Zichzelf wakker hoesten
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zichzelf wakker hoesten
Hebben meer kindjes daar last van? Hebben jullie tips?
Tomas heeft zo'n droog hoestje en hoest zichzelf steeds wakker 's nachts. Overdag heeft hij vooral last van neus en oren (hij is lekker verkouden...) 's nachts begint het hoesten. Elke tien minuten hoest hij wel even.
Vooral tussen 4 en 6 is het al de hele week feest. Dan is hij het zat en gaat hij spoken. Steeds naar ons toe lopen, klagen waarom de wekker nog niet is gegaan Zucht.
Tomas heeft zo'n droog hoestje en hoest zichzelf steeds wakker 's nachts. Overdag heeft hij vooral last van neus en oren (hij is lekker verkouden...) 's nachts begint het hoesten. Elke tien minuten hoest hij wel even.
Vooral tussen 4 en 6 is het al de hele week feest. Dan is hij het zat en gaat hij spoken. Steeds naar ons toe lopen, klagen waarom de wekker nog niet is gegaan Zucht.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Zichzelf wakker hoesten
Hoestdrankje, zorgen dat de lucht niet te droog is in de kamer. Verder weet ik het ook niet ! Hier 2 maanden geleden ook slapeloze nachten gehad door het gehoest van D. Sterkte!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Droge lucht is wel heel irritant, dat hadden wij ook. Ik heb nu standaard een bakje water op de verwarming staan en soms zet ik een wasrekje met natte was in de slaapkamer.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Bedankt voor de tips!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Man steekt zichzelf in brand op de Dam
» N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?
» Onze zoon slaat zichzelf
» hoesten
» Hoesten in bed
» N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?
» Onze zoon slaat zichzelf
» hoesten
» Hoesten in bed
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: