Waterglijbaantester gezocht!
+2
Cimic
Chocoholic
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waterglijbaantester gezocht!
http://www.deondernemer.nl/deondernemer/649641/Waterglijbaantester-gezocht.html
"Gek van glijbanen? Dan is dit je kans. Een uitbater van all inclusive-resorts is op zoek naar iemand die zes maanden lang waterglijbanen wil testen. En het levert nog flink wat geld op ook: met het halfjaarscontract valt 12.300 euro te verdienen.
De tester moet in zes maanden dienstverband twintig vakantieparadijzen af. De man die het werk nu uitoefent, houdt het na vier jaar voor gezien.
Nu niet direct al je zwemspullen al gaan inpakken: opdrachtgever First Choice waarschuwt dat alleen menen met een Britse nationaliteit mogen solliciteren. Dus wie nog een (ver) familielid uit het Verenigd Koninkrijk heeft, zou zich kunnen naturaliseren. Of trouw een Britse schone. Je moet tenslotte wat over hebben voor betaalde waterpret.
Belangrijkste vereiste
Na de selectie moeten sollicitanten voor een jury bewijzen dat ze over de juiste vaardigheden beschikken. Wie denkt dat een juiste lighouding het belangrijkste vereiste is, heeft het mis. Je moet vooral goed kunnen schrijven."
"Gek van glijbanen? Dan is dit je kans. Een uitbater van all inclusive-resorts is op zoek naar iemand die zes maanden lang waterglijbanen wil testen. En het levert nog flink wat geld op ook: met het halfjaarscontract valt 12.300 euro te verdienen.
De tester moet in zes maanden dienstverband twintig vakantieparadijzen af. De man die het werk nu uitoefent, houdt het na vier jaar voor gezien.
Nu niet direct al je zwemspullen al gaan inpakken: opdrachtgever First Choice waarschuwt dat alleen menen met een Britse nationaliteit mogen solliciteren. Dus wie nog een (ver) familielid uit het Verenigd Koninkrijk heeft, zou zich kunnen naturaliseren. Of trouw een Britse schone. Je moet tenslotte wat over hebben voor betaalde waterpret.
Belangrijkste vereiste
Na de selectie moeten sollicitanten voor een jury bewijzen dat ze over de juiste vaardigheden beschikken. Wie denkt dat een juiste lighouding het belangrijkste vereiste is, heeft het mis. Je moet vooral goed kunnen schrijven."
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Re: Waterglijbaantester gezocht!
Lijkt mij een mega saaie baan, na drie keer glijden houd ik het al voor gezien, laat staan 4 jaar.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
He Damn, Ik dacht dit is mijn ultieme kans om veel geld te verdienen. Ben ik geen Britse he bah bah bah.
Leek mij wel lachen haha, maar of ik het zolang vol zou houden geen idee.
Leek mij wel lachen haha, maar of ik het zolang vol zou houden geen idee.
12.300 voor een half jaar werk is toch niet buitensporig veel geld? (buiten dat het me wel een leuk (glij)baan lijkt )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Lijkt me eigenlijk best geinig voor een half jaar. Ik vind waterglijbanen altijd het leukste aan zwemmen
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik zou dat best leuk vinden, en verdien er meer mee dan met mijn huidige baan.
Gast- Gast
Grappig, leuk als je student bent en een half jaar veel tijd hebt. Je zal er niet fulltime mee bezig zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: