Pil-vraagje
+6
Minx
TukTuk
Frappuccino
Reeza
Marsy28
Lies
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pil-vraagje
Marsy, volgens mij mis ik wat posts, tegen wie heb jij het nu?
Of zijn er posts weggehaald?
Of zijn er posts weggehaald?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Billy heeft haar post waarin ze zegt dat ik kinderachtig reageer en slachtoffer speel weggehaald, daar reageerde ik op. Maar ik ga hier verder niet op in. Bah.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Billy heeft haar post waarin ze zegt dat ik kinderachtig reageer en slachtoffer speel weggehaald, daar reageerde ik op. Maar ik ga hier verder niet op in. Bah.
Verstandig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik had mijn post al verwijderd voordat jij er op had gereageerd. Vond en vind jouw reactie erg overdreven, maar had geen zin in een discussie vandaar dat ik mijn reactie al had verwijderd voordat je had gereageerd
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Marsy28 schreef:Serieus, gaan we woorden pikken?
Taaier, dikker, ontoegankelijk, ongeschikt slijmvlies = allemaal hetzelfde. Het slijmvlies veranderd zodat een eitje zich minder goed kan nestelen in de baarmoederwand. Zo goed?
Het gaat niet om taaier vs dikker. Het gaat om slijmvlies in de baarmoeder (wordt niet dikker dankzij pil, in normale cyclus wel) vs. SLIJM, het secreet dus en niet het slijmvlies-weefsel in de baarmoederhals. Volgens mij was dat het misverstand, even op de terminologie letten.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Jeetje, waarom doet iedereen zo moeilijk? Ik stel een vraag, krijg er van meerdere (alle) meiden een goed antwoord op en ben met alle reacties blij! Niet zo'n ruzie maken meiden
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: