Ontstekingen..
+5
Jerry
Eve
Highway
Minx
Feline
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ontstekingen..
Sinds een maand of 2 heb ik zeer zware ontstekingen in m'n gezicht. Het zijn enorm pijnlijke bulten die na een maand wegtrekken en rode littekens achter laten. Heb inmiddels afspraak staan bij dermatoloog want mag geen antibiotica meer..
Maar ik begin nu wanhopig te worden. Het maakt me vreselijk onzeker en ik voel me nooit meer mooi door al die vieze bulten. Het lijkt steeds erger te worden.
Weet iemand wat dit kan zijn? Ik moet nog 2 weken wachten op dermatoloog en wil niet dat het nog erger wordt dus misschien herkent iemand het hier?
Maar ik begin nu wanhopig te worden. Het maakt me vreselijk onzeker en ik voel me nooit meer mooi door al die vieze bulten. Het lijkt steeds erger te worden.
Weet iemand wat dit kan zijn? Ik moet nog 2 weken wachten op dermatoloog en wil niet dat het nog erger wordt dus misschien herkent iemand het hier?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Ontstekingen..
Ik heb het met name als ik slecht eet, en dan met name veel suiker en melk. Mijn huid is echt een weerspiegeling van mijn darmen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het niet maar het klinkt wel heel rot, hopelijk ben je er snel vanaf!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gebruik je wel goede hydraterende producten? En mild? Juist agressief kan een trigger zijn, net als een vochtarme huid.
En haar, huid en nageltabletten voor hulp van binnenuit?
En haar, huid en nageltabletten voor hulp van binnenuit?
Gast- Gast
Ik heb het ook gehad. Werd er net als jij ontzettend onzeker van. Van de huisarts heb ik een gezichtslotion gekregen met een licht antibioticum erin. Dat leek wel te helpen. Ik at elke dag een bak yoghurt en sinds ik dat niet meer eet heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad. Eten heeft niet zo zeer invloed op je huid maar voornamelijk op je hormoonspiegel wat weer invloed heeft op je huid. Waar heb je de ontstekingen? Op de onderste gezichtshelft?
Eve- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb het niet in m'n gezicht gehad, maar heb een poosje her en der ontstekingen gehad op m'n lichaam, geen idee waar dat vandaan kwam, daarvoor nooit gehad (en na 4 ontstekingen daarna gelukkig ook niet meer)... Omdat het niet 'in het oog' sprong ben ik nooit naar de dokter geweest.
Heb je een lastige huid? Of normaal nergens last van? Zijn er veranderingen (andere verzorging, andere voeding etc)?
Ik zou een beetje googlen op de symptomen, wordt vaak afgeraden, maar mijn huisarts adviseert dat ook weleens
Heb je een lastige huid? Of normaal nergens last van? Zijn er veranderingen (andere verzorging, andere voeding etc)?
Ik zou een beetje googlen op de symptomen, wordt vaak afgeraden, maar mijn huisarts adviseert dat ook weleens
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Haal even biergist tabletten bij de drogist. Dat zuivert je bloed. Als je namelijk onderhuidse bulten hebt is dit zelden een invloed van 'buiten' dus schoonmaken/smeren heeft geen nut. Let wel, door biergist komt eerst alles op moet je echt doorheen. Ik ben zo van de acne en zelfde pijnlijke bulten op mijn rug af gekomen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb vroeger veel acne gehad maar de Diane pil bood uitkomst. Ben daarmee gestopt van februari tot september, misschien is dat het...
Ontstekingen zitten op m'n wang en voorhoofd. Ik zal eens biergist halen. Ik vind het zo erg dat zo'n bult echt een maand blijft zitten..
Ontstekingen zitten op m'n wang en voorhoofd. Ik zal eens biergist halen. Ik vind het zo erg dat zo'n bult echt een maand blijft zitten..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik wilde je Vitamine B met biergist adviseren, ik weet niet of pure biergist pillen beter zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook van die diepe acne gehad en de Diana pil hielp er goed tegen. Ben er nu gelukkig helemaal van af, ook zonder Diane trouwens.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb ook lang de Diane-pil gehad. Daarna een keer overgestapt naar een lichtere pil, maar toen had ik meteen weer veel meer last van acne. Ik ben dus weer terug gegaan naar de Diane.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: