Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu baal ik echt flink!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nu baal ik echt flink! Empty Nu baal ik echt flink!

Bericht  L!ND@ zo 20 jan 2013 - 9:52

Ik wil wel heel hard een smerig woord zeggen momenteel! Het lijkt erop dat we spruw hebben. J. Heeft witte plekjes in zijn mond, drinkt erg onrustig en laat steeds los en ik....mijn tepels lijken wel dronken, ik heb rode doppen en mijn borsten doen pijn, een naar tintelend gevoel. Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik kan morgen de huisarts gaan ondervragen, maar ik kom er via google net achter dat ik mijn kolfvoorraad wel weg kan doen....Met veel pijn en moeite had ik ondertussen een mooi voorraadje opgebouwd. Kolven, ik haat het, omdat ik er slecht in ben en ik het gewoon echt niet leuk vind. Het ergste van alles is nog wel dat nog maar een maand heb, voordat ik weer aan het werk ga, maar ik kan nu afgekolfde melk net zo goed weggooien. Ik heb er niks aan door de spruw. Ik vraag me af hoe lang ik nog kan en wil doorgaan met kolven, bij D. liep de bv in sneltrein tempo terug toen ik weer aan het werk ging. Wie beurt me even op, want ik ben al zolang aan het twijfelen wat te doen. Blijf ik bv geven of niet? Ik word momenteel gek van mezelf, omdat ik de knoop gewoon niet kan doorhakken en een fles voor mijn gevoel zo lekker makkelijk is. Maar ik ben bang dat ik spijt ga krijgen. Help!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu baal ik echt flink! Empty Re: Nu baal ik echt flink!

Bericht  Twellie zo 20 jan 2013 - 9:56

Dan hoeft je hele kolfvoorraad toch niet weg? Dan gooi je gewoon uit voorzorg de melk van de afgelopen twee weken of zo weg (lijkt me al wel heel ruim).