Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lactatiekundige (heet dat zo?)

+24
Darius
*Lookie*
CCC
Aggi
Susan
Teddyaapje
red rose
_Lana_
Coco
ekjir@M
Pandora
M@niek
Stuiterbal
Lejow
Tiara
Lonely Goatherd
strawberry
Ilargi
Sanne
Sea of Trees
maiadebij
Linda
Sam
Paper Crown
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Tiara za 12 jan 2013 - 22:07

Wat een verschrikkelijk mens zeg! Vreselijk hoe ze je behandeld hebben. Wat betreft de bv, ik zou ook een lk laten komen. En wat Linda zegt, deed ik ook eerst even na de tsr het ergste weg laten lopen. Mijn dochter verslikte zich ook vaak door de hoeveelheid. Ik heb na een tijdje op advies mijn borsten den keer helemaal leeg gekolfd, dit hielp dan wel weer voor een paar dagen. Na een tijdje wordt de bv beter afgestemd.

Je hebt trouwens ook rond dag 10 dacht ik, een regeldag dat je kindje veel aan de borst wil om het af te stemmen. Mijn dochter had dat in het begin echt heel erg met die dagen, ze wilde dan heel veel aan de borst. er zijn er nog meer weet zo niet meer wanneer.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Lejow za 12 jan 2013 - 22:46

Jeetje meis, wat ontzettend verdrietig om te lezen.
Sommige mensen snappen het gewoon echt echt echt niet, die zit toch gewoon in het totaal verkeerde beroep?
Goed dat je er een klacht over hebt ingediend!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 22:59

Ja en dan de ochtendploeg en middagploeg zulke lieve zusters! Echt niet normaal! Vooral een die vond Julian zó leuk, echt knuffelen met hem en zelfs liedjes zingen.. Omdat 't rustig was had ze Julian even meegenomen zodat ik 2 uur kon slapen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Stuiterbal za 12 jan 2013 - 23:01

MIjn nek haren gaan echt rechtop staan van dat mens in het ziekenhuis serieus ? Ik vraag me dan werkelijk af "Wat doe je daar ?????" Er schort van alles aan haar ze mag zich niet eens op die manier volwaardig verpleegkundige noemen BAH !

Ik zou zeker de lactatiedeskundige bellen. Vooral omdat je wil er echt is om het te proberen en het zou jammer zijn als het door het slechte begin, alles mislukt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  M@niek za 12 jan 2013 - 23:11

Ik wordt echt een beetje verdrietig van je verhaal :nopompom: wat de mooiste tijd van je leven moet zijn zo verpesten. Gelukkig had je overdag wel lieve zusters. Ook jammer van de kraamzorg.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 23:27

M@niek schreef:Ik wordt echt een beetje verdrietig van je verhaal :nopompom: wat de mooiste tijd van je leven moet zijn zo verpesten. Gelukkig had je overdag wel lieve zusters. Ook jammer van de kraamzorg.

Mijn zoon maakt alles wel heel goed gelukkig! Maar ik vind 't jammer dat ik door 't tijdstip waarop ik beviel blijkbaar niet kon rekenen op begeleiding..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Pandora za 12 jan 2013 - 23:34

Paper Crown schreef:Ik ben zo rot behandeld in het ziekenhuis. Letterlijk aan mijn lot overgelaten.. J. is om 18:29 geboren en nadat iedereen naar huis was, was mijn lichaam nog van onder mijn borst tot mijn tenen nog verdoofd. Een zuster heeft J. in t wiegje gelegd, maar hij werd natuurlijk onrustig, wat verwacht je ook van een baby van 3 uur oud? Ik heb toen op de bel gedrukt en toen kwam er een secreet van een zuster, echt zo'n kop op onweer en ze vroeg: 'Jaa, zeg het eens?!' Dus ik zei dat ik mijn kindje wilde pakken, maar het niet lukte met een onderlichaam dat totaal niet meegaf. Zegt ze: 'Wat wil je met hem doen dan?!' (kind krijst ondertussen) dus ik zei dat ik hem wilde troosten en misschien aanleggen? Zegt die vuile b*tch, tja.. babies huilen nu eenmaal he, dat weten we allemaal, toch?! En ze wierp een blik in de wieg, en zei of weet jouw mama dat niet?!? Nou echt, ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zei: ja en geef nu maar de baby aan. Geeft ze de baby zo op mij, propt een kussen tussen het bed en Julian, en loopt weg! Ik kan niet bij de knop om mijn bed hoger te zetten, dus ik lig daar te spartelen met een kindje op mij, terwijl mijn onderlichaam niet meewerkt. Uiteindelijk na heel veel moeite lukte het me om toch bij de knop te komen en mijn bed hoger te zetten, Julian heeft die nacht op mijn arm geslapen, ik dufde niet meer te bellen, terwijl ik normaal zo mondig ben, maar ik was bekaf, ik lag aan de ruggenprik, ik had een infuus en een catheter, echt trapped aan de snoeren en de nodige emoties.. dus tegen 05:00 toch maar weer gebeld, ik had het koud, was niet eens aangekleed en had een badjas half aan en Julian moest verschoond worden dus ze verschoonde hem, en kwam toen terug aan het bed en ik vroeg haar of ze mij wilde helpen mijn badjas goed aan te doen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (het infuus moest erdoorheen..) legt ze Julian zo hardhandig in de wieg terug, hij hing volledig met dat ruggetje OVER een kruik dus hoofd en benen lager dan zijn buik.. Ik was echt in staat haar te besluipen en te wurgen, rottige heks, en dat wijf was de nachtzuster voor de komende 3 dagen dat ik daar heb gelegen. Ik was gewoon verdrietig als de leuke zusters van de middag naar huis gingen, die waren erg lief voor Julian, maar in de nacht had ik juist zoveel hulp nodig. Er ligt al een klacht bij ze, ik heb er niets meer aan maar dit mag ze echt niet met andere vrouwen doen. Als je te moe bent voor nachtwerk moet je geen zuster worden op een kraamafdeling.

Ik heb geen tips voor je, bij mij is de bv na de keizersnee helaas mislukt maar ik krijg tranen in mijn ogen van bovenstaande.... Werkelijk, wat een @^%# Twisted Evil
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  ekjir@M za 12 jan 2013 - 23:57

Paper Crown schreef:Ik ben zo rot behandeld in het ziekenhuis. Letterlijk aan mijn lot overgelaten.. J. is om 18:29 geboren en nadat iedereen naar huis was, was mijn lichaam nog van onder mijn borst tot mijn tenen nog verdoofd. Een zuster heeft J. in t wiegje gelegd, maar hij werd natuurlijk onrustig, wat verwacht je ook van een baby van 3 uur oud? Ik heb toen op de bel gedrukt en toen kwam er een secreet van een zuster, echt zo'n kop op onweer en ze vroeg: 'Jaa, zeg het eens?!' Dus ik zei dat ik mijn kindje wilde pakken, maar het niet lukte met een onderlichaam dat totaal niet meegaf. Zegt ze: 'Wat wil je met hem doen dan?!' (kind krijst ondertussen) dus ik zei dat ik hem wilde troosten en misschien aanleggen? Zegt die vuile b*tch, tja.. babies huilen nu eenmaal he, dat weten we allemaal, toch?! En ze wierp een blik in de wieg, en zei of weet jouw mama dat niet?!? Nou echt, ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zei: ja en geef nu maar de baby aan. Geeft ze de baby zo op mij, propt een kussen tussen het bed en Julian, en loopt weg! Ik kan niet bij de knop om mijn bed hoger te zetten, dus ik lig daar te spartelen met een kindje op mij, terwijl mijn onderlichaam niet meewerkt. Uiteindelijk na heel veel moeite lukte het me om toch bij de knop te komen en mijn bed hoger te zetten, Julian heeft die nacht op mijn arm geslapen, ik dufde niet meer te bellen, terwijl ik normaal zo mondig ben, maar ik was bekaf, ik lag aan de ruggenprik, ik had een infuus en een catheter, echt trapped aan de snoeren en de nodige emoties.. dus tegen 05:00 toch maar weer gebeld, ik had het koud, was niet eens aangekleed en had een badjas half aan en Julian moest verschoond worden dus ze verschoonde hem, en kwam toen terug aan het bed en ik vroeg haar of ze mij wilde helpen mijn badjas goed aan te doen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (het infuus moest erdoorheen..) legt ze Julian zo hardhandig in de wieg terug, hij hing volledig met dat ruggetje OVER een kruik dus hoofd en benen lager dan zijn buik.. Ik was echt in staat haar te besluipen en te wurgen, rottige heks, en dat wijf was de nachtzuster voor de komende 3 dagen dat ik daar heb gelegen. Ik was gewoon verdrietig als de leuke zusters van de middag naar huis gingen, die waren erg lief voor Julian, maar in de nacht had ik juist zoveel hulp nodig. Er ligt al een klacht bij ze, ik heb er niets meer aan maar dit mag ze echt niet met andere vrouwen doen. Als je te moe bent voor nachtwerk moet je geen zuster worden op een kraamafdeling.

Ik zou hier wel een klacht over indienen bij het ziekenhuis. Als ze het niet weten kunnen ze er voor een volgende keer ook niets aan doen.

Ik had bij de oudste ook zo'n b*tch van een verpleegster. Omdat de borstvoeding niet lukte en J. de hele nacht schreeuwde kreeg ik een kolf met een knauw erachteraan 'dan ga je daar maar een kwartier mee zitten en ze ging weer.

Daar heb ik uiteindelijk hyperlactatie van gekregen omdat er veel te veel gestimuleerd werd met dat kwartier. De Kraamzorg en de vk lieten me gewoon ploeteren en na 3 borstontstekingen ben ik gestopt. Ik zou wel uitkijken met die stuwing dat er geen rode vlekken op je borst komen want dan heb je kans op een borstontsteking, dan zou ik wel even aanleggen om te kijken of hij nog iets wil.

Groeit hij verder wel goed want wat je beschrijft had ik bij de 2e en toen bleek dat ze echt alleen het water kreeg en geen vette melk. Ze viel alleen maar af.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Coco zo 13 jan 2013 - 0:11

Bij mij kwam de borstvoeding ook wat later op gang door de keizersnede, werd ook al zo aan mijn lot overgelaten met bv! Dinsdags bevallen en pas op vrijdag mocht ik kolven, echt belachelijk en idd raar reageren als je op de bel drukt of ze de kinderen willen pakken omdat ze huilen. Daar zouden ze wel wat aan mogen doen, lees dat zo ontzettend veel.

Maar ik zou juist wel gaan kolven, het is zonde om je melk weg te gooien. Ik had toen het eenmaal op gang was gekomen ook overproductie (kolfde soms 700 cc!) dat ze ervan aan het spugen kwamen en het nog langer duurde voor ze normaal aan de borst konden drinken. Dan kolfde ik voor een voeding eerst even wat slokken (voormelk), zodat de grootste druk eraf is en daarna kind aan de borst. Heeft hij daarna nog honger, kun je dmv fles het eerste afgekolfde nog geven. Sowieso als je bv wilt geven is een kolf prettig om te hebben en geen miskoop, je bv is immers toch al op gang.
Wellicht als je zoveel voeding hebt, kun je ook de andere borst kolven nu je toch nog verlof hebt en dit vast invriezen voor "later", dan kan hij ook van beide borsten leren drinken.
Als er geen winkels in de buurt zijn en je wilt vandaag nog een kolf, kun je hem misschien bij het ziekenhuis huren. Ik heb de eerste maand een kolf van het ziekenhuis gehad.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 0:24

Absoluut een gecertificeerde lactatiekundige laten komen!
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  _Lana_ zo 13 jan 2013 - 1:10

Jeetje ik word eigenlijk ook naar van je verhaal. Wat voel je je dan klein, als je daar ligt.
En dat moet de mooiste tijd zijn!
Geen woorden voor....

Ik zou als ik jou was de eerste druk eraf knijpen boven de wasbak of iets dergelijks.
Zodat hij niet meteen zo'n flinke toestroom krijgt.
En als je de BV door wilt zetten, dan een goede lactatiekundige laten komen.
De eerste tijd vond ik ook erg zoeken met de BV, gelukkig kon ik terecht bij de LK in het ziekenhuis waar ik bevallen ben. Ik ben er uiteindelijk wel een paar keer geweest.

Veel succes! Heel lastig als het nog niet lekker loopt en je ook nog eens zo moe bent.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  red rose zo 13 jan 2013 - 1:53

Wat een belachelijke manier van werken van de nachtzuster, goed dat je een klacht hebt ingedient. Ik zou ook zeker een gecertificeerde lk laten komen. Het klinkt als geen heel groot probleem maar zonder hulp van een lk blijf je misschen veel te lang aan rommelen.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Teddyaapje zo 13 jan 2013 - 2:51

Ik zou zeker een LK ingeschakelen, waarschijnlijk is t er een simpele oplossing voor. En wat een rare nachtverpleegkundige zeg! Vraag me echt af hoe ze ooit op t idee is gekomen dit werk te gaan doen, dit is duidelijk niks voor haar! Goed dat je een klacht hebt ingediend. Hopelijk wordt er wat mee gedaan en worden er veder geen moeders meer de dupe van haar gedrag.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 2:58

Wat een naar verhaal over het ziekenhuis.

Wat betreft die lactatiekundige, de eerste keer had ik geen vaste en belde ik altijd maar gewoon iemand, met wisselend resultaat, de tweede keer wilde ik dat wel omdat ik toen ging tandemvoeden en daar wel een goede raadgever bij kon gebruiken, toen heb ik contact opgenomen met een lactatiekundige van wie ik al heel veel adviezen had gelezen op Ouders Online, een heel sympathieke, hartelijke en deskundige vrouw. Ze heet Mieke van Rijn, haar praktijk heet 'Uit Volle Borst' en ik heb echt heel veel aan haar adviezen gehad. Ze woont niet echt bij je in de buurt, ook niet bij mij, maar ik heb eigenlijk alle adviezen telefonisch en via de mail gekregen en dat ging erg goed, ik vond het zelf heel fijn dat ik haar adviezen al een beetjek kende.

Hier is de site:

http://www.uitvolleborst.nl
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 4:07

Wat een nare nachten heb je daar gehad Sad
Ik zou zeker een klacht daarover indienen, hopelijk doen ze daar dan wat mee.

Wat betreft de bv, ik zou ook een LK laten komen, en voor nu even afkoppelen na het TSR en daarna weer laten aan happen zodat hij op die manier wat meer achter melk krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Aggi zo 13 jan 2013 - 4:34

Paper Crown schreef:Ik ben zo rot behandeld in het ziekenhuis. Letterlijk aan mijn lot overgelaten.. J. is om 18:29 geboren en nadat iedereen naar huis was, was mijn lichaam nog van onder mijn borst tot mijn tenen nog verdoofd. Een zuster heeft J. in t wiegje gelegd, maar hij werd natuurlijk onrustig, wat verwacht je ook van een baby van 3 uur oud? Ik heb toen op de bel gedrukt en toen kwam er een secreet van een zuster, echt zo'n kop op onweer en ze vroeg: 'Jaa, zeg het eens?!' Dus ik zei dat ik mijn kindje wilde pakken, maar het niet lukte met een onderlichaam dat totaal niet meegaf. Zegt ze: 'Wat wil je met hem doen dan?!' (kind krijst ondertussen) dus ik zei dat ik hem wilde troosten en misschien aanleggen? Zegt die vuile b*tch, tja.. babies huilen nu eenmaal he, dat weten we allemaal, toch?! En ze wierp een blik in de wieg, en zei of weet jouw mama dat niet?!? Nou echt, ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zei: ja en geef nu maar de baby aan. Geeft ze de baby zo op mij, propt een kussen tussen het bed en Julian, en loopt weg! Ik kan niet bij de knop om mijn bed hoger te zetten, dus ik lig daar te spartelen met een kindje op mij, terwijl mijn onderlichaam niet meewerkt. Uiteindelijk na heel veel moeite lukte het me om toch bij de knop te komen en mijn bed hoger te zetten, Julian heeft die nacht op mijn arm geslapen, ik dufde niet meer te bellen, terwijl ik normaal zo mondig ben, maar ik was bekaf, ik lag aan de ruggenprik, ik had een infuus en een catheter, echt trapped aan de snoeren en de nodige emoties.. dus tegen 05:00 toch maar weer gebeld, ik had het koud, was niet eens aangekleed en had een badjas half aan en Julian moest verschoond worden dus ze verschoonde hem, en kwam toen terug aan het bed en ik vroeg haar of ze mij wilde helpen mijn badjas goed aan te doen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (het infuus moest erdoorheen..) legt ze Julian zo hardhandig in de wieg terug, hij hing volledig met dat ruggetje OVER een kruik dus hoofd en benen lager dan zijn buik.. Ik was echt in staat haar te besluipen en te wurgen, rottige heks, en dat wijf was de nachtzuster voor de komende 3 dagen dat ik daar heb gelegen. Ik was gewoon verdrietig als de leuke zusters van de middag naar huis gingen, die waren erg lief voor Julian, maar in de nacht had ik juist zoveel hulp nodig. Er ligt al een klacht bij ze, ik heb er niets meer aan maar dit mag ze echt niet met andere vrouwen doen. Als je te moe bent voor nachtwerk moet je geen zuster worden op een kraamafdeling.

Jeetje wat verschrikkelijk dit zeg... helaas herken ik ook dingen zoals het aanleggen e.d.

In het ziekenhuis werden wij hier ook aan ons lot over gelaten. Ik had aangegeven dat ik ook van plan was daarnaast te kolven. Nou en denk maar niet dat ik een goede uitleg van dat apparaat heb gehad... doe het er maar mee.

Maar zo te lezen heb je er goed aangedaan dat je een klacht hebt ingediend !!

Zo laat je, je niet behandelen en hoe ze met je zoontje omging is ook niet normaal. Het gets kan hier zo boos om worden.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  CCC zo 13 jan 2013 - 4:42

Ik vraag me af of hij goed aangelegd is, of hij goed aanhapt en er wat uitkrijgt. Heb nog niet alles doorgelezen trouwens. Als hij aanhapt krijg je dat een TSR bij je andere borst?

Dat overgeven hebben wij ook gehad omdat we N. moesten bijvoeden, daarna zat ze blijkbaar zo vol dat ze alles eruitgooide.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  *Lookie* zo 13 jan 2013 - 8:17

Ik zou wel een lactatiedeskundige bellen als ik jou was. Heb zelf ook meerdere keren gebeld, en ze is hier eens geweest. Ze heeft me echt met verschillende problemen uit de brand geholpen, terwijl ik dan al dacht dat ik misschien zou moeten stoppen. Ik heb er heel veel aan gehad, misschien jij ook.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Darius zo 13 jan 2013 - 22:51

Hoe is het nu?

Je kunt ook een vrijwilligster bellen van VBN geloof ik. (zie anders borstvoeding.com)

En wat zijn jullie belachelijk behandeld in het ziekenhuis!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  _Lana_ ma 14 jan 2013 - 1:44

En wat heb je nu gedaan?
Hoe gaat het nu?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  bolus26 ma 14 jan 2013 - 1:59

wat een naar verhaal zeg...

even over je vragen: ik heb t zelfde gehad ( en een hele ervaren kraamhulp als begeleidster) dus misschien heb je er wat aan.

A. had ook groenige poep,is een teken dat er inderdaad te weinig voedingstoffen binnen komen, dus waarschijnlijk alleen voormelk.

wat je kunt doen is bijv. in een blokje van 3 uur steeds dezelfde borst aanbieden zodat je zoontje uiteindelij kde achtermelk ook binnen krijgt. voor mijn dochtertje (echt een mini) was t te vermoeiend om meerder keren per 3 uur te drinken dus ik heb een kolf gekocht, eerst voorkolven links ,links aanbieden en evt een ´toetje´geven met rechts na t verschonen. dit kan je rechts dan ook zo doen bij de volgende voeding.



hopelijk gaat t al beter!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 2:03

bolus26 schreef:wat een naar verhaal zeg...

even over je vragen: ik heb t zelfde gehad ( en een hele ervaren kraamhulp als begeleidster) dus misschien heb je er wat aan.

A. had ook groenige poep,is een teken dat er inderdaad te weinig voedingstoffen binnen komen, dus waarschijnlijk alleen voormelk.

wat je kunt doen is bijv. in een blokje van 3 uur steeds dezelfde borst aanbieden zodat je zoontje uiteindelij kde achtermelk ook binnen krijgt. voor mijn dochtertje (echt een mini) was t te vermoeiend om meerder keren per 3 uur te drinken dus ik heb een kolf gekocht, eerst voorkolven links ,links aanbieden en evt een ´toetje´geven met rechts na t verschonen. dit kan je rechts dan ook zo doen bij de volgende voeding.



hopelijk gaat t al beter!

Had jij toen A nog gebeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  bolus26 ma 14 jan 2013 - 21:15

Jep,uiteindelijk is t alsnog gesneuveldmaar aardig mens
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown ma 14 jan 2013 - 22:25

Dankjulliewel voor de antwoorden. Inmiddels heb ik een lactatiekundige gevonden die een paar keer hier langs komt. Ze komt vanmiddag voor het eerst. Dure grap, zo'n lactatiekundige trouwens he!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Lejow ma 14 jan 2013 - 22:27

Paper Crown schreef:Dankjulliewel voor de antwoorden. Inmiddels heb ik een lactatiekundige gevonden die een paar keer hier langs komt. Ze komt vanmiddag voor het eerst. Dure grap, zo'n lactatiekundige trouwens he!

Verzekering ff contacten?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) - Pagina 2 Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum