Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
+16
Thunder
Teddyaapje
Pien
Tamagotchi
Coco
Slakje
teletascha
Flower_L
Annemie
Tania
Liadan
Floor
koNijntje
Sylvana
Aagje!
Rizzo
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
ik had op 't laatst ook heel vaak het gevoel alsof mijn huid scheurde, beetje dat gevoel dat je ook voelt als er ineens een ladder in je panty schiet. Toch heb ik geen striemen, wat dat scheurgevoel nou uiteindelijk was weet ik niet.
Ik heb trouwens wel wat striemen op mijn heupen/billen, maar dat zie je echt nauwelijks meer.
Ik heb trouwens wel wat striemen op mijn heupen/billen, maar dat zie je echt nauwelijks meer.
Gast- Gast
koNijntje schreef:wat houd moxa-therapie in? (als ik google kom ik het tegen icm stuitligging..)Teddyaapje schreef:Hetbergste van de striemen vind ik nog dat de rek uit mn vel is. Heb dus een soort zakje vel onder mn buik hangen, vooral als ik buk is dit heel duidelijk zichtbaar. De striemen zelf zijn best licht gekleurd en omdat ik best wat ben afgevallen zijn ze smaller geworden. Ik wil als ik klaar ben met kindjes krijgen proberen ze weg te halen met moxa therapie, maar dat moet enorm pijnlijk zijn dus hoever ik ermee kom weet ik niet...
google maar eens op moxa therapie icm littekens verwijderen. Precies weet ik t ook (nog) niet maar t is een soort van hete sigaar waarmee je t wegbrandt. Maar je komt er geloof ik niet mee aan de huid maar erboven.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:
google maar eens op moxa therapie icm littekens verwijderen. Precies weet ik t ook (nog) niet maar t is een soort van hete sigaar waarmee je t wegbrandt. Maar je komt er geloof ik niet mee aan de huid maar erboven.
Dit was een tijdje terug ook bij dat programma op rtl4, op zondagmiddag geloof ik, waar ze mensen een cosmetische/plastische ingreep geven. Werkte wel maar deed bij die vrouw wel enorm veel pijn. Vond het echt heel dapper dat ze door ging.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Teddyaapje schreef:
Dit was een tijdje terug ook bij dat programma op rtl4, op zondagmiddag geloof ik, waar ze mensen een cosmetische/plastische ingreep geven. Werkte wel maar deed bij die vrouw wel enorm veel pijn. Vond het echt heel dapper dat ze door ging.
Ik wil t gaan proberen maar heb nogal wat striemen dus hoever ik kom weet ik niet..
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Ik heb er helaas ook een paar.. Vind ze oh zooo lelijk .
Ik smeer er nog regelmatig littekencreme op. Of het helpt, denk het niet.
Ben bang dat wanneer ik wat meer afgevallen ben het nog erger word.
Iemand die ik ken had haar hele buik vol. Bij haar zijn ze veel lichter geworden.
Ik smeer er nog regelmatig littekencreme op. Of het helpt, denk het niet.
Ben bang dat wanneer ik wat meer afgevallen ben het nog erger word.
Iemand die ik ken had haar hele buik vol. Bij haar zijn ze veel lichter geworden.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik heb aan de zwangerschap niet een streep overgehouden. Het kan dus best zijn dat je geen striemen krijgt, maar dat is eerder uitzondering als ik het zo lees. Volgens mij heeft het te maken met de elasticiteit van het bindweefsel. En dat is erfelijk bepaald, dus als je moeder geen striemen had, is de kans dat jij ze niet krijgt ook weer iets groter.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
In de puberteit kreeg ik striemen op m'n heupen en bovenbenen. Dat werd in de zwangerschap steeds erger, helaas kreeg ik ze ook op m'n buik. Tot aan m'n navel is alles gescheurd. Ik ben als de dood dat het nu verder omhoog gaat. Ik smeer er 2 keer per dag bio oil op, ik betwijfel of het helpt, maar het is meer iets psychisch.
Ik heb ze overigens wel geaccepteerd (kan ook niet anders). We komen net terug van een week Egypte en ik heb gewoon m'n bikini aangetrokken. Ik had een badpak gekocht, maar ik voelde me er echt niet prettig in.
De striemen zijn ook een stuk lichter geworden. Ik kan wel een before en after foto plaatsen hoor.
Ik heb ze overigens wel geaccepteerd (kan ook niet anders). We komen net terug van een week Egypte en ik heb gewoon m'n bikini aangetrokken. Ik had een badpak gekocht, maar ik voelde me er echt niet prettig in.
De striemen zijn ook een stuk lichter geworden. Ik kan wel een before en after foto plaatsen hoor.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verstandskiezen trekken
» Haartjes uit hoofd trekken
» Wat zou jij hier bij aan trekken?
» sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
» Wat trekken jullie aan vandaag?
» Haartjes uit hoofd trekken