Blue Monday: Hoe is jouw dag?
+47
Charles
Lady4
ThinkPink
Exogenesis
Ilovethe90s
Dennenappel
Sushi
Bazinga
Sam
Roza
RioolSpook
Chocolate Cookie
Arwyn
Rouxxxe
Mees
Bisq
Atelier Madame
loura
Evalynn
Alex
Snoes
Ooh La La!
minoessepoes
Dikkie Dik
Japie
LDJ
love
Jasmine
Suus
Caroow
Tullow
Rose
Sea of Trees
Sugarfall
VeryCherry
Frappuccino
Paper Crown
Mamsie
Guusje
Lejow
Sarah1985
Sazzle
Green_Pepper
Kowalski
Gympie
Rush
Marin
51 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Blue Monday: Hoe is jouw dag?
Ik hoorde het inderdaad op de radio. Ik heb nergens last van.
Gast- Gast
Het was belachelijk druk op het werk en de trein wilde niet stoppen op het station dus reed zomaar door waardoor ik 10min extra heb staan kleumen, maar niks wat een lekker warme douche, dekentje en kop thee niet kunnen oplossen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Prima! Heerlijk stuk gewandeld door de sneeuw, wat gelukkig lukte met mijn voet
Gast- Gast
Ik heb wel een prima dagje (gehad). Geen last gehad van depri-gevoelens, gelukkig!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb voor het eerst gespugd! Whoehoe.
Verder voel ik me eigenlijk alles behalve depressief
Verder voel ik me eigenlijk alles behalve depressief
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik heb vooral opgeruimd en gepoetst vandaag. Niets gemerkt van een Blue Monday.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Lady4 schreef:Sarah1985 schreef:Ik voel me beroerd. Heb griep
Misschien zit ik ernaast, maar jij bent vaak/ snel ziek, of niet? Ik zie dat voor mijn gevoel in ieder geval vaak voorbij komen. Beterschap!
de laatste tijd wel, Voorheen nooit maar kwakkel nu al maanden met voorhoofd ontsteking. Gebruik al sinds oktober neusspray. En ik ga ook altijd maar door is ook niet goed.En nu ben ik gewoon helemaal ziek. Echt griep
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Heel leuke werkdag gehad.
Vriend heeft locatie voor huwelijksdiner en feest bevestigd.
Nergens last van gehad
Vriend heeft locatie voor huwelijksdiner en feest bevestigd.
Nergens last van gehad
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Vooral wit...
Maar niet langer of deprimerender dan een gewone maandag Word wel een beetje gek van dat verkouden gedoe. Collega's vroegen al 'Ben je nou alweer verkouden?!' Euh nee.. Nog stééds...
Maar niet langer of deprimerender dan een gewone maandag Word wel een beetje gek van dat verkouden gedoe. Collega's vroegen al 'Ben je nou alweer verkouden?!' Euh nee.. Nog stééds...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Sarah1985 schreef:Lady4 schreef:Sarah1985 schreef:Ik voel me beroerd. Heb griep
Misschien zit ik ernaast, maar jij bent vaak/ snel ziek, of niet? Ik zie dat voor mijn gevoel in ieder geval vaak voorbij komen. Beterschap!
de laatste tijd wel, Voorheen nooit maar kwakkel nu al maanden met voorhoofd ontsteking. Gebruik al sinds oktober neusspray. En ik ga ook altijd maar door is ook niet goed.En nu ben ik gewoon helemaal ziek. Echt griep
Niks aan joh. Het is tijd voor lente, zonnestralen zullen ons allemaal goed doen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik had eigenlijk ook best een beetje een dip-dagje. Totaal geen zin om te werken en niet echt een vrolijk gevoel gehad vandaag. Terwijl ik daar normaal nooit echt last van heb.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Dat verklaart wat. Ik voel mij de gehele dag al rot, naar, onverschillig en alles gaat in een waas voorbij. Slecht concentreren op het werk, bah.
Vanavond wilde ik nog even gaan schaatsen, tevens ook als opbeurend iets, helaas te lang overgewerkt waardoor het al te laat was om nog te gaan schaatsen. Hopelijk kan het woensdag.
Dus bluuuuuuuuuh, zo.
Vanavond wilde ik nog even gaan schaatsen, tevens ook als opbeurend iets, helaas te lang overgewerkt waardoor het al te laat was om nog te gaan schaatsen. Hopelijk kan het woensdag.
Dus bluuuuuuuuuh, zo.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Vandaag had ik een vrije dag dus ik heb nergens last van gehad .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ben erg blij met alle sneeuw, en voelde me best ontspannen. Maar ik heb wat rotdingen gehoord, ben onderuit gegaan in de sneeuw waar mijn buren keihard om moesten lachen. Erg grappig natuurlijk, een hoogzwangere die onderuit gaat. Gelukkig voel ik de baby wel heel veel en had ik meer last van de schrik en mijn hormonen. Toen nog een lekker rondje gelopen met ons gezin. Ik heb onder de douche gestaan, de bedoeling daarvan was om te ontspannen. Maar dat was het niet. Pijnlijk bekken, veel harde buiken, uitkleden - afdrogen en aankleden kostte enorm veel moeite. Kan niet eens bij mijn voeten komen. Al met al genoeg reden voor een jankbui. En nu lekker ontspannen in bed, nog steeds blij met de sneeuw en mijn frustratie is weer helemaal weg :-)
Gast- Gast
Ik ben best heel vrolijk vandaag! Baal er alleen van dat m'n favoriete broek me te klein is geworden. Ik pakte hem vers gewassen uit de kast en kreeg hem gewoon niet over mijn heupen! Maar ja, ik móest hem van mezelf aan, dus hijsen met die handel. Ja hoor, scheurt me daar iets bij de lusjes ofzo.. Ondanks dat heb ik hem toch aan gedaan. Wat denkt 'ie wel
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ah Pluto Wat een stomme streek dat ze je uitlachten Gelukkig voel je je nu weer blij. Ik hoop dat je baby snel komt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Die sneeuw was uiteraard klote. Ik hoop echt dat het volgende week gaat dooien!
Verder wel een goede dag eigenlijk. Functioneringsgesprek gehad wat goed ging en de NS reed gewoon op tijd. Dus eigenlijk had alleen het weer beter gekund.
Edit: en ik had nog wel slecht geslapen ook. Dat was ik nu alweer vergeten
Verder wel een goede dag eigenlijk. Functioneringsgesprek gehad wat goed ging en de NS reed gewoon op tijd. Dus eigenlijk had alleen het weer beter gekund.
Edit: en ik had nog wel slecht geslapen ook. Dat was ik nu alweer vergeten
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pluto, wat een rotstreek dat je buren je uitlachten! Een hoogzwangere vrouw onderuit zien gaan en erom lachen, dan ben je echt niet goed bij je hoofd, sorry hoor. Je kan toch op z'n minst helpen en vragen of je oké bent? Of hebben ze dat wel gedaan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Pluto, wat een rotstreek dat je buren je uitlachten! Een hoogzwangere vrouw onderuit zien gaan en erom lachen, dan ben je echt niet goed bij je hoofd, sorry hoor. Je kan toch op z'n minst helpen en vragen of je oké bent? Of hebben ze dat wel gedaan?
Dat het grappig is als iemand onderuit gaat snap ik wel. Maar als ik een hoogzwangere onderuit zie gaan, vind ik dit echt niet grappig. Ze begonnen meteen te lachen en konden het verder amper inhouden. Ondertussen liepen langzaam weg.
Exo, dat hoop ik ook! Eigenwijze broek heb je! Is je broek nog wat opgerekt of zat hij steeds te strak?
Gast- Gast
Exogenesis schreef:Ik ben best heel vrolijk vandaag! Baal er alleen van dat m'n favoriete broek me te klein is geworden. Ik pakte hem vers gewassen uit de kast en kreeg hem gewoon niet over mijn heupen! Maar ja, ik móest hem van mezelf aan, dus hijsen met die handel. Ja hoor, scheurt me daar iets bij de lusjes ofzo.. Ondanks dat heb ik hem toch aan gedaan. Wat denkt 'ie wel
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat is wel toevallig dat het gister blue monday was. Had echt mijn kutste dag ever. Ben in mijn eentje in het bos en door de velden gaan lopen en toen kwam ik weer wat tot mezelf. Heb echt de ogen uit mijn kop gejankt.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Dat is wel toevallig dat het gister blue monday was. Had echt mijn kutste dag ever. Ben in mijn eentje in het bos en door de velden gaan lopen en toen kwam ik weer wat tot mezelf. Heb echt de ogen uit mijn kop gejankt.
Wat rot voor je.. Gaat het nog niet echt beter? Hopelijk heeft het je iig opgelucht.. Tranen en BB-cream zijn ook al geen fijne combi! Idd, een bleu monday voor jou. Hopelijk is jouw dinsdag kleurrijker.
Exo, die broek is gewoon gekrompen joh.
All:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pluto, wat een domme mensen zeg!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Klote Charles. Ik vind het kut voor je, ik voel en begrijp je pijn gewoon een beetje en dat vind ik niet leuk. Bos is goed voor je en huilen ook, dus hopelijk heeft het enigszins opgelucht.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gisteren had ik eigenlijk we een fijne dag maar nu is het meer een Blue Tuesday
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen