Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Monday bloody monday

+4
Blond
Kowalski
Rush
Ooh La La!
8 plaatsers

Ga naar beneden

Monday bloody monday Empty Monday bloody monday

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 2:17

Even tijd voor een zeur topic!

Heb vandaag echt m'n dag niet.
Vannacht erg kort en onrustig geslapen. Toen ik op stond hoosde het buiten van de regen.
Op het moment dat ik naar m'n werk moest regende het nog steeds. Ik was de straat nog niet uit of ik werd op m'n fiets ingehaald door een bus die een grote plas over het hoofd zag en mij dus zeiknat achterliet... Cry
Vervolgens ben ik omgedraaid en heb me thuis omgekleed.

Eenmaal op kantoor was ik echt chagerijnig. Moe, hoofdpijn, nat, onwijze pijn in m'n knie (waar ik na 6 maanden net m'n laatste fysio sessie voor gehad had). Er is dan tot nu toe ook nog NIKS uit m'n handen gekomen vandaag.
Ik moet een aantal dingen doen vandaag, maar kan me er niet toe zetten. Ben de rest van de middag ook alleen op kantoor dus er zit totaal geen druk op.

Heb gisteravond ook nog een heel gesprek gehad met een vriend (en mijn vriend) over het krijgen van kinderen. M'n vriend en ik willen wel allebei heel graag kinderen en voor we er echt mee gaan beginnen duurt ook niet heel lang meer, maar na dat gesprek duurt het mij toch allemaal net te lang. Het liefst wil ik NU er voor gaan. Ook al weet ik dat een paar maandjes wachten (ivm nieuwbouwhuis / verhuizing) iets beter is, maar toch. Dit spookt dus ook al de hele dag door m'n hoofd... Rolling Eyes

Wordt echt een beetje gek van mezelf laughcry

Zo, genoeg gezeurd!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Monday bloody monday Empty Re: Monday bloody monday

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 2:18

Hahaha, ik kom er vandaag ook echt niet in op 1 of andere manier!

Sterkte op kantoor! Ik zit ook af te tellen tot 17:00 Monday bloody monday 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 2:19

Rush schreef:Hahaha, ik kom er vandaag ook echt niet in op 1 of andere manier!

Sterkte op kantoor! Ik zit ook af te tellen tot 17:00 Monday bloody monday 394967

Duurt lang he? Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 2:20

Nou, om eerlijk te zijn gaat de tijd opzich nog redelijk snel, maar niet met goede dingen.

Ik zit de EK-poule op te frissen (daar zijn m`n collega`s dan wel weer blij mee) en voor de rest ben ik alweer veel schoenen tegen gekomen en heb ik ineens zin om games te kopen en spelen op de PS3 en nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 2:28

Ik heb ook alle webshops al gehad.
Heb zelfs al een heel lijstje gemaakt met wat we de rest van de week gaan eten. Iets wat ik normaal gesproken pas in de supermarkt beslis... :nopompom:

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Kowalski ma 18 jun 2012 - 2:30

Ahw Ooh La La! Een baaldag dus! Gooi het eruit, dat lucht op! Monday bloody monday 699888

Succes nog allebei de laatste paar uur! Wel grappig, ik werk in de zorg en de tijd gaat daar zo ontzettend snel! Ook echt geen tijd, maar ook niet de mogelijkheid, om schoenen te gaan zoeken, haha!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 2:32

Soms heb je idd van die dagen, dan tikken de seconden echt letterlijk weg Wink. Ik heb ook slecht geslapen, maar gelukkig vandaag nog geen last van gehad.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 2:33

Soms heb je van die dagen...
Dan zit je jezelf gewoon zo gigantisch in de weg!

Aangezien ik geen geld uit wil geven aan schoenen of iets anders ga ik maar los op Pinterest. Vooral de zoekterm "Happy" maar vaak gebruiken denk ik Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 2:54

Hier ook zo'n dag. Bahh er komt gewoon allemaal niks van!

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 3:01

Gelukkig is er altijd nog het forum! :cheering:

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Rumble ma 18 jun 2012 - 3:10

Bij mij komt er ook al zo bar weinig uit mijn handen. Schaamteloos gewoon.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 4:21

Dat gevoel voor een kindje te willen gaan is hier ook erg herkenbaar! Ben geneigd om te snel van stapel te lopen, dus heb voorlopig even de handrem erop gezet, hoe graag ik ook denk.... Ja nu!!

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 4:25

Dropdraakje schreef:Dat gevoel voor een kindje te willen gaan is hier ook erg herkenbaar! Ben geneigd om te snel van stapel te lopen, dus heb voorlopig even de handrem erop gezet, hoe graag ik ook denk.... Ja nu!!

Dat heb ik ook. Erg frustrerend (voor mezelf) Wink Ik wil m'n vriend ook niet onder druk zetten. Hij moet er ook klaar voor zijn.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 4:28

Verstand en gevoel hè, dat loopt soms zo door elkaar heen. Maar die paar maanden gaan vast ook omvliegen.

Heerlijk een baaltopic, daar hoopte ik al op. Ik baal namelijk gigantisch omdat ik vanmiddag een kop thee over mijn iPhone heb laten vallen! In eerste instantie leek er niks aan de hand, maar ik ontdekte zonet dat het geluid niet meer werkt. Snel naar de Vodafone winkel gefietst en hopen op een wonder, maar helaas is het toch echt waterschade. Gelukkig heb ik via via een adresje gekregen die dit kan maken en daar ligt hij nu. Ik kan hem over een half uurtje weer ophalen en dat zit er voor 25 euro een nieuwe microfoontje in. Duimen dat het dan weer goed is!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 4:29

Dat hoef ik gelukkig niet, mijn vriend wil liever vandaag dan morgen. Mijn gevoel
is ook heel sterk nu maar als ik het even nuchter bekijk zal ik ook even moet afwachten hoe het straks gaat verlopen met mijn studie. Is je vriend er dan nog niet aan toe?

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 18 jun 2012 - 4:31

Ja hij wil het ook wel en ook wel graag, maar hij is veel rationeler dan dat ik ben.
Hij denkt; het huis wordt pas in januari opgeleverd, dus is het handiger om eerst dat af te hebben en dan pas voor een kindje gaan. En daar heeft ie ook wel gelijk in, want als ik door de zwangerschap niks meer kan doen qua klussen enzo dan baal ik. Want ik van dat super leuk om te doen. En hij niet Wink Dus hij zegt het ook een beetje uit eigen belang laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 4:41

Dan is het fijn om idd wat meer zekerheid te hebben. Had laatst ook al een topic geplaats mbt studeren en kinderen. Maar eigenlijk komt het er ook op neer dan als je voor een kindje wilt gaan vaak toch altijd wel momenten komen die je niet verwacht. Wanneer is de juiste tijd voor een kindje? Ik zit sowieso de komende 3 jaar onder de panne met studeren, wacht ik tot mijn studie af is en ga dan ervoor? Of neem ik het risico om dit tijdens mijn studie te doen? Ik ben zelf ook een denker, denk soms te veel na maar ik merk al dat ik hiermee het beste mijn gevoel kan laten spreken want ik weet niet hoe het in de toekomst ga lopen. Best lastig, je wil iets graag maar toch blijf je stiekem voor zekerheid gaan en dat is in jou geval je huis. smile

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 18 jun 2012 - 5:22

Ook ik had een offday vandaag. Zo duf als een konijn en ontzettend sloom.
Hoef alleen morgen nog te werken en heb dan alweer weekend, gelukkig. Hopelijk volgende week een betere start.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 5:23

Helaas, alleen het microfoontje vervangen bleek niet genoeg. Er moet een compleet nieuw systeem in. Morgen is hij hopelijk klaar en doet alles het weer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lady Starstruck ma 18 jun 2012 - 6:43

Er ging bij mij vandaag ook van alles mis wat er mis kon gaan. Heb me zonet als klap op de vuurpijl nog even in mijn duim gesneden, ik heb van frustratie de sla door de keuken gegooid. Ik heb vannacht ook al slecht geslapen. Hopelijk word het morgen een betere dag :S
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud