat is prima..
En overal kan het mis gaan, dat hoeft niet alleen zo te zijn bij traveltroef! Corendon hoor je de ene keer ook positieve verhalen over en de andere keer negatieve.. Ik kan pas oordelen wanneer ik zelf iets mee heb gemaakt of wat dan ook..
Maar dan nog, mij zal je dan niet horen zeggen: bij die organisatie moet je niet boeken, want die is zo slecht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Kqip wo 16 feb 2011 - 1:02

Dit doet me wel heel erg denken aan mensen die klachten hebben over wat dan ook en bij tros radar of op wat voor forum dan ook gaan klagen..en wat dan precies hun probleem is kan ik meestal niet achterhalen laughcry
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Arcade wo 16 feb 2011 - 5:30

Ik vind dat wel raar klinken. Waarom wilden ze die korting dan intrekken?

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 6:40

Arcade schreef:Ik vind dat wel raar klinken. Waarom wilden ze die korting dan intrekken?
CBL stelde vorig jaar teveel vragen bij de reis organisatie.. de organisatie heeft toen de korting ingetrokken..
Ze stelde niet in 1 mailtje vragen, maar heeft tig mailtjes gestuurd met vragen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:10

plumke schreef:
Arcade schreef:Ik vind dat wel raar klinken. Waarom wilden ze die korting dan intrekken?
CBL stelde vorig jaar teveel vragen bij de reis organisatie.. de organisatie heeft toen de korting ingetrokken..
Ze stelde niet in 1 mailtje vragen, maar heeft tig mailtjes gestuurd met vragen..

Jij weet niet waar je het over hebt, want als je het verhaal beter zou kennen dan weet je dat die korting NIET is ingetrokken! Dus ga het eerst na voordat je zomaar wat lult waar je niks vanaf weet! Tig mails heb ik niet gestuurd hooguit 10.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:11

Da's al meer dan wat je vorig jaar zei, toen had je het over vier of vijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:20

CBL mag iemand of een organistie na 1 minder prettige ervaring al vervelend noemen, maar als wij haar vervelend noemen dan krijgen we commentaar Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:36

Maple schreef:Da's al meer dan wat je vorig jaar zei, toen had je het over vier of vijf.

Haha inderdaad Very Happy. Daarbij, tien mailtjes ja maar haar kennende zet ze dan een aantal vragen in 1 mail. Ze wil alles tot op elke detail uitgepluist hebben. Dat kan nog wel eens vervelend zijn als je er zo ver op in gaat... En blijkbaar heb je hun grens bereikt met je vele vragen. Ze dreigen echt niet zomaar de korting in te trekken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 16:55

ik ben nog steeds benieuwd naar wat voor vragen het waren trouwens :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Mari wo 16 feb 2011 - 22:50

Yasmin schreef:ik ben nog steeds benieuwd naar wat voor vragen het waren trouwens :P

Ja dat vraag ik me ook echt af.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 23:20

Caribbeanlover schreef:
plumke schreef:
Arcade schreef:Ik vind dat wel raar klinken. Waarom wilden ze die korting dan intrekken?
CBL stelde vorig jaar teveel vragen bij de reis organisatie.. de organisatie heeft toen de korting ingetrokken..
Ze stelde niet in 1 mailtje vragen, maar heeft tig mailtjes gestuurd met vragen..

Jij weet niet waar je het over hebt, want als je het verhaal beter zou kennen dan weet je dat die korting NIET is ingetrokken! Dus ga het eerst na voordat je zomaar wat lult waar je niks vanaf weet! Tig mails heb ik niet gestuurd hooguit 10.

Zo en dan krijg ik een uitbrander!.. Ach mens ga toch lekker fietsen! Heb je ook geen gezeik en kunnen ze de korting ook niet intrekken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Mari wo 16 feb 2011 - 23:26

plumke schreef:
Caribbeanlover schreef:
plumke schreef:
Arcade schreef:Ik vind dat wel raar klinken. Waarom wilden ze die korting dan intrekken?
CBL stelde vorig jaar teveel vragen bij de reis organisatie.. de organisatie heeft toen de korting ingetrokken..
Ze stelde niet in 1 mailtje vragen, maar heeft tig mailtjes gestuurd met vragen..

Jij weet niet waar je het over hebt, want als je het verhaal beter zou kennen dan weet je dat die korting NIET is ingetrokken! Dus ga het eerst na voordat je zomaar wat lult waar je niks vanaf weet! Tig mails heb ik niet gestuurd hooguit 10.

Zo en dan krijg ik een uitbrander!.. Ach mens ga toch lekker fietsen! Heb je ook geen gezeik en kunnen ze de korting ook niet intrekken..

cheers :-) (moet hier spontaan om lachen)
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 23:45

Zusje van Bert schreef:
Maple schreef:Da's al meer dan wat je vorig jaar zei, toen had je het over vier of vijf.

Haha inderdaad Very Happy. Daarbij, tien mailtjes ja maar haar kennende zet ze dan een aantal vragen in 1 mail. Ze wil alles tot op elke detail uitgepluist hebben. Dat kan nog wel eens vervelend zijn als je er zo ver op in gaat... En blijkbaar heb je hun grens bereikt met je vele vragen. Ze dreigen echt niet zomaar de korting in te trekken...

Precies ZvB ik bedoelde zoiets te zeggen, alleen ik krijg de uitbrander hier.. Ach ja weet wie het zegt en doet en geeft.. Lig er niet wakker om gelukkig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je vooral NIET boeken? - Pagina 2 Empty Re: Waar moet je vooral NIET boeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum