Hoeveel luiers van één maat?
+10
Sun88
PiP
Amber-
Tania
Pommes
Sylvana
Maudy
duckie
Flower_L
Jerry
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel luiers van één maat?
Ik ga voor een vriendin een luiertaart maken. Kruidvat had een aanbieding van 3 pakken voor 25 euro. Nou zitten er per pak 52 luiers in, dus heb 156 luiers... Hoe lang doe je met 156 luiers? Ik heb namelijk maat 2 gekocht, die gaat tot 6 kilo. Kindje is bijna 2 weken oud. Ik verwacht dat ze die wel opkrijgt, maar begin toch een beetje te twijfelen... (en nee, ik heb zelf geen kinderen )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel luiers van één maat?
Ik heb een taart met mt 3. Ik zou niet teveel mt 2 doen...ik had zelf al aardige voorraad en nog wat gekregen. Hoeveel moet ik even tellen....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jerry schreef:Ik ga voor een vriendin een luiertaart maken. Kruidvat had een aanbieding van 3 pakken voor 25 euro. Nou zitten er per pak 52 luiers in, dus heb 156 luiers... Hoe lang doe je met 156 luiers? Ik heb namelijk maat 2 gekocht, die gaat tot 6 kilo. Kindje is bijna 2 weken oud. Ik verwacht dat ze die wel opkrijgt, maar begin toch een beetje te twijfelen... (en nee, ik heb zelf geen kinderen )
even andere vraag, is dat eigen merk luiers die nu in de aanbieding zijn of de pampers?
ik zou toch ook anders een maatje 3 doen...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Daar valt echt niks over te zeggen. Mijn dochter is 8 weken en zit pas sinds 1 week in maat 1. Hiervoor heeft ze maatje 0 van de Kruidvat gehad.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Valt inderdaad weinig over te zeggen. Hier heeft ze maar heel kort in maat 2 gezeten.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Verschilt per kind, onze zoon doet ook erg lang met elke maat terwijl een ander kindje er zo uitgroeid. Ik zou dan voor de zekerheid toch maat 3 pakken, in die maat zitten ze meestal wel een tijdje. Dus dan 1 pak maat 2 en 2 pakken maat 3. Maar dat wordt dan wel een megaluiertaart zeg ik gebruik normaal in normale pak pampers niet eens een grote pak.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Als je ze nog kan ruilen zou ik voor maat 3 gaan. Met zoveel luiers doet ze denk ik een week of 4. Mijn kindjes hebben allebei maar kort in maat 2 gezeten en ik had ze dan ook niet opgekregen. Ooit heeft ze sowieso maat 3 nodig dus dan komen ze zeker op.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
als ze ongeopend zijn kan je ze bij de kruidvat ruilen. Maar ik moet ook vertellen dat het heel lief is als zo`n grote luiertaart wil maken van 3 pakken of deze wil geven. Maar misschien vind de ze pampers pampers niet fijn en dat zit ze wel met 3 pakken.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Verschilt inderdaad heel erg per kind. Mijn zoon heeft denk ik tot ruim 3 maand in maat 2 gezeten. Op het kinderdagverblijf krijgt hij nu nog wel eens een maat 2 aan en die zit nog steeds prima.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ze gebruikt nu ook wel luiers van Pampers
Hm... Dan misschien één pak terug brengen. Ik weet dat ze bijna door de luiers heen is, so fingers crossed...
Hoeveel luiers gaan er op een dag doorheen?
Hm... Dan misschien één pak terug brengen. Ik weet dat ze bijna door de luiers heen is, so fingers crossed...
Hoeveel luiers gaan er op een dag doorheen?
Jerry- Ratel
Tja dat verschilt ook weer heel erg per kind (je hebt echt wat aan onze antwoorden he ). Bij J. gebruikte ik er toen wel 8/9 op een dag, bij M. meestal 5.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Onze kinderen hebben beide een poos in maat 2 gezeten. Ik heb 2 taarten in maat 2 gekregen en die gingen allebei op.
Als ze bijna door haar voorraad heen is zou ik het zo laten.
Ik deed een ruime week over 1 pak dacht ik. Per fles ging er 1 luier door, ongeveer 6 per dag.
Als ze bijna door haar voorraad heen is zou ik het zo laten.
Ik deed een ruime week over 1 pak dacht ik. Per fles ging er 1 luier door, ongeveer 6 per dag.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik weet dat ze bijna door dr voorraad heen is... Ik denk maar dat ik het zo laat, ze kan ze altijd nog bewaren voor de volgende
Jerry- Ratel
Onze uk zit nog steeds in maat 2. Hij is nu 11 weken.. Dus ik zeg dat ze dat met gemak op krijgt. Ongeveer een pak in de week gebruik je.. Mijn zoontje is trouwens niet klein met geboorte, 52cm en 3200gr, hij zit nu denk ik op de 5,5 kg..
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Mijn dochter heeft ongeveer anderhalve maand maat 2 gehad.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Onze zoon zit nog steeds in maatje 1, is nu 6 weken oud. Het verschilt denk ik wel van kind tot kind hoelang ze in één maatje zitten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Verschilt echt per kind, mijn dochter was met twee maand al ruim zes kilo maar paste toen gewoon nog in maatje één omdat het gewicht in haar lengte zat. Met maat twee heb ik ook best lang gedaan, drie pakken komen altijd wel op volgens mij.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dat verschilde hier ook per kind. Mijn dochter paste een paar weken in maat 1 en daarna nog weken in maat 2, met 3 jaar paste ze maat 4 nog.
Mijn zoon paste een week in maat 1 en zat daarna niet zo lang in maat 2.
Maar als je weet dat de luiers bijna op zijn dan zal ze de luiers wel op krijgen denk ik.
Mijn zoon paste een week in maat 1 en zat daarna niet zo lang in maat 2.
Maar als je weet dat de luiers bijna op zijn dan zal ze de luiers wel op krijgen denk ik.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb haar vriend maar eventjes gevraagd. Volgens hem komen die drie pakken met gemak op
Jerry- Ratel
Moet helemaal goedkomen dan!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Luiers maat 4
» luiers maat 5 die niet doorlekken?
» Hoeveel pak luiers mt 2
» Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» luiers maat 5 die niet doorlekken?
» Hoeveel pak luiers mt 2
» Hoeveel pampers maat 1 - en Kruidvat billendoekjes
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: